Egy rendezvényszervező cég fennmaradási lehetőségei a magyar piacon
Saved in:
Main Author: | Valaczka Regina |
---|---|
Other Authors: | Ujbányai Katalin |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | Rendezvényszervezés bevételi források Touché Event Kft. WestEnd |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/11574 |
Similar Items
A kis rendezvényszervező cégek fejlődési lehetőségei a hazai piacon
: Papp Nikolett Viktória
: Papp Nikolett Viktória
A Gundel étterem szerepe a rendezvényszervező piacon
: Kanyó Zita Krisztina
: Kanyó Zita Krisztina
2021-ben egy világjárvány kellős közepén milyen is egy rendezvényszervező cég élete
: Lózsi Luca
: Lózsi Luca
Egy sikeres rendezvényszervező vállalkozás bemutatása
: Faragó Flóra
: Faragó Flóra
A Friends Club Hungary Kft. rendezvényszervező cég bemutatása egy konkrét rendezvény keretein belül
: Lilik Szimonetta
: Lilik Szimonetta
Hazai nagyvállalatok átfogó elemzése és a csődelőrejelzési modellek segítségével fennmaradási esélyeik előre jelzése
: Poros Ildikó
: Poros Ildikó
Egy hazai piacon tevékenykedő MICE rendezvényszervező iroda versenyképességének vizsgálata az IIR Magyarország Kft. példáján keresztül
: Kádár Kata
: Kádár Kata
Rendezvényszervező vállalat, egy konkrét fejlesztési projektjének bemutatása
: Franyó Bettina Sixtin
: Franyó Bettina Sixtin
Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon
: Nagy Viktor István
Published: (2018)
: Nagy Viktor István
Published: (2018)
Innovatív marketinglehetőségek a KKV rendezvényszervező cégeknél
: Komáromi Dávid
: Komáromi Dávid
SZAKMAI ORVOS KONFERENCIÁK ÖSSZEHASONLÍTVA EGYÉB TÍPUSÚ RENDEZVÉNYEKKEL - A DAY HOLIDAY KFT. RENDEZVÉNYSZERVEZŐ CÉG MUNKÁJÁN KERESZTÜL
: Hujter Szimonetta
: Hujter Szimonetta
Az Európa Csoport szabadidős rendezvényszervező tevékenységének elemzése
: Nagy Réka
: Nagy Réka
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Esküvőszervezés és az M-event rendezvényszervező iroda bemutatása
: Szabó Ifj. Ferenc
: Szabó Ifj. Ferenc
A turizmus lakosságra gyakorolt hatása a Balaton térségében
: Valaczka Regina
: Valaczka Regina
Veszélyben van-e a rendezvényszervező szakma a 21. században?
: Szalai Lili Andrea
: Szalai Lili Andrea
Rendezvények szervezése és lebonyolítása a RagazzArt Rendezvényszervező ügynökségnél
: Mojzsis Martin
: Mojzsis Martin
A Hunicorn Kft. fejlődési lehetőségei a légi szállítmányozásban, avagy egy nem erre specializálódott cég boldogulása a piacon
: Puskás Zsuzsanna
Published: (2007)
: Puskás Zsuzsanna
Published: (2007)
Újszerű biztosítási megoldások bevezetésének lehetőségei a magyar piacon
: Horváth András
: Horváth András
A Magyarországon működő bilaterális Kereskedelmi Kamarák rendezvényszervező tevékenysége Esettanulmány a Magyarországi Olasz Kereskedelmi Kamarában
: Sajgó Brigitta
Published: (2012)
: Sajgó Brigitta
Published: (2012)
"Emeletes Torta" – Egy rendezvényszervező vállalkozás piaci létjogosultságának és pozicionálásának vizsgálata, valamint marketing stratégiája
: Némethné Nobilis Fanni
: Némethné Nobilis Fanni
Anantara New York Palace Budapest Hotel ***** Rendezvényszervező munkakör felépítése, ismertetése
: Olaszka Dóra
: Olaszka Dóra
Indonézia lehetőségei a turisztikai piacon
: Visnyay Dániel Attila
: Visnyay Dániel Attila
Egy kisváros turisztikai rendezvényeinek vizsgálata, a ZOFI Rendezvényszervező Kft. kiemelt helyi történelmi programján keresztül
: Sárközi Lili
: Sárközi Lili
A fenntartható fejlődési stratégia egy energetikai cég esetén
: Soós Regina
: Soós Regina
Rendezvényszervezés a konferenciák tükrében, az AIM Group Konferencia- és Rendezvényszervező Kft. bemutatása
: Gyalog Eszter
: Gyalog Eszter
Egy márka beszerzése és felépítése a magyar piacon
: Kovács István Bence
: Kovács István Bence
A munkaszervezés folyamatai a szállodai rendezvényszervező egységeken belül, különös tekintettel a munkaerő alakulására
: Besenyő Álmos
: Besenyő Álmos
Marketingstratégia a magyar jegestea piacon
: Brandt Ilona
: Brandt Ilona
Verseny a magyar biztosítási piacon
: Bendes Tibor Attila
Published: (2009)
: Bendes Tibor Attila
Published: (2009)
Fluktuáció egy japán transznacionális cég magyar leányvállalatának esetében
: Dörömbözi Korina Alexandra
: Dörömbözi Korina Alexandra
Fogyasztói magatartás a magyar outdoor piacon egy magyar vállalkozás szemszögén keresztül
: Varga Mónika
: Varga Mónika
Egy magyar e-kereskedelmi vállalat esélyei a hazai piacon
: Borsi Dávid
Published: (2013)
: Borsi Dávid
Published: (2013)
Bankkártya, mint szolgáltatás a magyar piacon
: Csiszár Imola
: Csiszár Imola
Az innováció lehetőségei a magyarországi gépjármű lízing piacon
: Czifrik Attila
: Czifrik Attila
Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában
: Kaspár Norbert
: Kaspár Norbert
Teljesítménymérő rendszer elméleti elemzése egy nemzetközi cég magyar leányvállalatában
: Kulcsár Zsófia
: Kulcsár Zsófia
Az egészség szerepe az értékrendben egy magyar cég életében
: Csobor Brigitta
: Csobor Brigitta
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
Similar Items
-
A kis rendezvényszervező cégek fejlődési lehetőségei a hazai piacon
: Papp Nikolett Viktória -
A Gundel étterem szerepe a rendezvényszervező piacon
: Kanyó Zita Krisztina -
2021-ben egy világjárvány kellős közepén milyen is egy rendezvényszervező cég élete
: Lózsi Luca -
Egy sikeres rendezvényszervező vállalkozás bemutatása
: Faragó Flóra -
A Friends Club Hungary Kft. rendezvényszervező cég bemutatása egy konkrét rendezvény keretein belül
: Lilik Szimonetta