Projektjavaslat üzleti folyamatokat támogató tárgyieszköz-nyilvántartás bevezetésére egy vállalati példán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Farkas Zsanett
További közreműködők: Hrabovszki Zsuzsa
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Tárgyi eszközök
Nyilvántartási rendszer
Számítógépes nyilvántartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/10882

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg10882
005 20170904084605.0
008 170508suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Farkas Zsanett 
245 1 0 |a Projektjavaslat üzleti folyamatokat támogató tárgyieszköz-nyilvántartás bevezetésére egy vállalati példán keresztül  |c Farkas Zsanett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a Special Effects International Zrt. tárgyieszköz-nyilvántartó rendszerének kiválasztásával és bevezetési javaslatának kidolgozásával foglalkoztam. A vállalat vezetőségében felmerült az igény egy olyan tárgyi eszközök nyilvántartását szolgáló rendszer kialakítása iránt, mely azontúl, hogy megfelel a jogszabályi követelményeknek és lehetővé teszi a beszámolókhoz szükséges nyilvántartások vezetését, támogatást nyújt az üzleti folyamatokhoz, kielégíti a vezetőség információs igényeit, valamint lehetőséget biztosít az eszközök alapadatainak, és egyéb kiegészítő információinak rögzítésére. Dolgozatom során két kérdésre keresem a választ.  Melyik az a tárgyi eszközök nyilvántartására szolgáló rendszer, amely teljes mértékben megfelel a vezetőség által támasztott elvárásoknak?  Hogyan lehet a kiválasztott nyilvántartó rendszert a legcélszerűbben, a leghatékonyabban bevezetni? Szakdolgozatom első részében a projektmenedzsmentre és a tárgyi eszközökre vonatkozó legfontosabb ismereteket összegeztem, majd bemutattam a cég történetét és tevékenységi körét. Ezt követi szakdolgozatom fő része, a tárgyieszköz-nyilvántartás bevezetésére vonatkozó projektjavaslat részletes kidolgozása és bemutatása. A projekt előkészítése során nagy hangsúlyt fektettem a vállalat jelenlegi nyilvántartásainak vizsgálatára, az ezekkel kapcsolatos problémák feltárására, valamint a vezetőség kialakítandó rendszerrel kapcsolatos elvárásainak ismertetésére. A megfelelő nyilvántartó rendszer kiválasztásakor több opciót is számításba vettem. A jelenlegi nyilvántartások továbbfejleszthetőségének, valamint egy új rendszer bevezetésének lehetőségeit egyaránt megvizsgáltam. A tapasztaltak, és a vezetői igények figyelembevételével arra a következtetésre jutottam, hogy a rEVOLUTION Iroda ++ tárgyi eszköz modulja az a rendszer, amely a legalkalmasabb a vállalat tárgyi eszközeinek nyilvántartására. Ezen információk alapján szakdolgozatom további részében ennek a rendszernek a bevezetési projektjavaslatával foglalkoztam. A nyilvántartó rendszer kiválasztását követően kialakítottam annak leghatékonyabb bevezetési folyamatát. Lényege, hogy a jelenleg rendelkezésre álló nyilvántartások adatai, és a vezetőség által meghatározott egyéb kiegészítő információk alapján létrehozzuk azt az adatbázist, amely az eszközök minden szükséges adatát tartalmazza a tárgyi eszköz modulban való rögzítéshez. Dolgozatomban emellett javaslatot tettem a projektet megvalósító szervezet felépítésére, a projekt költségtervének kialakítására, valamint a kivitelezéshez szükséges erőforrások meghatározására. Mindent összevetve úgy gondolom, hogy az Iroda ++ tárgyi eszköz modulja teljes mértékben kielégíti a vezetőség igényeit, kiválóan alkalmas a tárgyi eszközök nyilvántartására, és a javasolt folyamatot követve sikeresen bevezethető. 
695 |a Tárgyi eszközök 
695 |a Nyilvántartási rendszer 
695 |a Számítógépes nyilvántartás 
700 1 |a Hrabovszki Zsuzsa  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/10882/1/Szakdolgozat%20v%C3%A9gleges3.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/10882/2/HivatalosBejegyzes.pdf  |z Dokumentum-elérés