A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bereczki Szilvia
További közreműködők: Krasztev Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Könyvkiadás
Közösségi média
Marketing kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/10663
Leíró adatok
Kivonat:Hipotézisem szerint a social média alkalmazása pozitív hatással bír az olvasók elköteleződésére, közösségépítő szerepe hat a könyvkiadó megítélésére és végső soron növeli a kiadó hírnevét Ezért dolgozatomban a Könyvmolyképző Kiadó működését bemutatva, s kommunikációját elemezve kívántam szemléltetni a hazai kiadók közösségi média jelenlétét. Azt vizsgáltam, hogy az újmédia (web2.0) által teremtett új, interaktív közösségi platformok használatának integrálása a marketing kommunikációs stratégiába, milyen befolyással bír a fogyasztói magatartásra, vagy pusztán az új technológia által megváltozott felhasználói igényekhez való alkalmazkodásról van szó.