L'impact de la publicité des produits hongrois sur le marché

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Marcsók Alma
Other Authors: Szilágyi Katalin
Format: Thesis
Kulcsszavak:Reklám
Magyarország
Fogyasztói piac
Vásárlói döntés
Reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/10658

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg10658
005 20171005131447.0
008 170508suuuu hu om 000 fre d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a fre 
100 1 |a Marcsók Alma 
245 1 0 |a L'impact de la publicité des produits hongrois sur le marché  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Marcsók Alma 
246 1 0 |a A magyar termékekkel kapcsolatos reklámok hatása a vásárlói piacra = -  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a - 
695 |a Reklám 
695 |a Magyarország  
695 |a Fogyasztói piac 
695 |a Vásárlói döntés 
695 |a Reklámpszichológia 
700 0 1 |a Szilágyi Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/10658/1/Marcs%C3%B3k%20Alma%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés