A Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda áruforgalmi részlegének munkaszervezése
Saved in:
Main Author: | Szabó Attila Gergely |
---|---|
Other Authors: | Karakasné Dr. Morvay Klára |
Kulcsszavak: | Sofitel Budapest Chain Bridge Accor- Pannonia Hotels Zrt Accor szállodalánc Pénzügy Áruforgalom Munkaszervezés Food and Beverage Raktár Bevételezés Ital non-food Alapanyag Beszerzés Beszerzési folyamatok Orbis |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/11014 |
Similar Items
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária
: Lechner Vanessa Mária
A MICE turizmus bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda példáján keresztül
: Hegedüs Dorottya
: Hegedüs Dorottya
A Sofitel Budapest Chain Bridge Revenue Management tevékenységének elemzése
: Szegezdi Márton Dávid
: Szegezdi Márton Dávid
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
Az egészségtudatos táplálkozás szerepe a Sofitel Budapest Chain Bridge vendégkörében
: Kárpáti Eszter
: Kárpáti Eszter
Motivációs tényezők elemző vizsgálata a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Barta Zsófia
: Barta Zsófia
The importance of trainings in hotel industry Experience gained at Sofitel Budapest Chain Bridge
: Murányi Kitti
: Murányi Kitti
A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Vass Norbert
: Vass Norbert
A Sofitel Budapest Chain Bridge beszerzési folyamatainak megtervezése és kivitelezésének feladatai
: Medve Dániel
: Medve Dániel
Az élelmiszer-hulladék gazdálkodás bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Kabai Fruzsina
: Kabai Fruzsina
Zöldülő turisztikai kínálat - Szállodai környezettudatosság és energiatakarékosság a Sofitel Budapest Chain Bridge-ben
: Burai Tímea Zsuzsa
: Burai Tímea Zsuzsa
A szállodai műszaki részleg munkaszervezésének bemutatása és elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge Hotelben
: Demeter Szabolcs
: Demeter Szabolcs
A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Neumark Eszter
: Neumark Eszter
A sales hatása a szállodai bevételre a Sofitel Budapest Chain Bridge hotel példáján keresztül bemutatva
: Ádám Fanni Kornélia
: Ádám Fanni Kornélia
A szállodai Front Office innovatív megoldásainak bemutatása és hatáselemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Veinlich Nándor
: Veinlich Nándor
A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján
: Majtényi Gréta
: Majtényi Gréta
A Sofitel Budapest Chain Bridge és a Hotel Mercure Budapest Buda összehasonlító elemzése az emberi erőforrás helyzetének szempontjai alapján
: Simon Regina
: Simon Regina
Magas kategóriájú szállodák tréningprogramjai / A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel és a Kempinski Hotel Corvinus példáján keresztül bemutatva
: Pamuk Elza
: Pamuk Elza
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
A Housekeeping részleg elemzése az Accor szállodaláncon belül a Sofitel Budapest Chain Bridge és az Ibis Styles Budapest Liszt Ferenc International Airport példáján keresztül
: Antoni Andrea Alexa
: Antoni Andrea Alexa
Konkrét szálloda F&B részlegének komplex elemzése
: Gazdik Krisztián
: Gazdik Krisztián
Marriott Bonvoy™ hűségprogram a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont szállodában és a Le Club hűségprogram a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában összehasonlítása
: Buzás Réka
: Buzás Réka
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Az Aquaworld Resort Budapest*****superior konferencia- és wellness részlegének hatása a szálloda pénzügyi bevételeire
: Katona Viktória
: Katona Viktória
Egy virtuális szálloda humán erőforrás részlegének feladatai, különböző stratégiái a hatékony munkavégzés érdekében
: Varga Bence Attila
: Varga Bence Attila
Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában
: Imre Eszter
: Imre Eszter
Az Aquincum Hotel Budapest Back Office részlegének komplex elemzése
: Beke Dóra Boglárka
: Beke Dóra Boglárka
How the reservation methods and habits changed with the Internet, social media and online marketing through the example of Sofitel and the ACCOR chain
: Lipcsey Miklós Szabolcs
: Lipcsey Miklós Szabolcs
A Housekeeping részlegének, bemutatása, elemzése a Mystery Hotel Budapest mintájára
: Hegedűs Roxána
: Hegedűs Roxána
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
Építkezés a viharban - Egy városi szálloda F&B részlegének szervezeti felépítésének átalakulása a vizsgált krízishelyzetekben
: Szászi Barbara
: Szászi Barbara
A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
: Boros Dóra
: Boros Dóra
Egy üzletsegítő központ IT részlegének agilis transzformációja
: Szalma Szabolcs Balázs
: Szalma Szabolcs Balázs
Sofitel Luxury Hotel Budapest étlap, itallap elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Bridge Apartments Egy fiktív apartmanszálloda létesítésének üzleti terve
: Adamik Bettina
: Adamik Bettina
Bridging the Divide Analysis of China's urban-rural income gap
: Zhao Jiayi
: Zhao Jiayi
Az Emerson multinacionális vállalat áruforgalmi tevékenységét segítő logisztikai folyamatok elemző bemutatása
: Szabó Gergely
: Szabó Gergely
Bridging the Gap Examination of Communicational and Motivational Differences of Generation X and Z.
: Guzsván Csaba Imre
: Guzsván Csaba Imre
Beszerzés és logisztika a Sofitel szállodában
: Blázek Tamara
: Blázek Tamara
Áruforgalmi folyamatok franchise rendszeren belül
: Petrőcz Cintia Vanessza
: Petrőcz Cintia Vanessza
Similar Items
-
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária -
A MICE turizmus bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda példáján keresztül
: Hegedüs Dorottya -
A Sofitel Budapest Chain Bridge Revenue Management tevékenységének elemzése
: Szegezdi Márton Dávid -
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin -
Az egészségtudatos táplálkozás szerepe a Sofitel Budapest Chain Bridge vendégkörében
: Kárpáti Eszter