A Kanizsa Trend Kft. marketingstratégiája a változó fogyasztói igények tekintetében
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Kristóf |
---|---|
További közreműködők: | Jäckel Dr. Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kanizsa trend Marketing Fogyasztói igények |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10534 |
Hasonló tételek
A Kanizsa Sörgyár Rt. privatizációs értékének elemzése
: Subosits János Antal
: Subosits János Antal
Bérszámfejtés és bérgazdálkodás a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft.nél
: Németh Balázs
: Németh Balázs
A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján
: Gyebnár Dániel
: Gyebnár Dániel
Felelős vállalatok és a fogyasztói igények A fenntarthatóság új elemei
: Nagy Zoltán
: Nagy Zoltán
A dm Kft. marketingkommunikációja a fogyasztói igények változásával
: Takács Blanka Zsuzsanna
: Takács Blanka Zsuzsanna
A fogyasztói igények hatása a parfümiparra
: Link Réka Anna
: Link Réka Anna
Brand vagy trend?- Szállodaláncok és boutique szállodák összehasonlítása vendégmotiváció tekintetében
: Mukli Zsófia
: Mukli Zsófia
Hagyományostól eltérő fogyasztói igények a vendéglátásban - az inzulinrezisztencia
: Pásztor Anna
: Pásztor Anna
Az Auto-Kanizsa Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az éves beszámolók alapján
: Szántó Adrienn
: Szántó Adrienn
Café Frei marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Nagy Krisztián Tamás
: Nagy Krisztián Tamás
Diétás igények napjainkban
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
A Netlife Robotics Kft. marketingstratégiája
: Knoll Kristóf
: Knoll Kristóf
A STAVMAT Zrt. gyártási folyamatának vizsgálata a fogyasztói igények tükrében
: Horváth Angéla
: Horváth Angéla
A társasági adó rendszerének működése, hatása a kis- és középvállalkozások gazdálkodására a Kanizsa Sprint Kft. példáján keresztül
: Godinek-Tóth Anita
: Godinek-Tóth Anita
Étlap elemzés és fogyasztói igények kapcsolatának vizsgálata kecskeméti éttermek esetében
: Váradi Vivien
: Váradi Vivien
Javaslatok az elhízási trend megállítására, a fogyasztói értékrend megváltoztatására
: Losoncziné Papp Judit
: Losoncziné Papp Judit
Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében
: Németh Orsolya
: Németh Orsolya
Változó ízek, változó ízlések? - A klasszikus fagylalttól az extrémig
: Hegyes Gréta
: Hegyes Gréta
Speciális raktározási igények a bútoriparban
: Tóth Norbert
: Tóth Norbert
A B Visible Kft. marketingstratégiája
: Nagy Judit
Megjelent: (2014)
: Nagy Judit
Megjelent: (2014)
Felhasználói igények kielégítése és tökéletesítés
: Lénárt Róbert
: Lénárt Róbert
Global Trends Shared Service Centers
: Rajna-Povázsán Zsófia
: Rajna-Povázsán Zsófia
A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében
: Magó Réka
: Magó Réka
Technokov Kft. Marketingstratégiája
: Ruzinkovics László
: Ruzinkovics László
Egyedi igények kezelése a Cake Shopban
: Keresztes Vanessza
: Keresztes Vanessza
Különböző vevői igények hatása a raktározásra
: Biró Anikó
: Biró Anikó
Hűségprogramok elemzése fogyasztói magatartás tekintetében a kiskereskedelmi szektorban
: Gézárt Attila
: Gézárt Attila
A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Déri Luca
: Déri Luca
A Walmark Kft. marketingstratégiája
: Bánhegyi Réka
: Bánhegyi Réka
A Volvex Kft. marketingstratégiája
: Hajdú Gabriella
: Hajdú Gabriella
Vezetői számvitel eszközei egy változó autós világban a Marsal Kft-nél
: Nagy András
: Nagy András
A marketingstratégia és a fogyasztói elégedettség vizsgálata a Caffé Parco Kft tekintetében
: Benkő Kitti
: Benkő Kitti
Új termék bevezetése az FMCG piacra - Fogyasztói és piaci igények a Grenade márka bevezetésére
: Szabó Donát
: Szabó Donát
Nagyszabású sportesemények fogyasztói trendjei és a fogyasztói kultúra vizsgálata a labdarúgás tekintetében
: Hajas Gábor
: Hajas Gábor
Kína változó szerepe a világgazdaságban
: Szőke István
: Szőke István
A könyvtárak változó szerepköre Magyarországon
: Tóth Álmos
: Tóth Álmos
Hasonló tételek
-
A Kanizsa Sörgyár Rt. privatizációs értékének elemzése
: Subosits János Antal -
Bérszámfejtés és bérgazdálkodás a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft.nél
: Németh Balázs -
A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján
: Gyebnár Dániel -
Felelős vállalatok és a fogyasztói igények A fenntarthatóság új elemei
: Nagy Zoltán -
A dm Kft. marketingkommunikációja a fogyasztói igények változásával
: Takács Blanka Zsuzsanna