Examination of the quaility of the services at Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness ****
Saved in:
Main Author: | Kiss Kinga |
---|---|
Other Authors: | Fábián Tamás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Spa thermal bath Guest satisfaction health tourism Wellness services |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/11090 |
Similar Items
A Balneo Hotel itallapjának elemzése
: Pongrácz Tamás
: Pongrácz Tamás
Service Quality Analysis of The Széchenyi Thermal Bath
: Mészöly Fanni
Published: (2016)
: Mészöly Fanni
Published: (2016)
Thermál Hotel felújításának folyamatai
: Balogh Klaudia Laura
: Balogh Klaudia Laura
A Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése
: Pálmay Zoltán
: Pálmay Zoltán
Examining consumer behavior in a given product/service market
: Hackel Veronika Éva
: Hackel Veronika Éva
Appearance of the Hungarian thermal water culture in the hotel supply of Budapest
: Horváth Máté
: Horváth Máté
A büki Danubius Health Spa Resort **** és a visegrádi Thermal Hotel **** superior wellness-szállodák vendégkörének, mutatóinak összehasonlító elemzése
: Horváth Cintia
: Horváth Cintia
A mezőkövesdi gyógyturizmus fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata a Zsóry Gyógy- és Strandfürdő alapján
: Csiger Dóra
: Csiger Dóra
Az Aquincum Thermal Hotel SWOT- és PEST-elemzése
: Varga Georgina Margit
: Varga Georgina Margit
Thermál Hotel Visegrád housekeping részlegének bemutatása és elemzése
: Vukics Lilla
: Vukics Lilla
Dél-alföldi turisztikai régió egészségturizmusának elemzése a Hotel Imperial Gyógyszálló és Gyógyfürdő és a Thermal Hotel Gara Gyógy- és Wellness Szálloda bemutatásával
: Nádor Anikó
: Nádor Anikó
Egy kelet- és nyugat-magyarországi wellness-szálloda összehasonlító elemzése a Hotel Divinus Debrecen és a Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár szálloda példáján keresztül
: Petrity Dalma
: Petrity Dalma
The examination of the purchasing process of the catering equipment in hotels and restaurants.
: Kapitány Claudia
: Kapitány Claudia
Introducing the health benefits of thermal baths in Hungary, using Gellért Thermal Bath as an example
: Porkoláb Szonja Boglárka
: Porkoláb Szonja Boglárka
A versenyelőnyt biztosító szolgáltatások megjelenése a Danubius Thermal Hotel Margitszigetnél
: Reisz Brigitta
: Reisz Brigitta
Examination of the development and guest perceptions of intelligent hotels in the Chinese market
: Sun Zitong
: Sun Zitong
Examining Service Quality and Guest Satisfaction at Déryné Bisztró - The Secret Ingredient for Achieving Real Hospitality
: Rigó Laura
: Rigó Laura
A környezetvédelem szükségessége és beépülése a Thermal Hotel Visegrád mindennapi működésébe.
: Mohácsi Anna
: Mohácsi Anna
A Thermal Hotel Aquincum Zrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének vizsgálata
: Pap Bíborka
: Pap Bíborka
A COVID-19 világjárvány első hullámának fürdőturizmusra gyakorolt hatása, kiemelten a mezőkövesdi Zsóry Gyógy- és Strandfürdőben
: Gáspár Ágnes
: Gáspár Ágnes
A Szegedi Napfény Hotel***** Wellness & Conference Megvalósíthatósági Tanulmánya
: Kiss Vivien
: Kiss Vivien
A Rubin Wellness & Conference Hotel wellness részlege és vendégkörének tanulmányozása
: Törzsök Brigitta
: Törzsök Brigitta
Utilization of underground thermal water supply for tourism development and analysis of International cooperation of Southern Great Plain Thermal Cluster
: Ládi Eszter Ria
: Ládi Eszter Ria
Hotel Vallestria***** Wellness & Conference Megvalósíthatósági Tanulmánya
: Steinmacher Adél
: Steinmacher Adél
Examination of the relationship between customer satisfaction and experiential thinking in case of hotel staying
: Guo Juncen
: Guo Juncen
Examining the relation between the staff satisfaction and employee turnover in the Hungarian hotel industry
: Ulviczki Anett
: Ulviczki Anett
A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában
: Kapitány Kármen
: Kapitány Kármen
Die Rolle der Veranstaltungsorganisation im Falle von Spirit Hotel Thermal Spa ***** superior in Sárvár
: Horváth Barbara Fanni
: Horváth Barbara Fanni
Változásmenedzsment á la carte - a Thermal Hotel Aquincum Zrt.-ben végbemenő változások integrálása
: Lukács Viktória
: Lukács Viktória
Interpretation of luxury hotel services in Budapest
: Nagy Aliz
: Nagy Aliz
Az Abacus Business & Wellness Hotel konkurencia analízise
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Hotel Aphrodite Wellness és Sportközpont elemző bemutatása
: Schell Viktória
: Schell Viktória
A Hotel Zemplén**** Wellness & Conference Megvalósíthatósági Tanulmánya
: Kőrösi Soma
: Kőrösi Soma
A Baja Wellness & Conference Hotel Megvalósíthatósági Tanulmányterve
: Bartha Karola
: Bartha Karola
Egy turisztikai vállalkozás életútja – Bástya Wellness Hotel
: Buzás Edina
: Buzás Edina
Rendezvényszervezés a Hotel Stáció Wellness & Conference Szállodában
: Vicze Fanni Patrícia
: Vicze Fanni Patrícia
Examining the changing customer behaviour by analysing the impacts of TripAdvisor on Bohem Art Hotel
: Sélley-Rauscher Fanni
: Sélley-Rauscher Fanni
A wellness, mint trend átalakulása Az Abacus Business&Wellness Hotel **** superior szolgáltatásai alapján
: Rádi Fruzsina Ramóna
: Rádi Fruzsina Ramóna
Marketing tevékenység a Barack Thermal Resort működésében
: Baranyi Nikolett
: Baranyi Nikolett
Az egyéni online foglalási rendszer helye a Rubin Wellness & Conference Hotel sales tevékenységében
: Pásztor Kinga
: Pásztor Kinga
Similar Items
-
A Balneo Hotel itallapjának elemzése
: Pongrácz Tamás -
Service Quality Analysis of The Széchenyi Thermal Bath
: Mészöly Fanni
Published: (2016) -
Thermál Hotel felújításának folyamatai
: Balogh Klaudia Laura -
A Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése
: Pálmay Zoltán -
Examining consumer behavior in a given product/service market
: Hackel Veronika Éva