Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vagyóczki Nóra
További közreműködők: Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Online Marketing
Kommunikáció
Borbár
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/10894
Leíró adatok
Kivonat:A Képzeld El! Borbár törzsvendégkörével és a tulajdonosi körrel készített interjúim tapasztalatai nyomán azt a két fő kérdéskört vizsgáltam, hogy az online megjelenés hatékonyságának mérése, a személyzet által visszaadott életérzés és a jó hangulat kialakításának eredményessége milyen szerepet játszik a borbár életében. Kutatásommal és tanulmányommal arra igyekeztem rávilágítani, hogy összefüggés mutatható ki a Képzeld El! Borbár online platformokon való megjelenése, a személyzet kommunikációja és a vendégek borbárba való újralátogatása között.