A márkaközösséghez csatlakozás motivációi a vendéglátóhelyek vonatkozásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Karajz Zsófia
További közreműködők: Sas István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Közösségi média
Vendéglátás,
Online Marketing
Facebook
Motiváció
Márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/10504
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom céljaként azt tűztem ki, hogy megtudjam, milyen belső indíttatásból kerülnek kapcsolatba a fogyasztók kedvenc vendéglátóhelyeikkel a közösségi oldalon, illetve, hogy beszélhetünk e márkaérték növekedésről és a hely iránti hosszú távú elköteleződésről a márkaközösségekhez kapcsolódóan. Szerettem volna megérteni, hogy mi motiválja az egyéneket, hogy részese legyenek egy online közösségnek és általánosságban, hogyan is működnek ezek a márkaközösségek. Mennyire, és milyen magatartással lehet mélyíteni a fogyasztók elköteleződését a vendéglátóhely iránt, hogy egyszerű követőből hűséges vendéggé váljanak. Ezen információk tudatában egy olyan általános közösségi média stratégiát kívántam megfogalmazni a vendéglátóhelyek számára, amellyel maximálisan és megfelelően élni tudnak a digitális platform adta lehetőségekkel.