Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben
Saved in:
Main Author: | Szabó Rita |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | kereskedelmi márka drogéria kérdőíves felmérés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/11155 |
Similar Items
Kevert italok az üzletekben
: Kovács Gábor
: Kovács Gábor
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka
: Palásthy Réka
A márkázottság szerepe a dm szépségápolási termékei esetében
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Márkázás egy kkv-nál
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Dm Kft. Vegyszerektől a fenntarthatóságig
: Takács Blanka Zsuzsanna
: Takács Blanka Zsuzsanna
A márkázás és márkahűség szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
Márkázás a Naturland Magyarország Kft.-nál.
: Bilkei Diána
: Bilkei Diána
A Zara vállalat termékeinek és az üzletekben vásárlók vásárlói szokásainak vizsgálata Magyarországon
: Kertész Márton
: Kertész Márton
Munkáltatói márkázás a BDO Magyarország Kft. alapján
: Bodnár Nikolett
: Bodnár Nikolett
Márkázás és márkavédelem a kis- és középvállalkozásoknál
: Gigor Csaba Miklós
: Gigor Csaba Miklós
A dm Kft. raktározási feladatainak megszervezése
: Bohn Ildikó
: Bohn Ildikó
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga
: Szokob Helga
A márkázás fontossága a "ready to drink" jegeskávék kínálatában
: Késmárki Kata
: Késmárki Kata
A DM Connection Kft. tevékenységének átfogó elemzése
: Holló Nikoletta
: Holló Nikoletta
A dm Kft. marketingkommunikációja a fogyasztói igények változásával
: Takács Blanka Zsuzsanna
: Takács Blanka Zsuzsanna
A dm-drogerie markt Kft. beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Lévai Evelin
: Lévai Evelin
A Dm Drogerie Markt Kft vevőkapcsolati rendszerének elemző bemutatása
: Bárdi Krisztina
: Bárdi Krisztina
A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése
: Szeles Dorottya Ilona
: Szeles Dorottya Ilona
A dm Kft. környezetbarát termékeinek ismerete, és azok tudatosítása a fogyasztókban
: Margull Diána
: Margull Diána
A komissiózási teljesítmény növelhetőségének elemzése a DM sajátmárkás elosztó központjának példáján
: Ipacs Krisztina Valéria
: Ipacs Krisztina Valéria
A dm Kft. gazdálkodási tevékenységének, kiemelten az áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása
: Falus Dóra
: Falus Dóra
A szeretetmárkák és az emocionális márkázás jelentőségének bemutatása a Harry Potter franchise példáján keresztül
: Krima Viktória
: Krima Viktória
A dm Kft. üzleti tevékenységének, áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása, kiemelten fókuszálva az értékesítésre
: Falus Dóra
: Falus Dóra
Divat- és luxusmárkák, mint personal branding eszközei, a márkázás és a stratégiai tervezés meghatározó tényezőire fókuszálva
: Jánó Beáta Eliz
: Jánó Beáta Eliz
A rendezvényszervezés fejlődése és bemutatása az Abacus Hotel Business & Wellness Hotel **** Superiorban, a DM Kft. rendezvényének gyakorlatán keresztül
: Géczi Orsolya
: Géczi Orsolya
SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Társadalmi felelősségvállalás a hazai kereskedelmi bankszektorban
: Szabó Anna
: Szabó Anna
A kereskedelmi és iparkamarák okmányhitelesítő tevékenysége
: Szabó Hajnalka
: Szabó Hajnalka
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
A Nilfisk Kereskedelmi Kft átfogó vizsgálata
: Szabó Balázs Gábor
: Szabó Balázs Gábor
A kereskedelmi üzleti modell átalakulása a digitalizáció hatására
: Szabó Gréta
: Szabó Gréta
Piacvezető kereskedelmi bankok marketingkommunikációs tevékenységei, fókuszban a Sberbank
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Kereskedelmi hitelek a hazai építőipar, mezőgazdaság és nagykereskedelem finanszírozásában
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
A kereskedelmi bankok marketingkommunikációja és a Z generáció bankolási szokásai
: Szabó Dalma
: Szabó Dalma
A hitelvizsgálat folyamatainak bemutatása egy kiválasztott kereskedelmi bank könyvvizsgálata során
: Szabó Attila
: Szabó Attila
Marketingstratégia bemutatása egy kereskedelmi kisvállalkozásnál, a Partner Cable Zrt.-nél
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Kereskedelmi vállalkozás létrehozása
: Lossó Viktória
: Lossó Viktória
Similar Items
-
Kevert italok az üzletekben
: Kovács Gábor -
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka -
A márkázottság szerepe a dm szépségápolási termékei esetében
: Szabó Rita -
Márkázás egy kkv-nál
: Varga Dóra -
Dm Kft. Vegyszerektől a fenntarthatóságig
: Takács Blanka Zsuzsanna