Az online kommunikációs eszközök használata a 2010-es magyarországi választások idején és napjainkban
Saved in:
Main Author: | Domina Balázs |
---|---|
Other Authors: | Bajomi-Lázár Dr. Péter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Politikai kommunikáció, online eszközök, social media |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/10796 |
Similar Items
Cyberpolitika a 2010-es országgyűlési választások rivális pártjainak online marketingstratégiája Magyarországon
: Fehérvári Orsolya
: Fehérvári Orsolya
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
A 2010-es önkormányzati választások statisztikai elemzése országosan és Budapest XIII. kerületében
: Tóth Anita
: Tóth Anita
Az online marketing eszközök használata a Hotel Botanicoban
: Bacher Viktória
: Bacher Viktória
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Olaszország a választások után gazdasági és EU-s háttér
: Losoncz Miklós
Published: (2018)
: Losoncz Miklós
Published: (2018)
EP választások 2024 – Az eredmények mérlege
: Gyene Pál
Published: (2024)
: Gyene Pál
Published: (2024)
A XXI. századi kommunikációs eszközök használata a különböző társadalmi csoportokban
: Bujtás Merdzsán
: Bujtás Merdzsán
Mobil eszközök használata IT szolgáltatásokban
: Szauer Márton Csaba
: Szauer Márton Csaba
IoT eszközök használata az egészségügyben.
: Dudás Gábor
: Dudás Gábor
Was bedeutet "Wissensgesellschaft"?/ A németországi választások tanulságai
: Wahl Krisztina
: Wahl Krisztina
Politikai marketing a 2022-es választások gyakorlatában
: Szabados Endre
: Szabados Endre
Az online kommunikációs eszközök használatának leírása és elemzése Digitális stratégiaváltás a gyakorlatban
: Buza Balázs
: Buza Balázs
Marketingkommunikációs eszközök használata a Kemma.hu online hírportálon 2019-2020
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Projektmenedzsment eszközök használata autóipari környezetben
: Panykó Szelina
: Panykó Szelina
BI eszközök használata két energiaszolgáltatónál
: Lédermayer András
: Lédermayer András
Kiskereskedelmi webshop készítése és online marketing eszközök használata Shopify rendszer segítségével
: Dévényi Anna Ágnes
: Dévényi Anna Ágnes
Érvek és ellenérvek – brit választások a kilépés előtt
: Losoncz Miklós
Published: (2017)
: Losoncz Miklós
Published: (2017)
Az EP választások tapasztalatainak elemzése a Visegrádi országokban
: Koczka Dániel
: Koczka Dániel
A digitális nőgyógyászati eszközök relevanciája napjainkban és ezek hatékony kommunikációs stratégiája
: Bokor Orsolya
: Bokor Orsolya
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka
: Búza Blanka
Eszközök használata a coachingban, a használat szempontjai, az eszközök csoportosításai
: Pásztóy Boglárka
: Pásztóy Boglárka
Marketing eszközök használata a Gyémánt Fürdőben
: Neukumpf Csilla
: Neukumpf Csilla
Online rendezvény világjárvány idején Game Pass Online Fesztivál
: Végh Alexandra Elizabet
: Végh Alexandra Elizabet
Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál
: Nagy Gergő
: Nagy Gergő
Politikai karaktergyilkosság a Facebookon keresztül a 2022-es választások időszakában
: Staudt Gábor
: Staudt Gábor
Szabadidős- és konferenciaturizmus új jelenségei Alternatív közlekedési eszközök használata a turizmusban (elektromos roller/segway/közlekedési eszközök)
: Várady Balázs
: Várady Balázs
A páciensek félelelem leküzdésében alkalmazott kommunikációs eszközök használata a fogorvosok és dentálhigiénikusok szakmájában írásban és szóban
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Online Marketing eszközök használata Magyarországon a kis és közép vállalatoknál, és azok hatása a versenyképességre
: Rába Patrik
: Rába Patrik
Alternatív dohányzási szokások, Iqos-HEETS használata napjainkban, fogyasztói magatartás
: Drávucz Klaudia Ágnes
: Drávucz Klaudia Ágnes
Változást és eredményt generáló eszközök használata a coaching folyamatokban
: Hatala Ágnes
: Hatala Ágnes
Készpénzkímélő fizetési eszközök használata és hatásuk az utazási iroda likviditására
: Molnár Márta
: Molnár Márta
A nonverbális kommunikáció megjelenése és használata az üzleti életben
: Gajdos Eszter Nikolett
: Gajdos Eszter Nikolett
A rendszerváltás utáni választási rendszerek összehasonlítása Magyarországon és a 2018-as választások
: Sulykos Kristóf
: Sulykos Kristóf
Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül
: Fülöp Patrik
: Fülöp Patrik
Fejlett vizualizációs eszközök használata pénzintézeti kockázati riporting vonatkozásában
: Hajdú Alíz
: Hajdú Alíz
Az online értékesítés térnyerése a koronavírus idején
: Forró Viktória
: Forró Viktória
Az egyszerűsített honosítási eljárás, szakpolitikai vonatkozásai és a 2014-es országgyűlési választások tükrében
: Dobre Dániel
: Dobre Dániel
Globális reklámok napjainkban, és azok fordítási nehézségei az audiovizuális médiumok használata során
: Barna Henrik
: Barna Henrik
Dilemmák és választások lehet-e egyensúly a munka és a magánélet között?
: Illés Dóra
: Illés Dóra
Similar Items
-
Cyberpolitika a 2010-es országgyűlési választások rivális pártjainak online marketingstratégiája Magyarországon
: Fehérvári Orsolya -
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra -
A 2010-es önkormányzati választások statisztikai elemzése országosan és Budapest XIII. kerületében
: Tóth Anita -
Az online marketing eszközök használata a Hotel Botanicoban
: Bacher Viktória -
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra