Borászati rendezvények szerepe a hazai borturizmusban
Elmentve itt :
| Szerző: | Halmai Beáta Helga |
|---|---|
| További közreműködők: | Hegedűs Péter |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Borkultúra borturizmus borászat |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10489 |
Hasonló tételek
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
A Jekl Pincészet borturizmusban betöltött szerepe
: Palágyi Réka
: Palágyi Réka
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina
: Nyerges Norina
Válságmenedzselési megoldások a villányi borturizmusban
: Böröcz Olivér
: Böröcz Olivér
Egy borászati vállalkozás marketing stratégiájának kialakítása, a Dömsödi Borászati Kft. példáján keresztül
: Kassai Dóra Margit
: Kassai Dóra Margit
A Balatonfüred-Csopaki borvidék marketingstratégiájának tervezési lehetőségei a borturizmusban
: Pálinkás Georgina
: Pálinkás Georgina
Borfogyasztási szokások és borászati események Egy kis és egy nagy borászat marketingtevékenységének elemzése
: Kovács Anett
: Kovács Anett
A borturizmus hazai rendezvények tükrében
: Kovács Beáta
: Kovács Beáta
Egy borászati kisvállalkozás marketingstratégiája a Skrabski Pincészet példáján keresztül
: Endrédi Péter
: Endrédi Péter
Borászat kicsit násképpen gazdasági szemmel, egy borászati céggel alátámasztva
: Pintér András
: Pintér András
A Balaton borturizmusa - A feltörekvő borászatok vendéglátóipari és borászati tevékenységének vizsgálata
: Stankovics Réka
: Stankovics Réka
Etyek, Budapest szőlőskertjének borászati- gasztronómiai-kulturális- turisztikai adottságainak, lehetőségeinek jelene és jövőképe
: Horn Tamara
: Horn Tamara
A Badacsonyi borvidék borászati, turisztikai és gasztronómiai kínálatának vizsgálata a régió sajátosságainak előtérbe helyezésével
: Lászka Patrik
: Lászka Patrik
A magyar filmdiplomácia útján - a magyar kulturális külkapcsolatok és filmművészeti rendezvények összefüggései
: Halmai Titanilla
Megjelent: (2016)
: Halmai Titanilla
Megjelent: (2016)
Rendezvények szerepe a márkakommunikácóban
: Honos Rebeka Sára
: Honos Rebeka Sára
A hazai üzleti rendezvények piaca napjainkban
: Botos Hanna Naómi
: Botos Hanna Naómi
Hazai és nemzetközi rendezvények marketingkommunikációs eszközei
: Moldován Zita
: Moldován Zita
A rendezvények szerepe Szolnok idegenforgalmában
: Joó Anna Erzsébet
: Joó Anna Erzsébet
Rendezvények szerepe egy lapkiadó életében
: Tolnai Bernadett
: Tolnai Bernadett
A rendezvények szerepe a vállalatok eredményességére
: Bedő Bettina Diána
: Bedő Bettina Diána
Nemzetközi és hazai rendezvények sajátosságai a Hungexpo területén
: Erdei Virág Adél
: Erdei Virág Adél
Közösségi marketing szerepe a rendezvények népszerűsítésében
: Fésűs Liza Sára
: Fésűs Liza Sára
A budafoki rendezvények szerepe a helyi turizmusban
: Herger Dóra Irén
: Herger Dóra Irén
Az animátorok szerepe a rendezvények sikeres lebonyolításában
: Lovay Marcell
: Lovay Marcell
Rendezvények szerepe Jász-Nagykun-Szolnok megye turizmusában
: Romanek Dalma
: Romanek Dalma
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében
: Jaszenák Tamás
: Jaszenák Tamás
Titkos rendezvények
: Oroszhegyi Eszter
: Oroszhegyi Eszter
Online rendezvények
: Polyák Boglárka
: Polyák Boglárka
Egészség- és környezettudatos étkezési trendek hatása a hazai rendezvények gasztronómiai kínálatára
: Busai Réka
: Busai Réka
Rendezvények a járványhelyzetben
: Tornyos András József
: Tornyos András József
A rendezvények szerepe a BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft. tevékenységében
: Biró Erzsébet Hella
: Biró Erzsébet Hella
Tematikus rendezvények megszervezése, lebonyolítása és gasztronómiai hátterének bemutatása hazai példákon keresztül
: Ábrám Evelin
: Ábrám Evelin
Hasonló tételek
-
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina -
A Jekl Pincészet borturizmusban betöltött szerepe
: Palágyi Réka -
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina -
Válságmenedzselési megoldások a villányi borturizmusban
: Böröcz Olivér -
Egy borászati vállalkozás marketing stratégiájának kialakítása, a Dömsödi Borászati Kft. példáján keresztül
: Kassai Dóra Margit