Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vagyóczki Nóra
További közreműködők: Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Online Marketing
Kommunikáció
Borbár
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/10894

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg10894
005 20210318123227.0
008 170508suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vagyóczki Nóra 
245 1 0 |a Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra  |c Vagyóczki Nóra  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra 
520 3 |a A Képzeld El! Borbár törzsvendégkörével és a tulajdonosi körrel készített interjúim tapasztalatai nyomán azt a két fő kérdéskört vizsgáltam, hogy az online megjelenés hatékonyságának mérése, a személyzet által visszaadott életérzés és a jó hangulat kialakításának eredményessége milyen szerepet játszik a borbár életében. Kutatásommal és tanulmányommal arra igyekeztem rávilágítani, hogy összefüggés mutatható ki a Képzeld El! Borbár online platformokon való megjelenése, a személyzet kommunikációja és a vendégek borbárba való újralátogatása között. 
695 |a Online Marketing  
695 |a Kommunikáció 
695 |a Borbár 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/10894/1/Vagy%C3%B3czki%20N%C3%B3ra%20-%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés