Dubaj szállodaiparának elemzése, a Jumeira Rotana szálloda példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Szücs Viktória |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Dubaj elemzés szállodaipar Egyesült Arab Emirségek Jumeira Rotana |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/11094 |
Hasonló tételek
Svájc szállodaiparának összehasonlító elemzése nyelvterületenként
: Soponyai Klaudia
: Soponyai Klaudia
Magyarország szállodaiparának statisztikai elemzése 1991 és 2007 között
: Nagy Richárd
: Nagy Richárd
Marosvásárhely szállodaiparának történeti áttekintése a kezdetektől napjainkig
: Dósa Katalin-Ilona
: Dósa Katalin-Ilona
Szállodai animáció szerepének elemzése két ciprusi szálloda példáján keresztül
: Gyarmati Bernadett Kinga
: Gyarmati Bernadett Kinga
Koronavírus hatásának bemutatása egy budapesti szálloda példáján keresztül
: Mező Petra
: Mező Petra
Fenntarthatóság a vendéglátásban, a Hilton Budapest Szálloda példáján keresztül
: Eged Zsolt
: Eged Zsolt
Az élelmiszerpazarlás komplex elemzése a budapesti Hilton Garden Inn szálloda példáján keresztül
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
Egy szálloda külső környezetére gyakorolt hatásainak elemzése, a The Broadmoor példáján keresztül bemutatva.
: Mátyássy Bence
: Mátyássy Bence
Vendégpanaszok kezelése a szállodákban egy konkrét szálloda példáján keresztül
: Bugár-Mészáros Krisztina
: Bugár-Mészáros Krisztina
Élelmiszer-pazarlás csökkentésének lehetőségei egy ausztriai szálloda példáján keresztül
: Czeller Balázs
: Czeller Balázs
Az emberi erőforrás menedzsment bemutatása egy szálloda példáján keresztül
: Fügedi Áron
: Fügedi Áron
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
Egy budapesti szálloda piaci bevezetése a Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Tordai Péter
: Tordai Péter
Egy kis szálloda gazdálkodásának tényezői, a Hotel Palota példáján keresztül
: Kozma Nikolett
: Kozma Nikolett
Egy új szálloda turizmusra gyakorolt hatásának vizsgálata Szegeden, az Art Hotel Szeged példáján keresztül
: Andula Viktória
: Andula Viktória
A környezettudatos gazdálkodás bemutatása a Mercure Budapest Korona szálloda példáján keresztül
: Kalmár Kincső
: Kalmár Kincső
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta
: But-Pálfi Brigitta
Egy kelet- és nyugat-magyarországi wellness-szálloda összehasonlító elemzése a Hotel Divinus Debrecen és a Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár szálloda példáján keresztül
: Petrity Dalma
: Petrity Dalma
A Housekeeping válasza a pandémiára a SPA RESORT STYRIA szálloda példáján keresztül
: Markó Izabell
: Markó Izabell
A vendégelégedettség és a teljesítménymutatók közötti kapcsolat vizsgálata egy szálloda példáján keresztül
: Sipos Péter
: Sipos Péter
Ösztönzésmenedzsment a Danubius Hotels szállodavállalatnál a Radisson Blu Béke Szálloda példáján keresztül
: Fodor Ivett
: Fodor Ivett
A MICE turizmus bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda példáján keresztül
: Hegedüs Dorottya
: Hegedüs Dorottya
A szálloda és az utaztatási szektor kapcsolata, a Hotel Moments példáján keresztül
: Molnár Eszter
: Molnár Eszter
A housekeeping részleg kulcsfontosságú szerepe a Courtyard by Marriott Budapest szálloda példáján keresztül
: Palkó Alexandra Erzsébet
: Palkó Alexandra Erzsébet
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Válságkezelés, pénzügyi kontrolling és versenyképesség vizsgálata egy siófoki szálloda példáján keresztül bemutatva.
: Mohácsi Anna
: Mohácsi Anna
Az oroszországi küldőpiac turistái vevőelégedettségének vizsgálata az Intercontinental Budapest szálloda példáján keresztül
: Pintér Lili
: Pintér Lili
Egy szálloda rendezvénytevékenységének komplex elemzése
: Orosz Kinga
: Orosz Kinga
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Válságmenedzsment a szállodaiparban, fókuszban az utóbbi évek megpróbáltatásainak kezelése egy szálloda példáján keresztül
: Lukács Bence
: Lukács Bence
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Szálloda üzemeltetés
: Babos Villő
: Babos Villő
Szálloda Üzemeltetés
: Kocsis Lázár Dávid
: Kocsis Lázár Dávid
Egy új szállodai brand bevezetése, szálloda nyitása az IntercityHotel Budapest példáján keresztül
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Az élelmiszerpazarlás csökkentése a szállodaiparban – lehetőségek és gyakorlatok bemutatása egy budapesti szálloda példáján keresztül
: Varga Virág
: Varga Virág
Válságkommunikáció, mint a válságkezelés egyik kulcsfontosságú eleme egy budapesti szálloda belső kommunikációjának példáján keresztül
: Kajtor Anita
: Kajtor Anita
A Front Office tevékenység elemzése a Kreinbacher Birtok példáján keresztül
: Szücs Enikő
: Szücs Enikő
A munkaerőhiány hatása egy szálloda értékesítési részlegén keresztül
: Beniczki Virág Anna
: Beniczki Virág Anna
A rendezvényszervezési tevékenység összehasonlítása a Hotel Broadmoor és egy budapesti 5 csillagos szálloda példáján keresztül
: Takács Dávid László
: Takács Dávid László
Hasonló tételek
-
Svájc szállodaiparának összehasonlító elemzése nyelvterületenként
: Soponyai Klaudia -
Magyarország szállodaiparának statisztikai elemzése 1991 és 2007 között
: Nagy Richárd -
Marosvásárhely szállodaiparának történeti áttekintése a kezdetektől napjainkig
: Dósa Katalin-Ilona -
Szállodai animáció szerepének elemzése két ciprusi szálloda példáján keresztül
: Gyarmati Bernadett Kinga -
Koronavírus hatásának bemutatása egy budapesti szálloda példáján keresztül
: Mező Petra