A minőségirányítás fejlesztésének szerepe egy autóipari vállalat marketing tevékenységének támogatásában.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Richárd
További közreműködők: Tóth Dr. Antal
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Minőségmenedzsment
Marketing
Autóipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/10912

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg10912
005 20170508152420.0
008 170508suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Richárd 
245 1 2 |a A minőségirányítás fejlesztésének szerepe egy autóipari vállalat marketing tevékenységének támogatásában.  |c Nagy Richárd  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Minőségmenedzsment 
695 |a Marketing  
695 |a Autóipar 
700 1 |a Tóth Dr. Antal  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/10912/1/Szakdolgozat%20-%20Nagy%20Rich%C3%A1rd%20%28HH7P1Q%29.pdf  |z Dokumentum-elérés