A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének hatása a Windows 10 használatára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Cseriová Andrea
További közreműködők: Eszes István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Windows 10
Microsoft Magyarország
Szoftvermarketing
Operációs rendszer
Hatásvizsgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/10591

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg10591
005 20221011102436.0
008 170505suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Cseriová Andrea 
245 1 2 |a A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének hatása a Windows 10 használatára  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Cseriová Andrea 
695 |a Windows 10 
695 |a Microsoft Magyarország 
695 |a Szoftvermarketing 
695 |a Operációs rendszer 
695 |a Hatásvizsgálat 
700 0 1 |a Eszes István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/10591/1/A%20Microsoft%20Magyarorsz%C3%A1g%20marketingtev%C3%A9kenys%C3%A9g%C3%A9nek%20a%20hat%C3%A1sa%20a%20Windows%2010%20haszn%C3%A1lat%C3%A1ra%20teljes%20dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/10591/2/A%20Microsoft%20Magyarorsz%C3%A1g%20marketingtev%C3%A9kenys%C3%A9g%C3%A9nek%20a%20hat%C3%A1sa%20a%20Windows%2010%20haszn%C3%A1lat%C3%A1ra%20m%C3%A9lyinterj%C3%BA%20leiratok.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/10591/3/A%20Microsoft%20Magyarorsz%C3%A1g%20marketingtev%C3%A9kenys%C3%A9g%C3%A9nek%20hat%C3%A1sa%20a%20Windows%2010%20haszn%C3%A1lat%C3%A1ra%20-%20%20K%C3%A9rd%C5%91%C3%ADv%20v%C3%A1laszok.xlsx  |z Dokumentum-elérés