Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
Elmentve itt :
Szerző: | Seres Péter |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Ibolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Egészségtudatosság Egészséges életmód Élelmiszerfogyasztásra ható tényezők Élelmiszer-vásárlási preferencia LOHAS |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1077 |
Hasonló tételek
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
Az egészségtudatosság, az egészséges életmód szerepe, mértéke a 18-30 évesek fogyasztói magatartásában
: Nguyen Thi Mini
: Nguyen Thi Mini
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta
: Krakovszky Gréta
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Az egészséges életmód szerepe a turizmus-vendéglátásban
: Papp Melinda Viktória
: Papp Melinda Viktória
Mobilalkalmazások az egészséges életmód promóciójában
: Marton Lilla Ágnes
: Marton Lilla Ágnes
A Tesco és a Spar élelmiszer kereskedelmi márkáinak elemzése az egészséges életmód tükrében
: Virga Noémi Viktória
: Virga Noémi Viktória
Egészséges életmód és Z generáció
: Nagy Dominik
: Nagy Dominik
Különböző étrendek és az egészséges életmód
: Mezei Orsolya
: Mezei Orsolya
Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére
: Szalai Zsaklin
: Szalai Zsaklin
Napjainkban elérhető elektronikus fizetési rendszerek bemutatása és ezek használatának vizsgálata a 18-35 éves korosztály körében
: Nagy Zita
: Nagy Zita
Az egészséges életmód és táplálkozás szerepe a vízilabdázók körében
: Barabás Botond
: Barabás Botond
Az egészséges életmód és az Oxygen Wellness
: Kárpáti Zoltán
: Kárpáti Zoltán
A környezettudatosság és vizsgálata a lakosság viselkedésében,vásárlási szokásaiban
: Kolonics Beáta
: Kolonics Beáta
A közösségi média hatása az egészséges életmód elterjedésére
: Gökler Krisztina
: Gökler Krisztina
AZ EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD HATÁSA EGY ÉDESIPARI VÁLLALKOZÁS ÉLETÉRE
: Ivánkovics Krisztina
: Ivánkovics Krisztina
Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban
: Bálint Bettina
: Bálint Bettina
A középiskolás korosztály egészségre nevelésének lehetőségei – az egészséges táplálkozáson keresztül
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
Az egészséges életmód és a sport jelentőségének statisztikai elemzése
: Varga Judit
: Varga Judit
A sport és az egészséges életmód jelentőségének statisztikai vizsgálata
: Sági Bálint
: Sági Bálint
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
Az egészséges életmód egyes elemeinek vizsgálata egyetemi hallgatók körében
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
Az egészséges életmód térnyerése az élelmiszeriparban - A fogyasztói magatartás vizsgálata
: Puskás Ágnes
: Puskás Ágnes
Az egészséges életmód megjelenése a mikro-, és kisvállalkozások online környezetében
: Papp Nikolett
: Papp Nikolett
Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld)
: Albert Nikolett
: Albert Nikolett
Egészséges táplálkozás, tudatos életmód - Vajon egészségesen táplálkozik-e a vendéglátós?
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
A fenntarthatóság szerepe a Z generáció ruhavásárlási szokásaiban
: Mecséri Kata Márta
: Mecséri Kata Márta
Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája
: Böszörményi Bálint
: Böszörményi Bálint
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
Preferenciák a magyarok süteményfogyasztási szokásaiban mennyiség vagy minőség
: Kiss Brigitta
: Kiss Brigitta
Marketing terv a Quick24 divatáru webáruház számára
: Nagy Tímea Andrea
: Nagy Tímea Andrea
Természetjárással kapcsolatos utazási szokások vizsgálata a 18-28 éves korosztályban
: Visnyei Vivien
: Visnyei Vivien
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv létrehozása a "STÉG24" részére
: Kapfinger Eszter
: Kapfinger Eszter
A senior korosztály növekvő szerepe Magyarország turizmusában
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
Az online élelmiszer vásárlási szokások megváltozása a pandémai alatt
: Priszlinger Cintia Fanni
: Priszlinger Cintia Fanni
A fogyasztói magatartás vizsgálata a tudatos és egészséges életmód függvényében a közösségi médián keresztül
: Farkas Vivien
: Farkas Vivien
Naya Lifestyle Clinic életmódklinika piacralépésének megvalósíthatósági tanulmánya és marketinglehetőségei az egészséges életmód fontosságának vizsgálatán keresztül
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
Hasonló tételek
-
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence -
Az egészségtudatosság, az egészséges életmód szerepe, mértéke a 18-30 évesek fogyasztói magatartásában
: Nguyen Thi Mini -
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia -
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta -
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura