Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében
Saved in:
| Main Author: | Ádám Orsolya Julianna |
|---|---|
| Other Authors: | Bayer Dr. Judit |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | Média Nők Reklám Televízió |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10753 |
Similar Items
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória
: Kalicz Viktória
Barbie és Ken összecsapása avagy A nemi sztereotípiák a reklámokban
: Gálos Linda
: Gálos Linda
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
: Hegedűs Nikolett
: Hegedűs Nikolett
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma
: Szakácsi Dalma
A reklámnő, avagy a női nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Ráskai Dóra
: Ráskai Dóra
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia
: Ruff Szilvia
A férfiközpontú társadalom megjelenése a televíziós reklámokban
: Füle Bianka Dóra
: Füle Bianka Dóra
Az idegen nyelv használata a televíziós reklámokban
: Kántor Csilla
: Kántor Csilla
Társadalmi, nemi sztereotípiák a labdarúgás hazai világában Az 1. FC Femina futballcsapat története
: Erdélyi Dominika
: Erdélyi Dominika
A férfi és női sztereotípiák a médiafogyasztásban
: Helmich Krisztina
: Helmich Krisztina
A munkahelyen megjelenő sztereotípiák
: Ladányi Nikolett
: Ladányi Nikolett
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
Az idősek reprezentációja a hazai sugárzású televíziós reklámokban
: Greinerné Ördög Dr. Katalin Erzsébet
: Greinerné Ördög Dr. Katalin Erzsébet
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában Nő és férfi a reklámban
: Bajnai Klaudia Vivien
: Bajnai Klaudia Vivien
Nemi egyenlőtlenség a magyar munkaerőpiacon a nemi sztereotípiák hatása a magyar női közép- és felső vezetők megítélésére és elfogadására
: Rózsa Lili
: Rózsa Lili
Női testképideál a reklámokban
: Várhelyi Mercédesz
: Várhelyi Mercédesz
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina
: Nagy Viktória Dorina
Kulturális sztereotípiák
: Hidasi Judit
Published: (1996)
: Hidasi Judit
Published: (1996)
Nők a reklámokban A női testek ábrázolása a reklámiparban
: Balogh Zsófi Zoé
: Balogh Zsófi Zoé
A televízió képernyőjén megjelenő erőszak és a gyermekek
: Bakos Kinga
: Bakos Kinga
Távol-Keleti sztereotípiák és ábrázolásuk a nyugati médiában
: LE Quang Huy
: LE Quang Huy
A nemi szerepek ábrázolása a XXI. századi médiában
: Csillag Fanni
: Csillag Fanni
Nemi szerepek a szervezetekben
: Gödöny Anna
: Gödöny Anna
Szereplők befolyásoló hatása a reklámokban
: Püski Henrietta
: Püski Henrietta
Nemi szerepek és megjelenésük a médiában, a szocializmustól napjainkig
: Hlács Barbara
: Hlács Barbara
„Cseppnyi változás", a Duna Televízió arculatváltása
: Klausz Orsolya
: Klausz Orsolya
Politikai nemi szakadék A magyar női képviselők arányában fellelhető különbségek okainak magyarázata az Európai Parlament és a Magyar Országgyűlés kontextusában
: Kiss Szófia Nikoletta
: Kiss Szófia Nikoletta
Generációs sztereotípiák a családi kommunikáció folyamatában
: Alimán Anna
: Alimán Anna
A televíziós reklámok hatásainak különleges világa női szemmel
: Plézer Panna
: Plézer Panna
A televízió hatása a gyermekekre
: Faludi Barbara
Published: (2007)
: Faludi Barbara
Published: (2007)
Similar Items
-
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória -
Barbie és Ken összecsapása avagy A nemi sztereotípiák a reklámokban
: Gálos Linda -
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor -
Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
: Hegedűs Nikolett -
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra