A Facebookon történő reklámozás összehasonlítása 2 korcsoport között
Elmentve itt :
Szerző: | Tereh Bianka |
---|---|
További közreműködők: | Kozár Dr. habil László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Facebook Marketing Közösségi média |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10192 |
Hasonló tételek
Reklámozás vezetékek nélkül Mobil reklámok elterjedtsége a fogyasztók körében
: Csizmadia Kristóf Pál
Megjelent: (2014)
: Csizmadia Kristóf Pál
Megjelent: (2014)
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk
: Nagy Márk
A bűntudat alapú reklámozás pszichológiája Nemi szerepek a bűntudatkeltés eszközeként a reklámokban
: Lázár Lilla
: Lázár Lilla
A Japán reklámozás különbségek a Japán és Magyar reklámozásban
: Szabó Réka
: Szabó Réka
A megtévesztő reklámozás és az erőszakos értékesítés hatása a fogyasztókra
: Banga Vivien
: Banga Vivien
Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
: Juszt Fanni
: Juszt Fanni
Politikai karaktergyilkosság a Facebookon keresztül a 2022-es választások időszakában
: Staudt Gábor
: Staudt Gábor
A siker kulcsa a reklám? Online reklámozás egy kezdő vállalkozás szemszögéből
: Major Edina
: Major Edina
Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
: Tóth Fanni Laura
: Tóth Fanni Laura
Hogyan használják ki a televízió csatornák az internet adta lehetőségeket a reklámozás területén?
: Simon Emese Dóra
Megjelent: (2014)
: Simon Emese Dóra
Megjelent: (2014)
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
A reklámpszichológia szerepének vizsgálata és két korcsoport közötti fogyasztói magatartás különbségének vizsgálata az arcápolási termékek körében a hazai piacon.
: Török Dorina Virág
: Török Dorina Virág
Az UniCredit Bank CAMELS módszerrel történő vizsgálata 2015 és 2017 között
: Simon Péter
: Simon Péter
Főbb adónemek összehasonlítása Magyarország és Ausztria között
: Sándor Cintia
: Sándor Cintia
Tanítás 2.0
: Tóthné Zentai Ildikó Enikő
: Tóthné Zentai Ildikó Enikő
képfelismerési technikák összehasonlítása mély tanulási és a hagyományos módszerek között
: Sipos Gergely
: Sipos Gergely
Televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése Az RTL Klub és a TV2 főműsoridős híradóinak összehasonlítása
: Bárdy Orsolya Melinda
: Bárdy Orsolya Melinda
Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében
: Péter Bianka Dominika
: Péter Bianka Dominika
Folyószámlahitel összehasonlítása Magyarország piacvezető, valamint "vidéki" pénzintézete között önkormányzati szinten
: Móré Alexandra
: Móré Alexandra
Nemzeti és szervezeti kultúrák összehasonlítása Spanyolország, India és Egyiptom között
: Ágoston Hajnalka
: Ágoston Hajnalka
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
VÉGREHAJTÁSI ELJÁRÁSOKBAN TÖRTÉNŐ MEGKERESÉSEK
: Barna Bálint Barna
: Barna Bálint Barna
Adóügyekben történő nemzetközi információcsere
: Németh Georgina
: Németh Georgina
ATA IGAZOLVÁNNYAL TÖRTÉNŐ VÁMKEZELÉS
: Kucsera Roland
: Kucsera Roland
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
A K2 Színház marketingstratégiája
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
B2W Business to women - Marketing női célpiacra
: Lada Alexandra Mónika
: Lada Alexandra Mónika
Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja
: Turza Viktória Tímea
: Turza Viktória Tímea
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella
: Kós Gabriella
A magyar számviteli szabályozás és az IFRS összehasonlítása a pénzügyi instrumentumok valós értéken történő értékelésének vonatkozásában
: Kapfinger Bálint
: Kapfinger Bálint
Generációk összehasonlítása, különös tekintettel a Z generáció és tanáraik között fellelhető különbségekre
: Zombainé Tarnótzky Krisztina
: Zombainé Tarnótzky Krisztina
B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára
: Nagy Gyula
: Nagy Gyula
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül
: Lőrincz Hanna
: Lőrincz Hanna
Ingyenesség 2.0 az internet hatása az üzleti modellek alakulására
: Hitzinger András
: Hitzinger András
Case 2 We All Need to Dress –But at What Cost? An Introduction to Current Practices and Developments in the Fashion Industry
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2021)
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2021)
A Bázel 2 pénzügyi szabályozási rendszer
: Fazekas Zsófia
: Fazekas Zsófia
Nord Stream 2 A perspective of political and economic aspects in German and Russian Energy relations
: Ganbaatar Ganchimeg
: Ganbaatar Ganchimeg
Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
PSD2 hitelezésre gyakorolt hatásainak bemutatása
: Szőke Krisztina
: Szőke Krisztina
PSD2 hatása egy magyarországi középbanknál
: Szilágyi Réka
: Szilágyi Réka
Hasonló tételek
-
Reklámozás vezetékek nélkül Mobil reklámok elterjedtsége a fogyasztók körében
: Csizmadia Kristóf Pál
Megjelent: (2014) -
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk -
A bűntudat alapú reklámozás pszichológiája Nemi szerepek a bűntudatkeltés eszközeként a reklámokban
: Lázár Lilla -
A Japán reklámozás különbségek a Japán és Magyar reklámozásban
: Szabó Réka -
A megtévesztő reklámozás és az erőszakos értékesítés hatása a fogyasztókra
: Banga Vivien