Egy márka beszerzése és felépítése a magyar piacon
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács István Bence |
---|---|
További közreműködők: | Szeles Dr. Péter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Márka Beszerzési folyamatok Vállalkozás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10474 |
Hasonló tételek
A villamosenergia beszerzése
: Vallai Péter
: Vallai Péter
A tehetségeket vonzó munkáltatói márka felépítése
: Pető Mónika Virág
: Pető Mónika Virág
Tűzoltó berendezések beszerzése és behozatala
: Dankovics Gergő
: Dankovics Gergő
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
Sporteszközök és sportfelszerelések beszerzése a kézilabdában
: Manazya Felicián
: Manazya Felicián
A Ferropatent Zrt. tárgyi eszköz beszerzése
: Sluzek Éva
: Sluzek Éva
Egy öko márka piacravezetése és annak hatásai a magyarországi FMCG piacon
: Gyetvai Bence
: Gyetvai Bence
Energetikai projektek beszerzése/értékesítése és annak támogatása
: Faragó Vilmos
: Faragó Vilmos
Kereskedelmi vállalat beszerzése a Windstorm Kft-nél
: Tar Sándor
: Tar Sándor
Foltos - javaslat egy új Túró Rudi márka megalkotására és elindítására a magyar piacon
: Egresi Nóra
: Egresi Nóra
Szoftver mint szellemi termék beszerzése egy multinacionális nagyvállalat példáján (MOL)
: Kiséry Balázs
: Kiséry Balázs
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
Vadhúsok beszerzése és felhasználása, vadételek a Grassalkovich Étterem étlapján.
: Huszár Beatrix
: Huszár Beatrix
Pályakezdők a munkaerő piacon; a gyakornoki program felépítése az Adecco Kft.-nél
: Horváth Alexandra
: Horváth Alexandra
A Lasselsberger Hungária Kft. stratégiai beszerzése a fuvarozók kiválasztásának tükrében
: Kiss Mónika
: Kiss Mónika
A Gyulai kolbász márka megalakulása, sikerének kulcsa a hazai piacon és/vagy a nemzetközi piacon
: Fodor Sára
: Fodor Sára
A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Fülöp Zsolt
: Fülöp Zsolt
Áru beszerzése majd elosztása az LG Electronics KFT.-n keresztül.
: Csizmadia Gergely
: Csizmadia Gergely
Egy reklámkampány felépítése és megtervezése
: Faragó Valéria
: Faragó Valéria
A Max Factor márka marketingstratégiája és kommunikációja a hazai dekorkozmetikai piacon
: Dömötör Diána
: Dömötör Diána
Egy kiégés-prevenciós foglalkozás felépítése
: Gerencsér Dóra
: Gerencsér Dóra
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
Beszerzési stratégiák kialakítása, működtetése, a MÁV Zrt. beszerzési politikája és energia beszerzése
: Horváth László
: Horváth László
Közbeszerzési eljárás folyamatának bemutatása- Poszeidon Irat- és Dokumentumkezelő rendszer terméktámogatásának beszerzése alapján
: Németi Anna
: Németi Anna
Riportálási folyamatok, riportok felépítése és automatizálása
: Kovács Balázs
: Kovács Balázs
Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon
: Nagy Viktor István
Megjelent: (2018)
: Nagy Viktor István
Megjelent: (2018)
A Ladotex Kft. beszerzési folyamata, az alapanyagok beszerzése, a termékdíj hatása a vállalatra
: Bali Tünde
: Bali Tünde
Mikrologisztikai rendszerek felépítése és működése egy iparvállalatban
: Jóljárt Balázs
: Jóljárt Balázs
Országos Mentőszolgálat szervezeti felépítése és vezetői kommunikációja
: Kovács Beatrix
: Kovács Beatrix
Marketingstratégia felépítése és céljai a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Barabás Réka
: Barabás Réka
A beszerzés szervezete és a Green termékcsalád műanyag alapanyagának beszerzése az Electrolux Lehel Kft. porszívógyárában
: Csordás Nikoletta
Megjelent: (2013)
: Csordás Nikoletta
Megjelent: (2013)
Hasonló tételek
-
A villamosenergia beszerzése
: Vallai Péter -
A tehetségeket vonzó munkáltatói márka felépítése
: Pető Mónika Virág -
Tűzoltó berendezések beszerzése és behozatala
: Dankovics Gergő -
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav -
Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
: Bodnár Boglárka