Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Misztl Alexandra |
---|---|
További közreműködők: | Szántó dr Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Egészségtudatos étterem Bevezetés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10152 |
Hasonló tételek
Az egészségtudatos cukrászdák térnyerése Magyarországon
: Aradi Renáta
: Aradi Renáta
Élelmiszerfogyasztói életstílus és egészségtudatos táplálkozás
: Varga Csilla
: Varga Csilla
Egészségtudatos ételek a social médiában
: Borovszki Zsuzsanna Judit
: Borovszki Zsuzsanna Judit
Az Alma Mater Étterem marketingstratégiai elemzése, különös tekintettel a BGE KVIK-en tanuló hallgatók fogyasztói magatartására
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Egy új szegmens, az egészségtudatos szeniorok kialakulása Magyarországon
: Maticsek Flóra
: Maticsek Flóra
Egészségtudatos élelmiszerek szerepe az FMCG piacon
: Vida Beáta
: Vida Beáta
Egészségtudatos magatartás a Z generáció körében
: Mórocz-Jordán Krisztina
: Mórocz-Jordán Krisztina
VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése
: Szabó Adrienn
: Szabó Adrienn
Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben
: Zsoldos Sára
: Zsoldos Sára
Az egészségtudatos táplálkozás hitelessége a XXI. században
: Szemző Rebeka Bernadett
: Szemző Rebeka Bernadett
Egészségtudatos cukrászdákra való igény a XXI. században
: Körmendy Zsanna
: Körmendy Zsanna
A munkahelyi sport jelentősége az egészségtudatos munkavállalókért
: Weber Fruzsina
: Weber Fruzsina
Oxygen Wellness Naphegy és az egészségtudatos életmód
: Vajda Szabina
: Vajda Szabina
A Power Plate Magyarország marketingstratégiai elemzése
: Herman Dóra
: Herman Dóra
Egy egészségügyi fejlesztés marketingstratégiai koncepciójának kidolgozása
: Makra Mercédesz
: Makra Mercédesz
A virtuális közösségek hatása a fiatalok egészségtudatos életmódjára
: Klézli Krisztina
: Klézli Krisztina
Social media szerepe az egészségtudatos táplálkozás alakulásában Magyarországon
: Fibi Szabina
: Fibi Szabina
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus
: Török Ádám Ambrus
A SalonTech nemzetközi piacrálépésének marketingstratégiai elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Az új, egészségtudatos táplálkozási irányzatok megjelenése a budapesti vendéglátásban
: Varga-Haszonits Krisztina
: Varga-Haszonits Krisztina
A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái
: Kiss Benjámin
: Kiss Benjámin
Nádas Étterem Kínálatának Elemzése
: Kovács Patrik
: Kovács Patrik
Marketingstratégiai koncepció és terv egy csemege üzlet számára
: Pálinkás Péter
: Pálinkás Péter
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
Az egészségtudatos táplálkozás szerepe a Sofitel Budapest Chain Bridge vendégkörében
: Kárpáti Eszter
: Kárpáti Eszter
Az egészségtudatos fogyasztói szokások vizsgálata a LOHAS szegmens példáján keresztül
: Augusztin Diána
: Augusztin Diána
A környezet- és egészségtudatos életmód fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása A LOHAS fogyasztók
: Skultéti Lilla
: Skultéti Lilla
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján
: Tóth Cintia Eszter
: Tóth Cintia Eszter
Marketingstratégiai tervezés a Shapelab példáján keresztül
: Pál Balázs Marcell
: Pál Balázs Marcell
Az Európán belüli országok marketingstratégiai összehasonlítása
: Birkás Dóra
: Birkás Dóra
Az ARAZ étterem kínálatának elemzése
: Eszenyi Fruzsina
: Eszenyi Fruzsina
Az ARAZ étterem ételválasztékának elemzése
: Jantner Dóra
: Jantner Dóra
A Budai Gesztenyés étterem elemzése
: Cseri Sámuel Kálmán
: Cseri Sámuel Kálmán
Falusi, tájjellegű étterem kínálatának elemzése
: Vass Nikoletta
: Vass Nikoletta
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy újonnan induló webáruház részére
: Kenyér Zoltán
: Kenyér Zoltán
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló designbútor startup vállalkozáshoz
: Panku Ádám
: Panku Ádám
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló, fiktív borbár számára
: Sziller Kristóf
: Sziller Kristóf
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
A Közép-Magyarországi Régió KKV-inak marketingstratégiái
: Pintér Márk
: Pintér Márk
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
Hasonló tételek
-
Az egészségtudatos cukrászdák térnyerése Magyarországon
: Aradi Renáta -
Élelmiszerfogyasztói életstílus és egészségtudatos táplálkozás
: Varga Csilla -
Egészségtudatos ételek a social médiában
: Borovszki Zsuzsanna Judit -
Az Alma Mater Étterem marketingstratégiai elemzése, különös tekintettel a BGE KVIK-en tanuló hallgatók fogyasztói magatartására
: Kovács Nikolett -
Egy új szegmens, az egészségtudatos szeniorok kialakulása Magyarországon
: Maticsek Flóra