A siófoki Mártiszállás marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Savanyó Márta
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Siófok
Magánszállás
Marketingstratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/10280

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg10280
005 20220627153030.0
008 170502suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Savanyó Márta 
245 1 2 |a A siófoki Mártiszállás marketingstratégiája  |c Savanyó Márta  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A siófoki Mártiszállás marketingstratégiája 
520 3 |a „Hogyan lehetne több vendéget szerezni? A jelenleg alkalmazott marketingstratégia működik? De hogyan tudom a szabad helyeket felölteni? Mi az, ami motiválja a vendégeket, mi alapján választanak szálláshelyet?” Diplomamunkámban igyekszem a fenti kérdésekre választ kapni, bemutatom a magánszálláshelyeink marketingstratégiáját és felmérem a már nálunk nyaralt vendégek tapasztalatait. Kutatásom célja, hogy választ kapjak arra, hogy a jelenleg alkalmazott marketingstratégia működik-e illetve a vendégek elégedettségét is vizsgálom. Ezt követően felvázolom, hogy milyen eszközökkel érjük el, hogy kialakuljon és fennmaradjon az állandó fogyasztói körünk. Szakdolgozatom elkészítéséhez primer és szekunder szakirodalmakat egyaránt igénybe veszek. Egy saját kérdőíves felmérés alapján is értékelem a marketingstratégiánk sikerességét és az elégedettséget. Eredményeimet diagramok és táblázatok segítségével is szemléltetem. 
695 |a Siófok 
695 |a Magánszállás 
695 |a Marketingstratégia 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/10280/1/Savany%C3%B3%20M%C3%A1rta%20-%20Szakdolgozat...pdf  |z Dokumentum-elérés