Szolgáltatásminőség mérése a DHL Global Forwarding légi export osztályán
Saved in:
Main Author: | Varga Petra |
---|---|
Other Authors: | Horváth Dr. Annamária |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | szolgáltatásminőség Légi fuvarozás Vevői elégedettség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10522 |
Similar Items
Folyamatjavítási eszköz a DHL Global Forwarding-nál
: Choma Kata
: Choma Kata
Egy multinacionális vállalat export- és importfolyamatainak bemutatása a DHL Global Forwarding Szállítmányozási Kft-n keresztül
: Pósa Szabolcs
: Pósa Szabolcs
Folyamatjavítási és automatizációs lehetőségek vizsgálata a DHL Global Forwarding tengeri árképzési csoportjában
: Karsai Kármen Klaudia
: Karsai Kármen Klaudia
Tengeri gyűjtőkonténeres szállítmányozás bemutatása és elemzése a DHL Global Forwarding vállalatán keresztül
: Tisza Brigitta
: Tisza Brigitta
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
Egy multinacionális vállalat export folyamatainak bemutatása a DHL Globál Szállítmányozási Kft-nél VGM szabályozás
: Gerhát Nóra
: Gerhát Nóra
Légi import szállítmányozás a DHL-nél
: Raffai Renáta
: Raffai Renáta
Koronavírus légi szállítmányozásra gyakorolt hatásának bemutatása a DHL Globál Szállítmányozási Kft.-n keresztül
: Konkoly Gergő István
: Konkoly Gergő István
Fogyasztói elégedettség és szolgáltatásminőség értékelésének mérése a hulladékgazdálkodásban
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél
: Márton Marcell István
: Márton Marcell István
A cargo-partner export légi szállítmányozása
: Torbán Balázs
: Torbán Balázs
Az export forgalom légi szállítmányozási folyamatai
: Simon Attila
Published: (2018)
: Simon Attila
Published: (2018)
Ellátás lánc menedzsment átláthatósági szoftverek fejlesztése a cargo-partner Kft. légi osztályán
: Paróczi Renáta Krisztina
: Paróczi Renáta Krisztina
The institution of the loss-carry forwards
: Baranyai Dénes
: Baranyai Dénes
Az export légi szállítmányozás folyamata a DSV gyakorlatán keresztül
: Kádár Balázs János
: Kádár Balázs János
Szolgáltatásminőség és fogyasztói elégedettség mérése és bemutatása a 6x6 Taxi Kft-n keresztül
: Zengő Réka
: Zengő Réka
Hőmérséklet kontroll alatti áruk fuvarozása a DHL Globál Szállítmányozási Kft.-nél
: Turcsányi Emese
: Turcsányi Emese
Analysis of Logistic system and freight forwarding in Laos
: Inthakoummane Phonemany
: Inthakoummane Phonemany
The investigation of the role of the transport and forwarding in today’s challenges
: Chamik Dorottya
: Chamik Dorottya
A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
: Heidrich Balázs
Published: (2009)
: Heidrich Balázs
Published: (2009)
Az ügyfélriport, mint értéknövelt szolgáltatás bemutatása és automatizálásának elemzése a DHL Globál Szállítmányozási Kft.-nél
: Novák Bence
: Novák Bence
Szervezeti motiváció a Polar Mobil Kft. értékesítési osztályán
: Pataki Tamás
Published: (2007)
: Pataki Tamás
Published: (2007)
Magyarország belföldi turizmusa az IBUSZ belföldi osztályán keresztül
: Szél Máté
: Szél Máté
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
„Globál 2000 R.S” Export - Import Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Buda Zita Erzsébet
: Buda Zita Erzsébet
Versenyben az ügyfelekért A DHL Global Forwarding teljesítménymérési rendszere
: Fodor Nikolett
: Fodor Nikolett
Belső szervezeti kommunikáció a Dreher Sörgyárak Zrt. pénzügyi osztályán
: Rózsa Alexandra
: Rózsa Alexandra
Légi export fuvarszervezési folyamat bemutatása a Geodis Hungary Logistics Kft.-nél egy konkrét esettanulmányon keresztül
: Maurer Kitti Ivett
: Maurer Kitti Ivett
Folyószámla-kezelés bemutatása az APEH Folyószámla-kezelési Osztályán belül
: Lévainé Váradi Tímea Eszter
: Lévainé Váradi Tímea Eszter
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében
: Montovay Balázs Tibor
: Montovay Balázs Tibor
Az Aquincum Hotel Budapest bemutatása és szolgáltatásminőség vizsgálata
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
Tengeri gyűjtőkonténeres szállítmányozás a DHL-nél
: Koós Elizabet Kitti
: Koós Elizabet Kitti
A DHL logisztikai folyamatai és folyamatoptimalizálásuk
: Petrányi Dénes
: Petrányi Dénes
Az export légi folyamat bemutatása két különböző termék esetén az AirFrance-KLM Cargo-n keresztül
: Nagy Hajnalka
: Nagy Hajnalka
Munka, munkaerő, munkakövetelmények avagy munkaerőelemzés egy multinacionális vállalat beszerzési osztályán
: Hidegh Nikoletta
: Hidegh Nikoletta
A szolgáltatásminőség megőrzése generációváltás során egy családi cukrászda esetében
: Koronczy Gergely Csaba
: Koronczy Gergely Csaba
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
LÉGI SZÁLLÍTMÁNYOZÁS EXPORT OLDALRÓL MEGKÖZELÍTVE, SPECIÁLIS JETSKI SZÁLLÍTÁS BEMUTATÁSA A DSV HUNGÁRIA KFT-NÉL SZERZETT TAPASZTALATOK ALAPJÁN
: Rózsa Andrea
: Rózsa Andrea
Developing a tool for tracking customer satisfaction of DNA United Forwarders B.V.
: Kovács Bálint
: Kovács Bálint
Similar Items
-
Folyamatjavítási eszköz a DHL Global Forwarding-nál
: Choma Kata -
Egy multinacionális vállalat export- és importfolyamatainak bemutatása a DHL Global Forwarding Szállítmányozási Kft-n keresztül
: Pósa Szabolcs -
Folyamatjavítási és automatizációs lehetőségek vizsgálata a DHL Global Forwarding tengeri árképzési csoportjában
: Karsai Kármen Klaudia -
Tengeri gyűjtőkonténeres szállítmányozás bemutatása és elemzése a DHL Global Forwarding vállalatán keresztül
: Tisza Brigitta -
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)