A vizuális arculati tényezők jelentőségének növekedése az online marketing fejlődésével egy konkrét márka kapcsán
Saved in:
Main Author: | Nagy Berndett Blanka |
---|---|
Other Authors: | Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Arculat Vizuális arculat Online marketing Közösségi média BP Shop |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10359 |
Similar Items
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
Elektronikus bankolás, avagy lépést tartani a 21. század fejlődésével
: Simon Titanilla
: Simon Titanilla
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
A Díszker Kft. arculati világa
: Zsiros Gréta
: Zsiros Gréta
Az alternatív tejpótlók piaci növekedése
: Pap Milán
: Pap Milán
A munkáltatói márka szerepének és jelentőségének vizsgálata generációs aspektusból
: Bende Zsolt
: Bende Zsolt
Az online marketing tényezőinek és jelentőségének vizsgálata a szállodaiparban.
: Németh Ráchel
: Németh Ráchel
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
Toborzás és integráció - egy startup növekedése multikulturális környezetben
: Bakró-Nagy Luca
: Bakró-Nagy Luca
Influencer marketing, a véleményvezérek befolyásoló erejének növekedése a vásárlói magatartásra
: Tomhauser Bence
: Tomhauser Bence
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
A 77 Elektonika Kft. növekedése és nemzetköziesedése
: Tjamla Banack Irén Lilla
: Tjamla Banack Irén Lilla
A Borsodi Műhely Kft. fejlődéstörténete, marketingstratégiája, és arculati megújulása
: Péter Júlia
Published: (2013)
: Péter Júlia
Published: (2013)
Az arculati kézikönyv szabályrendszere az Ovit Rt. vállalati gyakorlatában
: Máténé Lengyel Enikő
: Máténé Lengyel Enikő
Magyarországi autópiac bemutatása a Seat és a Cupra márka kapcsán
: Fazekas Donát
: Fazekas Donát
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Sörkultúra, sörtörténet Magyarországon – Kézműves sörök növekedése a piacon
: Pribus Lilla Ildikó
: Pribus Lilla Ildikó
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Az amerikai futball népszerűségének növekedése a televíziós közvetítés hatására
: Bencsics Márk
: Bencsics Márk
A fiatalok munkaerőpiaci jelenléte, képzési lehetőségeik növekedése a jövőben
: Szabó Nikolett Fanni
: Szabó Nikolett Fanni
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
Arculati hatásvizsgálat a Sió-Eckes Kft. és fő márkája a SIÓ tükrében
: Sári Kinga
: Sári Kinga
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László
: Csizmadia László
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely
: Flaskár László Gergely
Budapest vendégforgalmának növekedése és az ennek érdekében végzett marketingtevékenység az elmúlt 15 évben
: Recskáné Nagy Brigitta
: Recskáné Nagy Brigitta
A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán
: Valkony Márk
: Valkony Márk
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
Egy szálloda gazdálkodásának bemutatása, bevételének növekedése, ennek hatása a komplex működésre
: Szabó Luca Szilvia
: Szabó Luca Szilvia
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre
: Taylor Dániel
: Taylor Dániel
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
Projektmenedzselés a vállalkozó villágban, a projekt-életciklusok vizsgálata egy konkrét vállalkozói tevékenység kapcsán
: Kádi Balázs
: Kádi Balázs
Az Auchan Magyarország Kft. arculati és marketingkommunikációs stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás alakulásának hatására
: Boller Eszter
: Boller Eszter
Similar Items
-
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia -
Elektronikus bankolás, avagy lépést tartani a 21. század fejlődésével
: Simon Titanilla -
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka -
A Díszker Kft. arculati világa
: Zsiros Gréta -
Az alternatív tejpótlók piaci növekedése
: Pap Milán