A Baráthegyi Vakvezető és Segítő Kutya Iskola Alapítvány marketingkommunikációja
Elmentve itt :
| Szerző: | Guzi Dóra |
|---|---|
| További közreműködők: | Kopcsay László |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Vakvezető Marketingkommunikáció Nonprofit |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10715 |
Hasonló tételek
A Baráthegyi Vakvezető és Segítő Kutya Iskola Alapítvány marketingkommunikációjának elemzése és szakértői imázsának bemutatása
: Várnai-Kun Vera Zsuzsanna
: Várnai-Kun Vera Zsuzsanna
Túl az 1%-on - a nonprofit szektor marketingje és marketingterv a Hajdúsági Vakvezető- és Segítőkutya Képzésért Alapítvány számára
: Endrődi Edit
Megjelent: (2014)
: Endrődi Edit
Megjelent: (2014)
A Tatay Sándor Iskola- és Oktatásfejlesztési Alapítvány beszámolókészítése, tevékenységének elemzése
: Dudar-Csillag Szilvia
: Dudar-Csillag Szilvia
A kutya, mint lehetséges motivációs faktor egyes szervezeti kultúrákban
: Volosinovszki Dorottya
: Volosinovszki Dorottya
Kutya felszerelés és kiegészítők piacának elemzése magyarországon marketing, branding és design megközelítésből
: Besenyő Flóra
: Besenyő Flóra
Segítő személyek mentálhigiénés támogatása
: Bikádi Andrea
: Bikádi Andrea
Milyen a jó iskola?
: Kecskeméti Anikó
: Kecskeméti Anikó
Egy iskola marketingtevékenységének elemzése
: Bálintné Karácsony Piroska
: Bálintné Karácsony Piroska
Iskola a jövőben? Egy jövőkutatási kísérlet bemutatása
: Király Gábor, et al.
Megjelent: (2015)
: Király Gábor, et al.
Megjelent: (2015)
A labdarúgást segítő informatikai rendszerek
: Szenes Máté
: Szenes Máté
RFID mint logisztikát segítő rendszer
: Kovács Jonatán László
: Kovács Jonatán László
Csoportmunka-segítő rendszerek nagyvállalati környezetben
: Zala Bence Péter
: Zala Bence Péter
A Regionális Civil Központ Alapítvány külső kommunikációja
: Peiker Orsolya
: Peiker Orsolya
Külföldi továbbtanulási lehetőségek Makrokörnyezet, segítő intézmények
: Kozma Boglárka Marianna
: Kozma Boglárka Marianna
Szuperérzékeny munkavállalók munkahelyhez való illeszkedését segítő mentálhigiénés javaslatok kidolgozása
: Somogyi Dóra
: Somogyi Dóra
Sasad Resort lakóprojekt marketingkommunikációja
: Szüts Dóra
: Szüts Dóra
Szakképző iskola szerepe a tanulók szocializációjában
: Surina Nóra
: Surina Nóra
Az iskola szerepe a sikeres karrierben
: Pörzse Gabriella
: Pörzse Gabriella
Pénzügyi és informatikai adminisztrációt segítő megoldások fejlesztése
: Bobály Ádám
: Bobály Ádám
Adományozás a gasztronómiában a Mosoly Alapítvány bemutatásán keresztül
: Pap Adrienn
: Pap Adrienn
Hogyan lehet sikeres egy iskola marketingterve?
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
A Mindenki fogadjon örökbe egy kiskutyát alapítvány marketingtevékenysége
: Kicsid Ingrid
: Kicsid Ingrid
Az Amigos a Gyerekekért Alapítvány marketingtevékenységének értelmező elemzése
: S.Tóth Franciska Blanka
: S.Tóth Franciska Blanka
Matrackuckó marketingkommunikációja
: Hahn Kristóf
: Hahn Kristóf
Béres Gyógyszergyár Zrt. marketingkommunikációja
: Gyökér Dóra Anett
: Gyökér Dóra Anett
A gyenesdiási Kárpáti János Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola története (1871-2023), és dinamikus fejlődési irányai
: Decsi Krisztina
: Decsi Krisztina
Az Együtt az Autistákért Alapítvány marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Németh Ágota
: Németh Ágota
Egy keszthelyi egyházi és alapítványi iskola összehasonlítása
: Kovácsné Denkler Brigitta Krisztina
: Kovácsné Denkler Brigitta Krisztina
Egy iskola logisztikai eszközei,problémái és tanácsadás
: Wuncs Dávid
: Wuncs Dávid
A Kézenfogva Alapítvány vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének bemutatása
: Fekete Attila
: Fekete Attila
A Példakép Alapítvány, mint civil vállalkozás szerepe a magyar vállalkozói kultúra megteremtésében
: Iklódi Dóra
: Iklódi Dóra
A stressz és az iskola A stressz vizsgálata a Szolnoki KERO iskolában
: Kanta Katalin
: Kanta Katalin
Mentálhigiénés tanácsadás lépései segítő szervezetben dolgozók részére
: Kobzos Katalin
: Kobzos Katalin
A Szolnoki Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola marketingkommunikációjának megújítása különös tekintettel az online területekre
: Törjék Brigitta
: Törjék Brigitta
A NOÉ ÁLLATOTTHON ALAPÍTVÁNY KOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK FELDOLGOZÁSA ESETTANULMÁNY FORMÁJÁBAN
: Béki Viktória
: Béki Viktória
Az eseménymarketing szerepe a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány gyakorlatában
: Kelemen Attila
: Kelemen Attila
Az iskola, mint kultúraközvetítő intézményrendszer - Művészettel nevelés
: Gyurkovicsné Balogh Orsolya
: Gyurkovicsné Balogh Orsolya
Az általános iskola választást befolyásoló szülői preferenciák
: Tóthné Balogh Krisztina
Megjelent: (2012)
: Tóthné Balogh Krisztina
Megjelent: (2012)
A Pápai Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakképző Iskola marketingterve
: Tóth Beáta
: Tóth Beáta
Generációs különbségek a munka és az iskola világában
: Thuma Orsolya
Megjelent: (2016)
: Thuma Orsolya
Megjelent: (2016)
Hasonló tételek
-
A Baráthegyi Vakvezető és Segítő Kutya Iskola Alapítvány marketingkommunikációjának elemzése és szakértői imázsának bemutatása
: Várnai-Kun Vera Zsuzsanna -
Túl az 1%-on - a nonprofit szektor marketingje és marketingterv a Hajdúsági Vakvezető- és Segítőkutya Képzésért Alapítvány számára
: Endrődi Edit
Megjelent: (2014) -
A Tatay Sándor Iskola- és Oktatásfejlesztési Alapítvány beszámolókészítése, tevékenységének elemzése
: Dudar-Csillag Szilvia -
A kutya, mint lehetséges motivációs faktor egyes szervezeti kultúrákban
: Volosinovszki Dorottya -
Kutya felszerelés és kiegészítők piacának elemzése magyarországon marketing, branding és design megközelítésből
: Besenyő Flóra