Az eladásösztönzés eszközei és szerepe a Parsa Beauty Trading Kft-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Gabriella |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Dr Ibolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | eladásösztönzés Trade marketing Parsa |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/11345 |
Hasonló tételek
Az eladásösztönzés szerepe a Danone Kft. kampányán keresztül
: Várhelyi Petra
: Várhelyi Petra
Eladásösztönzés Big Data módszerekkel
: Hatlaczki Ádám
: Hatlaczki Ádám
A marketingkommunikáció, valamint a befolyásolás és eladásösztönzés fogyasztókra kifejtett hatása
: Ozvald Anett
: Ozvald Anett
Újszerű marketingkommunikációs megoldások a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet működésében
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
The online crisis communication of beauty brands
: Králik Jázmin Ilona
: Králik Jázmin Ilona
Consumer Behavior in the Beauty Market A Behavioral Economic Perspective on Emotional Influences
: Bencsik Laura Anna
: Bencsik Laura Anna
The impact of sustainability and environmental mindfulness on consumer attitude in the beauty industry
: Márton Rebeka Sára
: Márton Rebeka Sára
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
A beauty influencerek kommunikációja és hatása a Z generációra
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Az ügyfélkezelés bemutatása marketing szempontból a Beauty World Net Kft – n keresztül
: Szórádi Genovéva Lejla
: Szórádi Genovéva Lejla
YouTube beauty vloggerek tevékenysége, mint marketingkommunikációs lehetőség a kozmetikai márkák számára
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Az Amorepacific belépése a magyar piacra. K-beauty megjelenése a hazai szépségápolásban
: Molnár Emese
: Molnár Emese
Influencer marketing a közösségi médiában és a beauty influencerek hatása a hajápolási szokásokra
: Taródi Bettina
: Taródi Bettina
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Szabó Tímea
: Szabó Tímea
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Szabó Tímea
: Szabó Tímea
Controlling rendszer kialakítása és működtetése a König-Trade Kft-nél
: Löki Zoltán
: Löki Zoltán
How Social Media Advertising Influences Consumer Purchase Decisions in a Digital Beauty Shopping Environment the case of Xiaohongshu
: Jin Yipei
: Jin Yipei
Vezetői számvitel eszközei egy változó autós világban a Marsal Kft-nél
: Nagy András
: Nagy András
Potential development opportunities in communication, and customer relationship management of small-, and medium-sized enterprises in the Hungarian beauty industry
: Pátrovics András Rodrigó
: Pátrovics András Rodrigó
Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei
: Kánya Dóra
: Kánya Dóra
Az online házhozszállítás marketingje-Trade marketing vonatkozásai
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
A diverzitás értelmezése és a diverzitás-menedzsment eszközei a Robert Bosch Kft.-nél
: Varga Timea Anna
: Varga Timea Anna
A történetmesélés szerepe és digitális eszközei a marketingben
: Dránovits Anna
: Dránovits Anna
A trade marketing szerepe a magyar sörpiacon
: Palicz Fanni
: Palicz Fanni
Az árfolyamveszteség kivédésének eszközei
: Léránt Krisztián
: Léránt Krisztián
New Indirect Non-trade Barriers in International Trade and its Impact on the Trade Balance of Turkey
: Mehtiyev Jalil
: Mehtiyev Jalil
Trading botok
: Hegedüs István
: Hegedüs István
The Future of Trade
: Angyal Mariann
: Angyal Mariann
Trade with commodities
: Schmidt Dávid Károly
: Schmidt Dávid Károly
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Fakan Éva Ninetta
: Fakan Éva Ninetta
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Vágner Petra Anna
: Vágner Petra Anna
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Csiki Piroska
: Csiki Piroska
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Tóth Csilla Tünde
: Tóth Csilla Tünde
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Miseta Diána
: Miseta Diána
A CONSOL-TRADE Kft stratégiai menedzsmentje
: Bandzsal Dóra
: Bandzsal Dóra
Végrehajtás eszközei, lehetőségei
: Oláh Emese
: Oláh Emese
A Fürt-Trade Kft. költség és eredményelemzése
: Havasi Kitti
: Havasi Kitti
Germany's trade and investment policy after the international financial crisis (special regard to german-us trade relations)
: Szabó Tamás
: Szabó Tamás
Az Y generáció motiválásának eszközei
: Varga Noémi
: Varga Noémi
Hasonló tételek
-
Az eladásösztönzés szerepe a Danone Kft. kampányán keresztül
: Várhelyi Petra -
Eladásösztönzés Big Data módszerekkel
: Hatlaczki Ádám -
A marketingkommunikáció, valamint a befolyásolás és eladásösztönzés fogyasztókra kifejtett hatása
: Ozvald Anett -
Újszerű marketingkommunikációs megoldások a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet működésében
: Szabó Gabriella -
The online crisis communication of beauty brands
: Králik Jázmin Ilona