Az ökológiai termékek lehetőségei Magyarországon és a fogyasztói attitűd vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Fodor Brigitta |
---|---|
Other Authors: | Kovács Ildikó |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Ökológiai gazdálkodás Fogyasztói attitűd Biotermékek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10682 |
Similar Items
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fair trade termékek fogyasztásával kapcsolatban
: Laczkó Csaba
: Laczkó Csaba
A csomagolásmentes boltokhoz kapcsolódó fogyasztói attitűd Magyarországon
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
A soá gazdasági következményei Magyarországon - ökológiai elemzés
: Szabó-Czmorek Hajnalka
: Szabó-Czmorek Hajnalka
Ökológiai lábnyom vizsgálata az autó alkatrész iparágban
: Szilágyi Attila
: Szilágyi Attila
Épületek ökológiai lábnyoma fából vagy betonból építsünk?
: Szigeti Cecília, et al.
Published: (2022)
: Szigeti Cecília, et al.
Published: (2022)
Ásványvíz fogyasztási szokások és attitűd
: Fodor Henriett Ilona
: Fodor Henriett Ilona
Közteherviseléssel kapcsolatos attitűd vizsgálata
: Katona Zsófia
: Katona Zsófia
Városi ökológiai lábnyom és a zöldterületek
: Szigeti Cecília, et al.
Published: (2022)
: Szigeti Cecília, et al.
Published: (2022)
Ázsiai szubkultúrával kapcsolatos termékek fogyasztói szokása Magyarországon
: Angyal Nikolett Virág
: Angyal Nikolett Virág
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fodrász szolgáltatással kapcsolatban
: Pásztor Judit
: Pásztor Judit
Ökológiai szemléletmód átadása a gazdasági szakemberképzésben
: Létai Viktória
: Létai Viktória
Villamos vasúti pályaszerkezetek ökológiai lábnyomának elemzése
: Horváth Róbert, et al.
Published: (2023)
: Horváth Róbert, et al.
Published: (2023)
A turisztikai animáció attitűd vizsgálata
: Kasza Zsolt
Published: (2013)
: Kasza Zsolt
Published: (2013)
Ökológiai lábnyom és gazdasági teljesítmény kapcsolatának vizsgálata egy kkv példáján
: Kecskeméti Fatime Elektra
: Kecskeméti Fatime Elektra
A fogyasztói tudatosság vizsgálata az elektronikai termékek területén
: Beliczai Zorka
: Beliczai Zorka
Törekvések az ökológiai lábnyom csökkentésére a logisztikai ágazatokban
: Gulyás Laura Krisztina
: Gulyás Laura Krisztina
A fogyasztói attitűd befolyásolásának korszerű eszközei a fesztiválturisztikai marketingben
: Vörös Tamara
: Vörös Tamara
A Waffel Land arculatával kapcsolatos fogyasztói attitűd elemző értékelése
: Tiszttartó Zsófia
: Tiszttartó Zsófia
A fogyasztói attitűd és a marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a Fruitisimo gyümölcslébár vállalatán keresztül
: Sávai Alexandra Gabriella
: Sávai Alexandra Gabriella
Durex termékek vásárlási szokásai és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Kemény Bianka
: Kemény Bianka
Ökológiai problémák és társadalmi hatásaik a 21. században
: Schumacher Martin
: Schumacher Martin
Ökológiai problémák és társadalmi hatásaik a 21. században
: Kovács Bence Péter
: Kovács Bence Péter
Az ipar 4.0 társadalmi, gazdasági és ökológiai hatásai
: Csonka Lilla
: Csonka Lilla
Fogyasztói érdeklődés az alkoholcsökkentett alternatív termékek piacán Magyarországon és nemzetközi összehasonlításban
: Egyed Mátyás
: Egyed Mátyás
Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek
: Szentes-Tóth Tímea
: Szentes-Tóth Tímea
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata
: Murár Kata
Női fogyasztói magatartás vizsgálata a natúrkozmetikai termékek körében
: Szabó Zsófia
: Szabó Zsófia
Merre tovább az ökológiai válság kapujában? – A karbon ára
: Smalekker Vivien
: Smalekker Vivien
Árupiaci termékek kereskedési lehetőségei
: Élő Szilárd
: Élő Szilárd
Az etnocentrikus fogyasztói attitűd okai és megjelenése a magyar nyugdíjas korosztály körében
: Szűcs Dániel
: Szűcs Dániel
Generational attitude Hungarian Millennials in the sharing economy
: Kovács Tamara
: Kovács Tamara
Az autóipar ellátási problémái és a vásárlói attitűd vizsgálata
: Barczi Réka
: Barczi Réka
Az ökológiai lábnyom és a gazdasági teljesítmény kapcsolatának vizsgálata egy hazai autókölcsönző példáján keresztül
: Rédly Gergő
: Rédly Gergő
Entrepreneurial Environment and Attitudes In Hungary
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2022)
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2022)
Banki termékek értékesítési lehetőségei telemarketinggel
: Fa Viktor
: Fa Viktor
Egyetemi hallgatók fogyasztási szokásai az ökológiai termékekre vonatkozóan HABITS OF UNIVERSITY STUDENTS ABOUT THE CONSUMPTION OF ORGANIC PRODUCTS
: Gyarmati Gábor Géza
Published: (2018)
: Gyarmati Gábor Géza
Published: (2018)
Study of Hungarians’ attitudes towards sustainable lifestyle choices - focus on marketing efforts and generational attitudes
: Rédai Virág Patrícia
: Rédai Virág Patrícia
Egy magyarországi családi vállalkozás (KKV) controlling rendszerének kialakítási lehetőségei, és az ehhez kapcsolódó tulajdonosi attitűd vizsgálata
: Nyékiné Béres Andrea
: Nyékiné Béres Andrea
A turizmus attitűd az idegenforgalmi célterületen
: Nagy Éva Ilona
Published: (2010)
: Nagy Éva Ilona
Published: (2010)
Fenntarthatóság és környezetvédelem. Ökológiai problémák és társadalmi hatásaik a 21. században
: Krauss Anna Magdaléna
: Krauss Anna Magdaléna
Similar Items
-
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fair trade termékek fogyasztásával kapcsolatban
: Laczkó Csaba -
A csomagolásmentes boltokhoz kapcsolódó fogyasztói attitűd Magyarországon
: Groska Zsófia -
A soá gazdasági következményei Magyarországon - ökológiai elemzés
: Szabó-Czmorek Hajnalka -
Ökológiai lábnyom vizsgálata az autó alkatrész iparágban
: Szilágyi Attila -
Épületek ökológiai lábnyoma fából vagy betonból építsünk?
: Szigeti Cecília, et al.
Published: (2022)