A mömax lakberendezési áruház marketingkommunikációjának vizsgálata és hatékonyságának növelésére tett javaslatok
Elmentve itt :
Szerző: | Liptai Gabriella |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Mömax Marketingkommunikáció Public Relations Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10215 |
Hasonló tételek
A Dentsu Hungary online onboarding programjának finomhangolására tett javaslatok
: Móczár Judit
: Móczár Judit
Reklám és marketingtevékenység fejlesztésére tett javaslatok a veresegyházi rendezvények életében
: Tamás Blanka
: Tamás Blanka
Verseny a hazai lakberendezési piacon
: Göndör Vanda
: Göndör Vanda
Verseny a hazai lakberendezési piacon
: Göndör Vanda
: Göndör Vanda
A fogyasztók vizsgálata alapján tett marketing és kom-munikációs javaslatok a Galaxy Játékáruház Kft.-nél.
: Józsa Dorottya
: Józsa Dorottya
Az Ibis- és Mercure Budapest Castle Hill szálloda elemzése és fejlesztésére tett javaslatok
: Bódy Levente László
: Bódy Levente László
A Hotel Római***értékesítési rendszerének hatékonysága, illetve annak fejlesztésére tett javaslatok és döntések
: Ódor Tünde
: Ódor Tünde
A Metro áruház marketingjének bemutatása és elemzése
: Budai Bálint
: Budai Bálint
„vásárlás a kanapéról” Tesco Áruház online kereskedelme
: Waszlavszki Józsefné
: Waszlavszki Józsefné
Két e-könyv áruház összehasonlítása szemkamerás kutatással
: Őrsi Virág
: Őrsi Virág
EGY ÁRUHÁZ HANGHORDOZÓ OSZTÁLYÁNAK ÁRUFORGALMÁNAK ELEMZŐ BEMUTATÁSA
: Fa Viktor
: Fa Viktor
Veolia Water Solutions & Technologies Magyarország Zrt. Vezetői számviteli információs rendszerének bemutatása és fejlesztésére tett javaslatok
: Tolonits Attila
: Tolonits Attila
A Kika Lakberendezési Kft. marketing tevékenységének elemzése
: Kaczorné Zelenyánszky Anna
: Kaczorné Zelenyánszky Anna
Új értékesítési forma a lakberendezési piacon A Maxcity sikere Magyarországon
: Rajháty Anna
: Rajháty Anna
City Smart Kft. marketingkommunikációjának felmérése, összehasonlítása más carsharing szolgáltatókkal és javaslatok a fejlesztésére
: Reppa Nikolett
: Reppa Nikolett
A HIV prevenció növelésére irányuló marketing aktivitások
: Kulcsár Nikolett
: Kulcsár Nikolett
Kutyabarát munkahelyek kialakítása a vállalati hatékonyság növelésére
: Zircher Ágnes
: Zircher Ágnes
A hazai szolgáltató központok gyakorlatára és fejlődési stratégiájára tett javaslatok egy átfogó, saját kutatási design és kivitelezés alapján
: László Judit
Megjelent: (2014)
: László Judit
Megjelent: (2014)
A gyógy- és termálkempingek szerepének vizsgálata a harkányi Termál Kemping és a Thermal Camping Sárvár példáján keresztül és fejlesztésükre tett javaslatok
: Szigeti Nikolett
: Szigeti Nikolett
A Ford vevői magatartásának vizsgálata és a vevői igények hatékonyabb kielégítésére tett fejlesztési javaslatok bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Dicsérdi Ádám
: Dicsérdi Ádám
A Mozaik Áruház Kft. tevékenysége, és egy új termékének piaci bevezetése
: Vida Rebeka
: Vida Rebeka
Diszkonthálózatokkal szemben a hipermarketek, avagy hogyan maradjon piacvezető a Tesco áruház.
: Nagy Renáta Klaudia
: Nagy Renáta Klaudia
IKEA Lakberendezési Kft. gazdasági elemzése a vállalkozás pénzügyi beszámolói alapján
: Laczovics István
: Laczovics István
Zenekarok lehetőségei az elérés növelésére a digitális marketing eszközeivel
: Takács Anita
: Takács Anita
Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Az Encepur vakcina hazai átoltottságának növelésére irányuló marketing aktivitások
: Farkas-Kantár Dóra
: Farkas-Kantár Dóra
Revenue management szoftverek hatékonysága és kínálata a szállodai bevételek növelésére
: Magyar Ádám
: Magyar Ádám
A Honvédelmi Tárcánál alkalmazott kontrolling módszerek bemutatása és azok hatékonyságának fejlesztésére irányuló javaslatok megfogalmazása
: Orosz Kinga
: Orosz Kinga
Digitális és hagyományos értékesítést támogató logisztikai háttér az IKEA Lakberendezési Kft. esetében
: Nagy Ádám
: Nagy Ádám
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
A WWF Magyarország marketingkommunikációjának bemutatása
: Falu Gabriella Krisztina
Megjelent: (2014)
: Falu Gabriella Krisztina
Megjelent: (2014)
A kisgyermekes családok külföldre tett utazási szokásai
: Ráti Csenge Viktória
: Ráti Csenge Viktória
Ügyfélközpontú stratégiák és CRM rendszerek alkalmazása a Tracon Budapest Kft. versenyképességének növelésére
: Nagy Bernadett Krisztina
: Nagy Bernadett Krisztina
A Lufthans Technik Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Beilleszkedés a szervezetbe, és a munkavállalókra tett hatása
: Pálóczi Levente
: Pálóczi Levente
A Vállalati érték meghatározása a gyakorlatban, kiemelt figyelemmel a tulajdonosi érték növelésére
: Heuschmidt Ádám Sándor
: Heuschmidt Ádám Sándor
A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
A Rail Cargo Hungaria Zrt. vasúti munkaerőhiány ellen tett intézkedéseinek vizsgálata
: Ország Roland
: Ország Roland
A Diageo belső PR tevékenységének szerepe és hatása a dolgozók ösztönzésére, identitásuk növelésére
: Pásztor Kata Sára
Megjelent: (2007)
: Pásztor Kata Sára
Megjelent: (2007)
A Normaflore probiotikus gyógyszer marketingkommunikációjának és az alkalmazott reklámeszközök hatékonyságának vizsgálata, valamint a probiotikus gyógyszerek fogyasztói megítélése a magyarországi piacon
: Vékony Balázs
: Vékony Balázs
Hasonló tételek
-
A Dentsu Hungary online onboarding programjának finomhangolására tett javaslatok
: Móczár Judit -
Reklám és marketingtevékenység fejlesztésére tett javaslatok a veresegyházi rendezvények életében
: Tamás Blanka -
Verseny a hazai lakberendezési piacon
: Göndör Vanda -
Verseny a hazai lakberendezési piacon
: Göndör Vanda -
A fogyasztók vizsgálata alapján tett marketing és kom-munikációs javaslatok a Galaxy Játékáruház Kft.-nél.
: Józsa Dorottya