Intermas Eastern Europe Kft. marketingkommunikációja
Saved in:
Main Author: | Juhász Zsanett |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay László |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Online marketingkommunikáció Youtube Kiállítások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/11681 |
Similar Items
A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében
: Apró Dóra
: Apró Dóra
The automotive industry in Central and Eastern Europe
: Kravishvili Ana
: Kravishvili Ana
Capital structure analysis in Central-Eastern Europe
: Bagi Péter
: Bagi Péter
Patterns of Integration and Disintegration in Central and Eastern Europe
: Novák Tamás
Published: (2017)
: Novák Tamás
Published: (2017)
Migration issue from and into Central and Eastern Europe
: Budei Vadim
Published: (2018)
: Budei Vadim
Published: (2018)
Centre of peripheries, the comparison of euroregions in Eastern and Western Europe
: Mátrai Katalin
: Mátrai Katalin
Development of Dark Tourism Destinations in Central and Eastern Europe
: Morina Dea
: Morina Dea
Business service offshoring to Central Eastern Europe. Analysis of the locational advantages
: Fraszt Honória
: Fraszt Honória
ebuilding Hospitality After Covid-19 Pandemic In Central And Eastern Europe
: Nguyen Phuong Thao
: Nguyen Phuong Thao
Rebuilding Hospitality After Covid-19 Pandemic In Central And Eastern Europe
: Nguyen Phuong Thao
: Nguyen Phuong Thao
Developing an online platform to increase trust for Philips PerfectCare Azur in Central-Eastern Europe - Qualitative research conducted with Philips managers and customers from Central-Eastern Europe
: Béres Réka
: Béres Réka
Russian diplomatic and geopolitical efforts in Central and Eastern Europe in light of the crisis in ukraine
: Kósa András
: Kósa András
Industrial development in Central, Eastern and Southeastern Europe during World War II
: Domonkos Endre
Published: (2017)
: Domonkos Endre
Published: (2017)
Cooperation and Challenges An Analysis of the Impact of the Belt and Road Initiative on Central and Eastern Europe
: Wu Linsi
: Wu Linsi
Az SAP alkalmazási lehetőségei a Nissan Sales Central & Eastern Europe Kereskedelmi Kft-nél.
: Ballók Ádám József
: Ballók Ádám József
Nu Skin Eastern Europe Kft. működési rendszere, különös tekintettel a Support Team munkájának eredményességére
: Kecskés István
: Kecskés István
How to improve the central strategy execution of a leading banking group regarding Central and Eastern Europe.
: Rohr Bence
Published: (2014)
: Rohr Bence
Published: (2014)
The Private Market in Eastern Europe; Microbusinesses as a solution to unemployment and Private Insurances as a solution to poor medical service
: Džidić Adin
Published: (2022)
: Džidić Adin
Published: (2022)
A Mid Ocean Central and Eastern Europe Kft 2013-2016 évi beszámolójának elemzése, avagy az átszervezés hatása a gazdálkodásra
: Jávor Anita
: Jávor Anita
Prospects of Eastern Partnership A Closer Look at Georgia, Moldova and Ukraine
: Grigolia Teona
: Grigolia Teona
The Rise of the Eastern Superpower Analyzing the Development Impact of the Belt and Road Initiative on China
: Kou Xiaofang
: Kou Xiaofang
Würth Szereléstechnika Kft. marketingkommunikációja
: Karcagi Kitti Stella
: Karcagi Kitti Stella
A Danubio Homes Kft marketingkommunikációja
: Tor Katalin
: Tor Katalin
Az Everengine Kft online marketingkommunikációja
: Kiss RIchárd
: Kiss RIchárd
Matrackuckó marketingkommunikációja
: Hahn Kristóf
: Hahn Kristóf
Eastern Flavors in a Western Market Building a Japanese Restaurant in Budapest
: Aoyama Daiki
: Aoyama Daiki
A Camp Leaders Hungary Kft. Marketingkommunikációja
: Pötörke Dóra
: Pötörke Dóra
Role of investments in the economic development of Eastern Zangezur and Nagorno Karabakh
: Jalilov Magsud
: Jalilov Magsud
A MAPCAT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓJA
: Lukács Klaudia
: Lukács Klaudia
Turisztikai nagyberuházások marketingkommunikációja
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Potencianövelő szerek marketingkommunikációja
: Rétsághy Béla
Published: (2007)
: Rétsághy Béla
Published: (2007)
Vegán termékek marketingkommunikációja
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
Similar Items
-
A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében
: Apró Dóra -
The automotive industry in Central and Eastern Europe
: Kravishvili Ana -
Capital structure analysis in Central-Eastern Europe
: Bagi Péter -
Patterns of Integration and Disintegration in Central and Eastern Europe
: Novák Tamás
Published: (2017) -
Migration issue from and into Central and Eastern Europe
: Budei Vadim
Published: (2018)