Üzleti elemzés döntéstámogató szerepe a Magyar Telekom tevékenységében
Elmentve itt :
Szerző: | Fülep István |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. Endre |
Kulcsszavak: | Elemzés Magyar Telekom Távközlés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/11779 |
Hasonló tételek
Big Data a Magyar Telekom Szolgáltatás menedzsment tevékenységében
: Sós Krisztina
: Sós Krisztina
Üzleti modell elemzés a Magyar Telekom Nyrt., illetve annak KKV szegmensében
: Serfőző Kitti Nikolett
: Serfőző Kitti Nikolett
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
A CRM rendszerek döntéstámogató szerepe a vállalati stratégiában
: Tóth Zsolt
: Tóth Zsolt
A vezetői számvitel döntéstámogató szerepe a magyar kis- és középvállalkozások gyakorlatában
: Gyebnár Brigitta
: Gyebnár Brigitta
Termelés- és döntéstámogató rendszer bérfőzdék számára
: Klein Anita
: Klein Anita
TCO-modell egy gyártó cég döntéstámogató mechanizmusában
: Tóth Judit Margaréta
: Tóth Judit Margaréta
A döntéstámogató vállalatirányítási rendszer szerepe a vállalati stratégiában Esettanulmány a Greif FPS Pocket Margin Database rendszere alapján
: Tarnay Kinga
Megjelent: (2016)
: Tarnay Kinga
Megjelent: (2016)
A Magyar Telekom Nyrt. tevékenységének és üzleti teljesítményének elemzése
: Mizsei Dániel
: Mizsei Dániel
Az ellátási lánc szerepe, változásai, kihívásai a GE Lighting üzleti tevékenységében
: Kerekes Daniella
: Kerekes Daniella
A vízumügyintézés szerepe a magyar kiutaztató utazás szervezők tevékenységében
: Molnár Rebeka
: Molnár Rebeka
A controlling, mint vezetői döntéstámogató tevékenység a vállalat eredményessé tételében
: Szirmai Roland
: Szirmai Roland
Fenntarthatóság szerepe és jelentősége a Magyar Turisztikai Ügynökség tevékenységében
: Giczi Gyöngyi
: Giczi Gyöngyi
A DÖNTÉSTÁMOGATÓ VEZETŐI SZÁMVITEL ÉRTÉKELÉSE EGY KERESKEDELMI VÁLLALAT PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Pőcze Henrietta
: Pőcze Henrietta
A Magyar Táncművészeti Egyetem beszerzési folyamatait elősegítő döntéstámogató-controlling tevékenységének értékelése és továbbfejlesztési lehetőségei
: Kiss Mónika
: Kiss Mónika
A marketingkommunikáció szerepe a HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat tevékenységében
: Mátrai Krisztina Judit
: Mátrai Krisztina Judit
Adóellenőrzés a hazai gyakorlatban, adóhatósági ellenőrzés fejlődése, az új döntéstámogató rendszerek bemutatása
: Sasvári Csaba
: Sasvári Csaba
A Magyar Telekom Nyrt szerepe a 2020-as gazdasági helyzetben
: Lidy Martin
: Lidy Martin
A vezetői controlling szerepe a magyar Telekom zöld átmenetében
: Kálmán Botond Géza, et al.
Megjelent: (2023)
: Kálmán Botond Géza, et al.
Megjelent: (2023)
Ösztönzés és teljesítménymenedzsment szerepe a Vállalkozás tevékenységében
: Nagy Angéla
: Nagy Angéla
Érzelmek szerepe a Telekom reklámokban
: Telbisz Dzsenifer
: Telbisz Dzsenifer
A Magyar Telekom Marketing Tevékenysége
: Kabók Katalin
: Kabók Katalin
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva
: Ádám Éva
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika
: Bierer Mónika
A Magyar Telekom lakossági IT szolgáltatásának bevezetése
: Szalai Eszter
: Szalai Eszter
Az Üzleti elemzés tantárgy (FOSZK) hallgatói megítélésének elemzése
: Törcsvári Zsolt, et al.
Megjelent: (2023)
: Törcsvári Zsolt, et al.
Megjelent: (2023)
How does CSR appear in the telecommunication industry, especially at Deutsche Telekom and its affiliate, Magyar Telekom?
: Büki Alida
: Büki Alida
A rendezvények szerepe a BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft. tevékenységében
: Biró Erzsébet Hella
: Biró Erzsébet Hella
Az integrált minőségirányítási rendszer szerepe az ESMA Kft. tevékenységében
: Somogyvári Eszter
Megjelent: (2007)
: Somogyvári Eszter
Megjelent: (2007)
Vállalati fenntarthatóság a Magyar Telekom példáján bemutatva
: Okos Gabriella
: Okos Gabriella
A Magyar Telekom Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának elemzése
: Halbrucker Anett
: Halbrucker Anett
A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
: Nikl Luca
: Nikl Luca
Mentorálás a Magyar Telekom Nyrt.-nél motiválás különböző generációknál
: Bartek Anita Csilla
: Bartek Anita Csilla
A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Magyar Telekom Nyrt. gazdasági és pénzügyi elemzése
: Diószegi Dániel
: Diószegi Dániel
Coaching folyamata egy multinacionális vállalatnál (Magyar Telekom)
: Böjti Boglárka
: Böjti Boglárka
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése
: Reikort Anikó
: Reikort Anikó
A közösségi média szerepe a 4M Dance Company tevékenységében
: Farkas Bálint
: Farkas Bálint
Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében
: Jakab Gergely
: Jakab Gergely
A CORPORATE ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPE AZ ACCOR-PANNONIA HOTELS ÉRTÉKESÍTÉS TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Paróczai László
: Paróczai László
Hasonló tételek
-
Big Data a Magyar Telekom Szolgáltatás menedzsment tevékenységében
: Sós Krisztina -
Üzleti modell elemzés a Magyar Telekom Nyrt., illetve annak KKV szegmensében
: Serfőző Kitti Nikolett -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella -
A CRM rendszerek döntéstámogató szerepe a vállalati stratégiában
: Tóth Zsolt -
A vezetői számvitel döntéstámogató szerepe a magyar kis- és középvállalkozások gyakorlatában
: Gyebnár Brigitta