Kategóriamenedzsment a Spar szupermarketekben
Saved in:
Main Author: | Terbe Zsófia Anna |
---|---|
Other Authors: | Antalóczy Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Kategóriamenedzsment Spar szupermarket Trade marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10701 |
Similar Items
Kategóriamenedzsment a gyakorlatban
: Sejkóczki Vivien
: Sejkóczki Vivien
Kategóriamenedzsment a gyakorlatban
: Sejkóczki Vivien
: Sejkóczki Vivien
Kategóriamenedzsment bevezetésének folyamata az Egis Gyógyszergyár Zrt. import műszaki beszerzéseiben
: Gergye Vivien
: Gergye Vivien
Kategóriamenedzsment és a vásárlói döntést befolyásoló tényezők az üdítőital piacon Magyarországon
: Benson Brigitta
: Benson Brigitta
Kategóriamenedzsment a hazai FMCG piacon és a kategóriavezető márkák hatása az impulzusvásárlásokra
: Turner Hanna Kornélia
: Turner Hanna Kornélia
SPAR Fenntarthatósági törekvéseinek hatása a vásárlókra
: Ivánka Dóra Anna
: Ivánka Dóra Anna
SPAR raktározási feladatainak megszervezése
: Tvaruskáné Nagy Jennifer
: Tvaruskáné Nagy Jennifer
A SPAR raktározási feladatainak megszervezése
: Kovács Vivien
: Kovács Vivien
A Spar franchise partnerek elégedettségfelmérése
: Kozma Krisztina Kitti
: Kozma Krisztina Kitti
Spar hungary’s social sustainability efforts
: Ivánka, Dóra
Published: (2024)
: Ivánka, Dóra
Published: (2024)
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
Lean Management és a SPAR üzletláncok
: Halász Enikő
: Halász Enikő
Változások menedzselése az Intersnack Magyarország Kft-nél
: Terbe Zsófia Anna
: Terbe Zsófia Anna
Az elektronikus számlák bevezetése a SPAR Magyarországnál
: Sámel Krisztina
: Sámel Krisztina
SPAR Logisztikai központ raktározási feladatai hűtött területen.
: Mladoniczki István
: Mladoniczki István
A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Az RFID technológia bevezetésének lehetőségei a SPAR-nál
: Pitlik Gabriella
: Pitlik Gabriella
Élelmiszer-kiskereskedelem online marketingkommunikációja a Spar példáján keresztül
: Dézsi Medárd Levente
: Dézsi Medárd Levente
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina
: Máté Krisztina
A Spar üzletlánc kereskedelmi működése és gazdasági helyzete
: Bódis Botond
: Bódis Botond
SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
A NON-FOOD II. TERMÉKEK BESZERZÉSI FOLYAMATÁNAK VIZSGÁLATA A SPAR MAGYARORSZÁG KFT-NÉL
: Megyesi Anna
: Megyesi Anna
Franchising a magyar élelmiszer-kiskereskedelemben, fókusz a SPAR modelljén
: Tuboly Konrád
: Tuboly Konrád
A SPAR ÁRUFORGALMI, LOGISZTIKAI MUNKAFOLYAMATAINAK, TECHNOLÓGIÁJÁNAK, MUNKASZERVEZÉSÉNEK KRITIKAI ELEMZÉSE
: Rigó Alexandra
: Rigó Alexandra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra
: Fessel Petra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn
: Huszár-Elekes Adrienn
Az akciók hatékonyságának vizsgálata a SPAR és fogyasztói esetén
: Pomázi Liza
: Pomázi Liza
Az akciók hatékonyságának vizsgálata a SPAR és fogyasztó szemszögéből
: Pomázi Liza
: Pomázi Liza
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Áruátvétel folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bicskei logisztikai központjában
: Józsa László
: Józsa László
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruátvételének vizsgálata logisztikai folyamatjavítás szempontjából
: Fordán Dorottya
: Fordán Dorottya
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
A technikai fejlesztések szerepe a marketingben a SPAR Magyarország példáján keresztül
: Banka Csaba Emánuel
: Banka Csaba Emánuel
A franchise rendszer - A balatonfenyvesi szupermarket szezonális, Spar franchise üzletté alakítása
: Hodován Judit Viktória
: Hodován Judit Viktória
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs tevékenységének vizsgálata , javaslattétel a fejlesztésre.
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
Similar Items
-
Kategóriamenedzsment a gyakorlatban
: Sejkóczki Vivien -
Kategóriamenedzsment a gyakorlatban
: Sejkóczki Vivien -
Kategóriamenedzsment bevezetésének folyamata az Egis Gyógyszergyár Zrt. import műszaki beszerzéseiben
: Gergye Vivien -
Kategóriamenedzsment és a vásárlói döntést befolyásoló tényezők az üdítőital piacon Magyarországon
: Benson Brigitta -
Kategóriamenedzsment a hazai FMCG piacon és a kategóriavezető márkák hatása az impulzusvásárlásokra
: Turner Hanna Kornélia