A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Szántó Dr. Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | női nemi szerep férfi nemi szerep reklám nemi szerepek átalakulása |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10443 |
Hasonló tételek
A reklámnő, avagy a női nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Ráskai Dóra
: Ráskai Dóra
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória
: Kalicz Viktória
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina
: Nagy Viktória Dorina
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia
: Ruff Szilvia
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában Nő és férfi a reklámban
: Bajnai Klaudia Vivien
: Bajnai Klaudia Vivien
Női és Férfi szerepek változása a média hatására
: Gudmann Vivien
: Gudmann Vivien
Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében
: Ádám Orsolya Julianna
: Ádám Orsolya Julianna
Nemi szerepek a szervezetekben
: Gödöny Anna
: Gödöny Anna
Nemi szerepek a szóvivői gyakorlatban Szóvivők megítélése és helyzete Magyarországon a XXI. században
: Deák Dóra
: Deák Dóra
Női szerepek és szerepütközések
: Vincze Virág Rita
: Vincze Virág Rita
Mobiltelefonok női és férfi szemmel
: Terenyi Noémi
: Terenyi Noémi
Magyar női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
A nemi szerepek ábrázolása a XXI. századi médiában
: Csillag Fanni
: Csillag Fanni
Női testképideál a reklámokban
: Várhelyi Mercédesz
: Várhelyi Mercédesz
A női vezetők karriersajátosságai női és férfi szemmel
: Durovics Edina
: Durovics Edina
A férfi és női ruhavásárlási szokások
: Náhóczki Donát
: Náhóczki Donát
A magyarországi női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
Nemi szerepek és megjelenésük a médiában, a szocializmustól napjainkig
: Hlács Barbara
: Hlács Barbara
A nemi szerepek alakulásának vizsgálata történelmi és plakáttörténeti perspektívából
: Ferencz Mónika
: Ferencz Mónika
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Férfi női foglalkoztatásbeli különbségek A nemek aránya és a teljesítmény közötti összefüggés /
: Csonka Eszter
: Csonka Eszter
A férfi és női sztereotípiák a médiafogyasztásban
: Helmich Krisztina
: Helmich Krisztina
Média hatása a női szerepek kialakulásában
: Józó Szilvia
: Józó Szilvia
Barbie és Ken összecsapása avagy A nemi sztereotípiák a reklámokban
: Gálos Linda
: Gálos Linda
A sörreklámokban bemutatott társadalmi nemi szerepek és a sörfogyasztás kapcsolata Magyarországon
: Czigány Katinka
: Czigány Katinka
Női karakterábrázolás változása a Disney mesékben. A háziasszony Hófehérkétől a harcias Meridáig, nemi szerepek változása a Disney meséken keresztül
: Tóth Miranda
: Tóth Miranda
Női szerepek a gazdaságban régen és ma
: Kósa Réka
: Kósa Réka
Női vállalkozók személyiségfejlődése a társadalmi szerepek változásával
: Drávucz Beáta
: Drávucz Beáta
Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
: Hegedűs Nikolett
: Hegedűs Nikolett
Hazai hírességek megjelenése reklámokban, különös tekintettel a tv-reklámokra
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Hagyományos japán női szerepek alakulása a Z generáció elképzeléseinek tükrében
: Kötél Enikő Flóra
: Kötél Enikő Flóra
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői döntéshozatalra, női férfi vezetői kontextusban vizsgálva
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
A nő nem férfi mégis vezető avagy Női „utazók” a férfiak világában
: Gébele Barbara
: Gébele Barbara
A női nem ábrázolása a reklámokban és annak hatása a nők vásárlói attitűdjére
: Barta Pálma Katalin
: Barta Pálma Katalin
A fenntarthatóság megjelenése a reklámokban, valamint ennek pszichológiai hatása az emberekre
: Klich Bálint
: Klich Bálint
Nemi egyenlőtlenség a magyar munkaerőpiacon a nemi sztereotípiák hatása a magyar női közép- és felső vezetők megítélésére és elfogadására
: Rózsa Lili
: Rózsa Lili
Médiaüzenetek képi és szociolingvisztikai elemzése. A nők kommunikációs képe a mai magyar női és férfi újságokban
: Klaáb Adrienn
: Klaáb Adrienn
Nők helyzete, női jogok érvényesülése Európában. Nemi esélyegyenlőség a gazdasági és politikai döntéshozatali folyamatokban
: Léber Petra
: Léber Petra
Hasonló tételek
-
A reklámnő, avagy a női nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Ráskai Dóra -
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória -
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina -
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia -
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában Nő és férfi a reklámban
: Bajnai Klaudia Vivien