A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
Elmentve itt :
Szerző: | Bán Georgina |
---|---|
További közreműködők: | Surányi Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Reklám Onlie reklám Social média |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10168 |
Hasonló tételek
A vitaminok marketingkommunikációja és a reklámok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
Reklámok gyerekekre gyakorolt hatásai
: Garancsi Lotti Réka
: Garancsi Lotti Réka
Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata
: Dobossy Edvin
: Dobossy Edvin
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
A vállalatok online eszközhasználatának fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Nagy Ivett
: Nagy Ivett
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
A társadalmi célú reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Pados Marietta
: Pados Marietta
Reklámok világa, fajtái, jellemzői, illetve a televíziós reklámok befolyása és pszichológiai kihatásai a fogyasztókra
: Baráth Márk
: Baráth Márk
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea
: Sándor Dóra Andrea
A Philip Morris temrékek kommunikációjának fogyasztókra gyakorolt hatása
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd
: Buzsáki Richárd
Magyar és az egyiptomi reklámok kulturális különbségei és pszichológia hatásuk a fogyasztókra
: Hefzi Lejla
: Hefzi Lejla
A digitális marketing fogyasztókra gyakorolt hatása a gyorséttermek esetében
: Pákai Barbara Zsófia
: Pákai Barbara Zsófia
A kereskedelmi média által sugárzott nőkép fogyasztókra gyakorolt hatása
: Tollár Edina
: Tollár Edina
Az Influencer Marketing És Annak Hazai Fogyasztókra Gyakorolt Hatása
: Lernyei Lőrinc
: Lernyei Lőrinc
A táplálék kiegészítő reklámok hatása a fogyasztókra a BioTechUSA példája alapján
: Olasz Dávid Viktor
: Olasz Dávid Viktor
Társadalmi célú reklámok attitűdre gyakorolt hatása a fogyasztók körében
: Dervarits Diána
: Dervarits Diána
Fenntarthatóság a magyarországi MOL üzemanyagtöltő állomásain és a fogyasztókra gyakorolt hatásuk.
: Éliás Eliza
: Éliás Eliza
A pénzügyi szektort érintő digitalizációs trendek és azok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Lovácsi Viktória
: Lovácsi Viktória
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka
: Fekete Krisztina Réka
Coca-Cola Magyarország fenntarthatósági intézkedéseinek a fogyasztókra gyakorolt hatásainak vizsgálata, a fiatalok körében
: Szedlák Péter
: Szedlák Péter
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
Az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra
: Mohácsi Anita
: Mohácsi Anita
Reklámok és pszichológia Az emberi döntésekre gyakorolt hatások vizsgálata
: Domján Ramóna
: Domján Ramóna
A modern reklámok pszichológiai hatásai az egyes generációk vonatkozásában
: Brückner Ádám
: Brückner Ádám
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya
: Csajbók Orsolya
Az automatizáció munkaerőpiacra gyakorolt hatásai
: Gemela Dragica Dóra
: Gemela Dragica Dóra
Nemzetközi sportrendezvények Magyarországra gyakorolt hatásai
: Hermann Dániel
: Hermann Dániel
Internetes reklámok adatbegyűjtési módszerei, és hatásai a gazdaságra és társadalomra
: Gádor Ambrus
: Gádor Ambrus
A görög krízis eurózónára gyakorolt hatásai
: Bécsy Sarolta
: Bécsy Sarolta
A digitális forradalom controllingra gyakorolt hatásai
: Érdi Gábor
: Érdi Gábor
A digitális forradalom controllingra gyakorolt hatásai
: Krucsai Barbara
: Krucsai Barbara
Hasonló tételek
-
A vitaminok marketingkommunikációja és a reklámok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Szabó Lilla -
Reklámok gyerekekre gyakorolt hatásai
: Garancsi Lotti Réka -
Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata
: Dobossy Edvin -
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter -
A vállalatok online eszközhasználatának fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Nagy Ivett