Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Deák Zsófia Janka |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | árképzés árpolitika Revenue Management Corinthia Hotel Budapest szobaárbevétel |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1019 |
Similar Items
Banqueting a Corinthia Hotel Budapest példáján
: Horváth Laura
: Horváth Laura
Corinthia Hotel Budapest rezervációs rendszerének elemzése
: Kerekes Alexandra
: Kerekes Alexandra
SZÁLLODAI KOMMUNIKÁCIÓ, JUTALMAZÁSI RENDSZEREK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK A CORINTHIA HOTEL BUDAPEST HOUSEKEEPING RÉSZLEGÉN
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
A munkaerő-gazdálkodás jelentősége különleges ünnepi rendezvényeken a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Balogh Melinda Éva
: Balogh Melinda Éva
A Corinthia Hotel Budapest minőségének értékelése a vendégkommentek alapján
: Péteri Fanni Panka
: Péteri Fanni Panka
Szállodai válságkezelés; gazdasági válságok és globális egészségügyi vészhelyzetek hatása a Corinthia Hotel Budapestre
: Torma Bernadett
: Torma Bernadett
A marketingkommunikációs tevékenység elemzése a Corinthia Hotel Budapest és az Aquincum Hotel példáin keresztül
: Zdenkó Roland
: Zdenkó Roland
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára
: Kovács Anna Sára
Árképzési stratégiák elemző bemutatása egy autóipari termelővállalat példáján keresztül
: Gál Panna Barbara
: Gál Panna Barbara
A szállodai üzemeltetés elemzése az OTP Hotel Budapest példáján keresztül
: Gyulai Henrietta
: Gyulai Henrietta
Szállodai konyharészlegek és a közöttük lévő munkafolyamatok a Corinthia Hotelben
: Schmid Dávid Máté
: Schmid Dávid Máté
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Housekeeping tevékenységek elemzése a Corinthia Budapest Szállodában
: Vitéz Lili
: Vitéz Lili
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla
: Fodor Csilla
A Corinthia Grand Hotel Royal Budapest reggeliztetési tevékenységének problémaelemzése és fejlesztési lehetőségei
: Pető Evelin
: Pető Evelin
Az Aquincum Hotel és a Corinthia Hotel rendezvényszervezési tevékenységének összehasonlítása
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
Környezetvédelem és fenntartható fejlődés a szállodaiparban – A Corinthia Hotel Budapest környezetvédelmi teljesítményének elemzése
: Dióssy Zsolt
: Dióssy Zsolt
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi
: Major Noémi
Egy új szállodai brand bevezetése, szálloda nyitása az IntercityHotel Budapest példáján keresztül
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Strategy in hotel branding and how it affects customer buying decision, in the case of Corinthia hotel brand
: Nguyen Thao Trang
: Nguyen Thao Trang
Szállodai marketingtevékenységek bemutatása a Hotel Regnum Residence példáján keresztül
: Németh Rebeka
: Németh Rebeka
A sales hatása a szállodai bevételre a Sofitel Budapest Chain Bridge hotel példáján keresztül bemutatva
: Ádám Fanni Kornélia
: Ádám Fanni Kornélia
A szállodai minőségmérés, próbavásárlások módszerei és gyakorlata az Aria Hotel Budapest és a Four Seasons Hotel Budapest Gresham Palace példáján keresztül
: Zetkó Patrícia Emília
: Zetkó Patrícia Emília
A margitszigeti szállodák árképzési és értékesítési stratégiája
: Miklós Norbert
: Miklós Norbert
Garantált budapesti programok kínálata és árképzési sajátosságai
: Vadászi Dominika
: Vadászi Dominika
SZÁLLODAI RÉSZLEGEK EGYÜTTTMŰKÖDÉSE A MUSEUM HOTEL BUDAPEST-BEN
: Németh Csilla
: Németh Csilla
A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
A szállodai vendéglátás tevékenységének bemutatása a Petneházy Club Hotel példáján keresztül
: Gnandt Tamás István
: Gnandt Tamás István
A szállodai üzletág működésének feltételei a Hunguest Hotel Platánus példáján keresztül
: Labossa Benedek Péter
: Labossa Benedek Péter
Szállodán belüli részlegek együttműködése és ennek jelentőségének vizsgálata a Corinthia Hotel Budapestben
: Németh Eszter
: Németh Eszter
Egy vállalkozás árképzési-, árvezérlési tevékenységeinek összefüggései az önköltség számítás rendjével a HPS Experience Kft példáján keresztül
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
A SabeeApp szállodai szoftver bemutatása a balatonföldvári Hotel Főnix példáján keresztül
: Vértes Boglárka
: Vértes Boglárka
Egy termék árképzési folyamatának bemutatása egy multinacionális bérgyártó cégnél
: Kocsi Dóra
: Kocsi Dóra
Szegmentáció szerepe a szállodai értékesítésben az ibis Budapest Heroes Square példáján keresztül
: Keresztesi Fanni Gabriella
: Keresztesi Fanni Gabriella
Food & Beverage részleg működésének leírása, éttermek, bankett bemutatása a Corinthia Hotel Budapestben, illetve konkurenciaelemzés
: Papp Fruzsina
: Papp Fruzsina
Szállodai backoffice tevékenységek és a Museum Hotel Budapest elemzése marketing szemszögből
: Markovics Tamás
: Markovics Tamás
Az árvezérlési, árképzési tevékenység értékelése és továbbfejlesztése egy startup vállalkozásnál
: Molnár Tamás
: Molnár Tamás
Egy konkrét szállodai rekonstrukció szakmai, pénzügyi hátterének bemutatása a Hilton Budapest példáján keresztül
: Berzéki Gábor
: Berzéki Gábor
Szállodai értékesítési technikák fejlődése az elmúlt 10 év során, a modern értékesítési technikák bemutatása a Boscolo Budapest Hotel példáján keresztül
: Romics Tiffany
: Romics Tiffany
A szállodai revenue menedzsment szerepének összehasonlító elemzése a NaturMed Hotel Carbona példáján keresztül
: Szántó-Cseh Krisztina
: Szántó-Cseh Krisztina
Similar Items
-
Banqueting a Corinthia Hotel Budapest példáján
: Horváth Laura -
Corinthia Hotel Budapest rezervációs rendszerének elemzése
: Kerekes Alexandra -
SZÁLLODAI KOMMUNIKÁCIÓ, JUTALMAZÁSI RENDSZEREK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK A CORINTHIA HOTEL BUDAPEST HOUSEKEEPING RÉSZLEGÉN
: Verasztó Kata -
A munkaerő-gazdálkodás jelentősége különleges ünnepi rendezvényeken a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Balogh Melinda Éva -
A Corinthia Hotel Budapest minőségének értékelése a vendégkommentek alapján
: Péteri Fanni Panka