Könyvelői szolgáltatások minőség-dimenzióinak vizsgálata az ügyfelek oldaláról

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szögi Dóra
További közreműködők: Somogyi Aliz
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Szolgáltatás menedzsment
Könyvelés
Elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/11577

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg11577
005 20170517091109.0
008 170517suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Szögi Dóra 
245 1 0 |a Könyvelői szolgáltatások minőség-dimenzióinak vizsgálata az ügyfelek oldaláról  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Szögi Dóra 
246 1 0 |a Könyvelői szolgáltatások minőség-dimenzióinak vizsgálata az ügyfelek oldaláról  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Szolgáltatás menedzsment 
695 |a Könyvelés 
695 |a Elégedettség 
700 0 1 |a Somogyi Aliz  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/11577/1/Szakdolgozat%20_Sz%C3%B6gi%20_D%C3%B3ra.pdf  |z Dokumentum-elérés