Egy webáruház elkészítésének szempontjai és kihívásai a D’Orion Direct Kft. példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Márton Tímea |
---|---|
Other Authors: | Baják Dr. Imre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | webáruház elektronikus kereskedelem informatika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/11484 |
Similar Items
Transzferár-dokumentáció elkészítésének jelentősége és bemutatása egy konkrét ügylet alapján
: Tamási Katalin
: Tamási Katalin
Webáruház audit marketinges szemmel - egy kiskereskedelmi webáruház online marketing tevékenységének elemzése
: Kovács Tímea
: Kovács Tímea
A modellezés új dimenzióinak bevezetése egy webáruház példáján keresztül
: Mihályfi Bálint
Published: (2014)
: Mihályfi Bálint
Published: (2014)
Egy reszponzív webáruház készítése
: Gergics Milán
: Gergics Milán
Az e-kereskedelem bemutatása a Mall.hu webáruház példáján keresztül
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
A transzferár nyilvántartás elkészítésének lépései, a szokásos piaci ár meghatározása és befolyásoló tényezői a gyakorlatban
: Brehovszki Ingrid
: Brehovszki Ingrid
Termelői Online Webáruház
: Kollár Zoltán
: Kollár Zoltán
Egy kiskereskedelmi UNAS webáruház létesítése és termékkínálatának meghatározása a www.kpopshop.hu példáján keresztül
: Gódor Bence
: Gódor Bence
Webáruház működtetése a gyakorlatban
: Kovács Lídia Éva
: Kovács Lídia Éva
Professzionális webáruház tervezése nagyvállalatoknak
: Fábián Csaba
: Fábián Csaba
A középiskola kiválasztásának szempontjai
: Tóbi Timea
: Tóbi Timea
Egy kézműves termékeket forgalmazó webáruház indításának terve
: Káplárné Molnár Anna
: Káplárné Molnár Anna
Social médiában folytatott online marketing tevékenység bemutatása a Shop Builder webáruház példáján keresztül
: Szalai Dávid
: Szalai Dávid
Korean direct investments in Hungary
: Han Seunghwa
: Han Seunghwa
Az onboarding kihívásai egy SSC példáján keresztül
: Vasvári Zsóka
: Vasvári Zsóka
Webáruház fejlesztése agilis módszertanok szerint
: Riczu Ádám
: Riczu Ádám
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája
: Mészáros Klaudia
: Mészáros Klaudia
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Marketing terv a Quick24 divatáru webáruház számára
: Nagy Tímea Andrea
: Nagy Tímea Andrea
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Az üzleti tervek készítésének módszerei, értékelési szempontjai egy konkrét üzleti terv összeállításán keresztül
: Kalánová Tímea
: Kalánová Tímea
Egy startup webáruház kereskedelmi, marketing és logisztikai folyamatai
: Fekete Roland
: Fekete Roland
Les changements d'habitudes d'achat pendant COVID
: Papp Gergely
: Papp Gergely
A Google Ads és Facebook hirdetési felületének elemzése A Shoe Manic webáruház példáján keresztül
: Gáspár Réka
: Gáspár Réka
A városfejlesztés és a turizmus szempontjai egy fővárosi kerület példáján
: Bierbaum Erika
Published: (2006)
: Bierbaum Erika
Published: (2006)
Webáruház készítés az Equi-Time Kft.-nek
: Ábrahám László
: Ábrahám László
Cafetéria rendszer elemei, kialakításának szempontjai
: Bechler Tímea Flóra
: Bechler Tímea Flóra
The Characteristics of Foreign Direct Investments of Hungary
: Zettelmayer Tibor
: Zettelmayer Tibor
Outward direct investment of the Russian Federation
: Tcyrempilova Serzhena
: Tcyrempilova Serzhena
A webáruház marketing területei és módszerei
: Szoljár Dzsenifer Vivien
: Szoljár Dzsenifer Vivien
Egy webáruház sikerességét meghatározó tényezők bemutatása a legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő, a Euronics példáján keresztül
: Kutasi Katalin
: Kutasi Katalin
Felhő alapú szolgáltatások vállalati bevezetésének vizsgálati szempontjai a Microsoft Yammer példáján keresztül
: Back Alexandra
: Back Alexandra
Factors of attractivness of foreign direct investments Case of Tunisia
: Labib Salma
: Labib Salma
Hungary as an opportunity in the international direct tax planning
: Horváth Dávid
: Horváth Dávid
Les investissements directs étrangers en Hongrie
: Nguyen-Ho Bao Long
Published: (2016)
: Nguyen-Ho Bao Long
Published: (2016)
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy újonnan induló webáruház részére
: Kenyér Zoltán
: Kenyér Zoltán
Statisztikai és gépi tanuló megoldások használata egy webáruház készletgazdálkodásának támogatásában
: Orosz Kata
: Orosz Kata
A Babaszafari webáruház marketingkommunikációjának eredmény- és hatékonyságvizsgálata
: Hordós Ivett
: Hordós Ivett
Webáruház működésének folyamatai a Tesco webáruházán bemutatva
: Pente Patrik
: Pente Patrik
Similar Items
-
Transzferár-dokumentáció elkészítésének jelentősége és bemutatása egy konkrét ügylet alapján
: Tamási Katalin -
Webáruház audit marketinges szemmel - egy kiskereskedelmi webáruház online marketing tevékenységének elemzése
: Kovács Tímea -
A modellezés új dimenzióinak bevezetése egy webáruház példáján keresztül
: Mihályfi Bálint
Published: (2014) -
Egy reszponzív webáruház készítése
: Gergics Milán -
Az e-kereskedelem bemutatása a Mall.hu webáruház példáján keresztül
: Rácz Adrienn