Ügyfélszolgálati kommunikáció a UPC Magyarország Kft-nél- a kompetenciák és a személyiség szerepe
Elmentve itt :
Szerző: | Patyi Bernadett |
---|---|
További közreműködők: | Z. Papp Zsuzsanna |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ügyfélszolgálati kommunikáció kompetenciák (ismeretek és készségek együttese) személyiség típusok Thomas-Kilmann |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10004 |
Hasonló tételek
UPC Magyarország
: Szomszéd Izabella
: Szomszéd Izabella
A UPC Magyarország Kft. konkurenciájának elemzése
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
Személyiség szerepe a márkaépítésben
: Balogh Eleni Krisztina
: Balogh Eleni Krisztina
Értékesítési technikák használatának elemzése egy piacvezető terméknél a UPC Magyarország Kft.-nél
: Dira Zsanett
: Dira Zsanett
Kommunikációs kompetenciák szerepe a karaktererősségek fejlődésében
: Mózes Lotti
: Mózes Lotti
Kommunikációs kompetenciák szerepe a karaktererősségek fejlődésében
: Mózes Lotti
: Mózes Lotti
A távmunka hatékonyságának feltérképezése a UPC Magyarország KFt. szemszögéből
: Tóth Adrienn
: Tóth Adrienn
"Good to great" Ügyfélszolgálati rendszer kiépítése a DGF-nél
: Kurbel Andrea
: Kurbel Andrea
A UPC Magyarország Kft. marketing tevékenységének bemutatása a márkamegújítás szempontjából
: Redele Szabina Emese
: Redele Szabina Emese
A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
: Wagner Tamás
: Wagner Tamás
Ügyfélszolgálati munka a gyűjtő szállítmányozásban
: Kis Nikolett
: Kis Nikolett
Together We Grow? A UPC Magyarország Kft. és a Vodafone Magyarország Zrt. összeolvadásának bemutatása
: Bálint Emese Magdolna
: Bálint Emese Magdolna
Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
: Juszt Fanni
: Juszt Fanni
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília
: Molnár Ottília
A távközlési ágazat elemzése a UPC Magyarország Kft. tükrében 2010 és 2015 között
: Ótott Kristóf Miklós
: Ótott Kristóf Miklós
OTRS jegykezelő rendszer bevezetése ügyfélszolgálati folyamatokba
: Sallai Tamás
: Sallai Tamás
Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége
: Csizmadia Dóra
: Csizmadia Dóra
Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében
: Szologhjan Inga
: Szologhjan Inga
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma
: Leskó Dalma
Összeolvadás, mint innováció a Vodafone és UPC esetén
: Franyó Bettina Sixtin
: Franyó Bettina Sixtin
A nárcisztikus személyiség környezetének megküzdési lehetőségei
: Bronz Bettina Nikolett
: Bronz Bettina Nikolett
Az elektronikus kereskedelem bemutatása a UPC példáján keresztül
: Juhos Szabina
: Juhos Szabina
Tanári szerep és személyiség hatása az oktatási és nevelési folyamatra
: Darvasiné Kiss Csilla
: Darvasiné Kiss Csilla
Vezetői kompetenciák
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
Az utazás motivációinak vizsgálata a személyiség tükrében
: Melis Dóra
: Melis Dóra
Vezetői személyiség, vezetői stílus és szervezeti sikereség
: Fülöp Levente István
: Fülöp Levente István
Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében
: Bencsik Vivien
: Bencsik Vivien
Munkavállalói attitűd a generáció és a személyiség függvényében
: Oprável Denise Melissa
: Oprável Denise Melissa
Személyiség és munkaalkalmasság összefüggései- a pályaválasztástól a kiválasztásig
: Kiss Tímea
: Kiss Tímea
Vezetői kompetenciák fejlesztése a Magyar Posta Zrt.-nél
: Kuczogi Fanni
: Kuczogi Fanni
A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
: Kovács Rita
: Kovács Rita
A szocializációs közegek hatása a gyermeki személyiség fejlődésére
: Mohácsi Szilvia Anita
: Mohácsi Szilvia Anita
A személyes kompetenciák szerepe egy magyar vállalatnál
: Zsivnovszky Zsuzsanna
: Zsivnovszky Zsuzsanna
Vezetői kompetenciák szerepe a vállalati kiválasztási gyakorlatban
: Mónus Mónika Magdolna
: Mónus Mónika Magdolna
Ahány nyelv, annyi személyiség? A második nyelvi identitás
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2014)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2014)
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Személyiség- és karaktertipológia alkalmazása az emberi erőforrás menedzsmentben
: Kósi Dorina
: Kósi Dorina
A humán erőforrás megközelítése a személyiség pszichológiai jellemzőinek szempontjából
: Dirner Zsófia
: Dirner Zsófia
Ügyfélszolgálati tevékenység, mint kiegészítő szolgáltatás a közúti gyűjtő szállítmányozásban -problémák és megoldások-
: Papp Vanda
: Papp Vanda
A UPC Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Haluska Bálint
: Haluska Bálint
Hasonló tételek
-
UPC Magyarország
: Szomszéd Izabella -
A UPC Magyarország Kft. konkurenciájának elemzése
: Bagosi Viktória -
Személyiség szerepe a márkaépítésben
: Balogh Eleni Krisztina -
Értékesítési technikák használatának elemzése egy piacvezető terméknél a UPC Magyarország Kft.-nél
: Dira Zsanett -
Kommunikációs kompetenciák szerepe a karaktererősségek fejlődésében
: Mózes Lotti