Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bálint Bettina
További közreműködők: Szeles Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Élelmiszer
Egészséges életmód
Közösségi média
Kommunikáció
Reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/10648

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg10648
005 20210323124430.0
008 170506suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Bálint Bettina 
245 1 3 |a Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Bálint Bettina 
246 1 0 |a Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Élelmiszer  
695 |a Egészséges életmód 
695 |a Közösségi média  
695 |a Kommunikáció 
695 |a Reklám 
700 0 1 |a Szeles Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/10648/1/Az%20%C3%A9lelmiszerrekl%C3%A1mok%20szerepe%2C%20valamint%20az%20eg%C3%A9szs%C3%A9ges%20%C3%A9letm%C3%B3d%20megjelen%C3%A9se%20a%20hazai%20kommunik%C3%A1ci%C3%B3ban.pdf  |z Dokumentum-elérés