A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
Elmentve itt :
Szerző: | Balázs Orsolya |
---|---|
További közreműködők: | Krasztev Dr. Péter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Japán Országimázs Kultúra |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10481 |
Hasonló tételek
Országimázs
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán
: Robotos Zoltán
Országimázs és turizmus Magyarország esetében
: Andrékó Dóra Henriett
: Andrékó Dóra Henriett
Katalónia turizmusa a spanyol országimázs tükrében
: Heleszta Norina
: Heleszta Norina
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter
: Léczfalvi Szabolcs Péter
Az országimázs szerepe hazánkban Az országmárka, mint a desztináció kiválasztásához hozzájáruló tényező
: Szócsek Edina
: Szócsek Edina
A koreai és az európai kultúra összehasonlítása, a koreai országimázs kialakításának nehézségei
: Pósa Krisztina
: Pósa Krisztina
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása
: Süle Noémi
: Süle Noémi
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül
: Lajer Nikolett
: Lajer Nikolett
Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
A borkultúra, a gasztronómia és a művészetek szerepe az országimázs formálásában
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra
: Németh Lili Nóra
A magyar borok exportja és külföldi márkaismertsége
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Az országimázs fogalmának kialakulása, változásai és annak meghatározó tényezői az Európai Unió egyes országaiban
: Németi Dóra
: Németi Dóra
Japán magyar szemmel a 3. évezred elején
: Gregor Katalin Gertrúd
: Gregor Katalin Gertrúd
Használt tehergépjárművek exportja az afrikai kontinensre
: Burányi Tamás
: Burányi Tamás
Interkulturális kommunikáció a magyar-japán vállalati interakcióban - magyar szemmel
: Tanka-Tóth Judit
: Tanka-Tóth Judit
A japán kultúra Magyarországon
: Mezei Mónika
: Mezei Mónika
A Japan Tobacco nemzetköziesedési stratégiája
: Nemecz András
: Nemecz András
A japán kultúra fogadtatása Magyarországon
: Sato Noriko
Megjelent: (2001)
: Sato Noriko
Megjelent: (2001)
A japán kultúra hatásai, közösségformáló szerepe a magyar társadalomban
: Varga Zoé
: Varga Zoé
Veszélyes hulladékok exportja a fejlődő világba, néhány ország és az e-hulladék bemutatása alapján
: Bárdos Gábor
: Bárdos Gábor
A Japán és Közép Európai üzleti kultúra különbségei
: Bridinszki Katalin
: Bridinszki Katalin
A német-magyar kulturális sajátosságok vizsgálata német vállalati környezetben magyar szemmel
: Ficze Orsolya
: Ficze Orsolya
A Japán reklámozás különbségek a Japán és Magyar reklámozásban
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Magyarország fővárosa, Budapest, külföldi és magyar szemmel
: Horváth Bánk István
Megjelent: (2014)
: Horváth Bánk István
Megjelent: (2014)
Az ingatlanpiac pénzügyi szemmel
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
A videojátékok gazdasági szemmel
: Krankovics Gábor
: Krankovics Gábor
A beszerzés gazdálkodói szemmel
: Sebők Zsófia
: Sebők Zsófia
A japán menedzsment sajátosságainak bemutatása egy japán kisvállalkozás példáján keresztül
: Mojzsis Vera
: Mojzsis Vera
Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel
: Rába Orsolya
: Rába Orsolya
A legújabb kori Magyar-Japán kulturális kapcsolatok bemutatása a Tokiói Magyar Kulturális Központ és a Japán Alapítvány tevékenységein keresztül
: Buzás Barnabás Noel
: Buzás Barnabás Noel
A japán és dél-koreai vállalati kultúra konfuciánus gyökerei a modern társadalom kontextusában
: Barabás Boglárka
: Barabás Boglárka
Hasonló tételek
-
Országimázs
: Gulyás Krisztina -
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán -
Országimázs és turizmus Magyarország esetében
: Andrékó Dóra Henriett -
Katalónia turizmusa a spanyol országimázs tükrében
: Heleszta Norina -
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter