A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bereczki Szilvia
További közreműködők: Krasztev Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Könyvkiadás
Közösségi média
Marketing kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/10663

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg10663
005 20171005121703.0
008 170508suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Bereczki Szilvia 
245 1 2 |a A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Bereczki Szilvia 
246 1 0 |a A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Hipotézisem szerint a social média alkalmazása pozitív hatással bír az olvasók elköteleződésére, közösségépítő szerepe hat a könyvkiadó megítélésére és végső soron növeli a kiadó hírnevét Ezért dolgozatomban a Könyvmolyképző Kiadó működését bemutatva, s kommunikációját elemezve kívántam szemléltetni a hazai kiadók közösségi média jelenlétét. Azt vizsgáltam, hogy az újmédia (web2.0) által teremtett új, interaktív közösségi platformok használatának integrálása a marketing kommunikációs stratégiába, milyen befolyással bír a fogyasztói magatartásra, vagy pusztán az új technológia által megváltozott felhasználói igényekhez való alkalmazkodásról van szó. 
695 |a Könyvkiadás 
695 |a Közösségi média  
695 |a Marketing kommunikáció 
700 0 1 |a Krasztev Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/10663/1/bereczkiszilvia_ahazaik%C3%B6nyvkiadokjelenleteasocialmediaban.pdf  |z Dokumentum-elérés