A belső ügyfél-elégedettség vizsgálata az Actor Hotel példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Ludányi Dóra Szilvia |
---|---|
További közreműködők: | Heidrich Dr. Balázs |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | belső marketing belső ügyfél-elégedettség Szálloda |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/11259 |
Hasonló tételek
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
Ügyfél-elégedettség vizsgálat a Kleffmann & Partner Kft.-nél
: Kocsány Dóra
: Kocsány Dóra
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt
: Jakab Zsolt
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta
: Briski Brigitta
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
A Green Pass Utalványkibocsátó Kft. szolgáltatásával kapcsolatos ügyfél elégedettség vizsgálata
: Hegedűs Kinga
: Hegedűs Kinga
Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél
: Csipán Vivien
: Csipán Vivien
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
: Németh Martina
: Németh Martina
Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése
: Kormos Kitti
: Kormos Kitti
Standing alone? A review of the characteristics of the entrepreneur through the actor-activity-attitude framework
: Chandler Nick
Megjelent: (2019)
: Chandler Nick
Megjelent: (2019)
Belső ügyfél koncepció megvalósulásának vizsgálata és ennek értékelése egy hazai KKV esetében
: Orbánhegyi Béla Zsolt
: Orbánhegyi Béla Zsolt
A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye
: Kardos Balázs
: Kardos Balázs
Ügyfélkapcsolatok kezelése és belső ügyfél menedzsment egy lakásfejlesztő cég szemszögéből
: Kokány Vivien Gréta
: Kokány Vivien Gréta
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az ügyfél elégedettség kiemelkedő szerepe az OTP Bank életében
: Horváth Péter
: Horváth Péter
Efforts of state and non-state actors in preserving cultural heritage though local engagement in Jordan
: Abu-Naim M. M. Jenin
: Abu-Naim M. M. Jenin
A dolgozói elégedettség és elkötelezettség vizsgálata a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül
: Tamássy Fanni
: Tamássy Fanni
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna
: Resze-Horváth Orsolya Anna
A BO-TI Zrt. szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél-elégedettség mérés és az eredményekre alapozott szolgálgatásminőség javító javaslatok kidolgozása
: Hajdu Timea
: Hajdu Timea
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
A dolgozói elégedettség, a szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség kapcsolatának vizsgálata a Donautica Étterem és Hotel példáján keresztül
: Wolf Andrea
: Wolf Andrea
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Dolgozói elégedettség vizsgálat a Danubius Hotel Gellértben
: Csernus Noémi
: Csernus Noémi
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente
: Bege Levente
Fiatalok megcélzása a reklámokban ügynökségi és ügyfél oldalról
: Bakonyi Máté
: Bakonyi Máté
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba
: Bánhalmi Csaba
Alkalmazotti elégedettség- és motivációvizsgálat az euDIÁKOK call centerének példáján keresztül
: Stancz Alexandra
: Stancz Alexandra
Márkaérték vizsgálata a Zeina Hotels brand példáján keresztül
: Palenyik Noémi
: Palenyik Noémi
A felszolgálási díj- és az ügyfél-, kérelmező-kutatás legújabb eredményei
: Hámori Antal
Megjelent: (2023)
: Hámori Antal
Megjelent: (2023)
Nagyvállalatok banki minősítése és ügyfél jövedelmezőség-számítás a K&H Bank gyakorlatán keresztül
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
A külső és belső ellenőrzés bemutatása egy szolgáltató központ példáján keresztül
: Simon Dóra
: Simon Dóra
A fogyasztói elégedettség vizsgálata az otthoni lakossági szolgáltatást igénybevevő ügyfeleken keresztül a Magyar Telekom Nyrt. példáján
: Molnár Andrea
: Molnár Andrea
Dolgozói elégedettség jelentőségének vizsgálata egy budapesti kereskedelmi bankon keresztül
: Cselovszki Zsófia
: Cselovszki Zsófia
A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációja az ügyfél szemszögéből – stratégiai elemzés
: Farnadi Dzsenifer
: Farnadi Dzsenifer
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina
: Stuller Angelika Krisztina
AZ ÖNKÖLTSÉGSZÁMÍTÁSI RENDSZER ELEMZÉSE ÉS ÉRTÉKELÉSE A HUNGUEST HOTELS ZRT. PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Makara Szilvia
: Makara Szilvia
Hasonló tételek
-
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté -
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla -
Ügyfél-elégedettség vizsgálat a Kleffmann & Partner Kft.-nél
: Kocsány Dóra -
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt -
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta