Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában
Saved in:
Main Author: | Lakatos Károly |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | értékesítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/105 |
Similar Items
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
Teljesítménymenedzsment és munkaerő motiváció kritikai elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Nieszner Zsófia
: Nieszner Zsófia
A Covid-19 vírus hatásainak elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Fábián Karolina
: Fábián Karolina
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla
: Kalmár Lilla
Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján
: Martos János András
: Martos János András
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
Az InterContinental Budapest Club Lounge bemutatása és SWOT-elemzése
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
How event management changed at InterContinental Budapest after the year 2000
: Nádaslaki Lili
: Nádaslaki Lili
Az emberi erőforrás fejlesztés módszertana az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Horváth Luca
: Horváth Luca
Az influencer marketing bemutatása gyakorlatban az InterContinental Budapest Hotel esetében
: Gulyás Rita
: Gulyás Rita
The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
: Varga Alexandra
: Varga Alexandra
Interkulturalitás vizsgálata a budapesti Hotel InterContinental példáján keresztül
: Storga Attila
: Storga Attila
The importance of hotel loyalty programs; presented through the IHG Rewards Club at InterContinental Budapest
: Tóth Ágnes Gabriella
: Tóth Ágnes Gabriella
Vendégkapcsolati eszközök és vendégvélemény-kezelési módszerek elemzése az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Béres Nikolett
: Béres Nikolett
A desszert kínálat bemutatása az InterContinental szállodában, illetve a különböző ételallergiában szenvedők részére készített desszertválaszték elemzése
: Lisoczki Sára
: Lisoczki Sára
Crisis management of a five-star hotel during the coronavirus through the example of InterContinental Budapest
: Törzsök Martin
: Törzsök Martin
Wellness részlegek működése és jelentősége az üzleti szállodákban, az InterContinental Budapest***** példáján keresztül
: Kerschner Kamilla
: Kerschner Kamilla
A Delphi Elektronikus Disztribúciós rendszer bevezetésének hatása az InterContinental Budapest szálloda sales tevékenységére
: Dudinszky Mária
: Dudinszky Mária
Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában
: Tézli Cintia
: Tézli Cintia
Az InterContinental Budapest rendezvénytevékenysége 2015-2019 között, illetve a COVID19 hatása a 2020-as évre
: Mányoki Fanni
: Mányoki Fanni
Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
Az utazási irodák és a szállodák közötti értékesítési kapcsolatok során felmerülő problémák kezelésének vizsgálata az InterContinental Budapestben a recepciós munkakör példáján keresztül
: Németh Barbara
: Németh Barbara
How can the InterContinental Hotel Group (IHG) improve guest satisfaction and performance in a budget hotel The case study of Holiday Inn Express Slough
: Simon Mária
: Simon Mária
A szállodai költség optimalizáció lehetőségeinek elemzése az Intercontinental Budapest szállodában
: Ványa Levente
: Ványa Levente
Rendezvényszervezés és -lebonyolítás az Intercontinental Budapest Szállodában, egy konkrét példán keresztül
: Béres Éva Imola
: Béres Éva Imola
Versenytárselemzés, Ár-érték mátrix segítségével
: Nagy Renáta Nóra
: Nagy Renáta Nóra
Versenyképesség, versenytárselemzés a Boscolo Residence gyakorlatában
: Kenderfi Anna
: Kenderfi Anna
Der Vergleich von Intercontinental Budapest und David Intercontinental Tel Aviv
: Lővei Tamás
: Lővei Tamás
Versenytárselemzés a Passport Club Utazási Iroda gyakorlatában
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Versenytárselemzés egy adott vállalkozás gyakorlatában-Alfa Art Hotel
: Tamási Vanda
: Tamási Vanda
Az Intercontinental Budapest F&B területének működése
: Miron Zsanett
: Miron Zsanett
Versenytárselemzés az ötcsillagos budapesti szállodák körében különös tekintettel az árazásra
: Domiter Rebeka Dóra
: Domiter Rebeka Dóra
Az Intercontinental Budapest vendégkör összetételének étel- és italfogyasztási szokásai
: Gőbőlős Réka
: Gőbőlős Réka
Az Intercontinental Budapest vendégkörének összetételének étel- és italfogyasztási szokásai
: Gőbőlős Réka
: Gőbőlős Réka
Az Intercontinental Budapest és a magyar szállodák extra szolgáltatásai
: Karkó Erika
: Karkó Erika
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
Egészségturisztikai versenytárselemzés a Közép-Magyarországi régióban - A SPAuza Medical Wellnessház gyakorlatában
: Verebesi Gréta
: Verebesi Gréta
Az Intercontinental Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Németh Noémi Aletta
: Németh Noémi Aletta
Similar Items
-
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal -
Teljesítménymenedzsment és munkaerő motiváció kritikai elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Nieszner Zsófia -
A Covid-19 vírus hatásainak elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Fábián Karolina -
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin -
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla