A posztmodern kor fogyasztói, a romkocsmák vendégkörének vizsgálata Budapesten a Szimpla Kert példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Menyhei Jade Olivia |
---|---|
További közreműködők: | Sipos Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Romkocsma Élménygazdaság Posztmodern turizmus Dzsentrifikáció Szimpla Kert |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/11784 |
Hasonló tételek
A Szimpla Kert tevékenységének elemzése a 7P alapján
: Kós Gábor
: Kós Gábor
A budapesti Szimpla Kert CSR tevékenysége, és annak online kommunikációja
: Szücs Márta
: Szücs Márta
AZ ALTERNATÍV RENDEZVÉNYEK A DÜRER KERT PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Hársházi Viktória Mónika
: Hársházi Viktória Mónika
A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében
: Kármán Zsófia
: Kármán Zsófia
A romkocsmák múltja, jelene, jövője
: Papp Boróka Anna
: Papp Boróka Anna
Ausztrália turizmusának komplex elemzése
: Menyhei Jade Olivia
: Menyhei Jade Olivia
Net-kert Kft. bemutatása és marketingstratégiája
: Tolnai Tamás
: Tolnai Tamás
Posztmodern attrakciók a városok kínálatában
: Kádár Csenge
: Kádár Csenge
Az élménykereső posztmodern utazó napjainkban
: Csősz Emese
: Csősz Emese
Magyarországi cukrászdák vendégkörének fogyasztási szokásai
: Pljesovszky Flóra
: Pljesovszky Flóra
Romkocsmák jövője Budapest belvárosában a Legjobbkocs-ma.hu Brand Kft. szemszögén keresztül
: Szanyi Lilla
: Szanyi Lilla
A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária
: Gombos Annamária
A budapesti romkocsmák - miért látogatják ezeket a magyar, illetve a külföldi fiatalok?
: Pék Fanni
: Pék Fanni
A tradíció szerepe a posztmodern fogyasztó számára egy luxus szálloda, a Sea Island Resort példáján keresztül
: Lerner Judit
: Lerner Judit
Kollégiumi (kór)körkép helyzetelemzés és javaslatok
: Bálint Imre
Megjelent: (2018)
: Bálint Imre
Megjelent: (2018)
A posztmodern turizmus gyakorlata valamint fogyasztási tendenciái a gasztronómiában
: Thomann Bence Tamás
: Thomann Bence Tamás
A MI korunk, avagy a posztmodern robotizáció hatásának vizsgálata
: Gömböcz Zoltán
: Gömböcz Zoltán
Budapesti kávéházak története - A budapesti kávéházak vendégkörének alakulása napjainkban
: Bukovszki Boglárka
: Bukovszki Boglárka
Az Intercontinental Budapest vendégkörének összetételének étel- és italfogyasztási szokásai
: Gőbőlős Réka
: Gőbőlős Réka
Munkakeresés 50 éves kor felett
: Krüzsely Boglárka Krisztina, et al.
: Krüzsely Boglárka Krisztina, et al.
A lakásétterem és vállalkozás, mint a posztmodern turizmus egyik terméke
: Puskás Dóra
: Puskás Dóra
A Nem Adom Fel Café & Bar bemutatása és vendégkörének elemzése
: Veres Lilla
: Veres Lilla
A Rubin Wellness & Conference Hotel wellness részlege és vendégkörének tanulmányozása
: Törzsök Brigitta
: Törzsök Brigitta
Piackutatás és a partneri kör bővítése
: Őrsi Szilvia
: Őrsi Szilvia
A jelen kor problémája Élelmiszerpazarlás kiváltó okai és lehetséges megoldásai
: Petrás Krisztina Vivien
: Petrás Krisztina Vivien
A Saliris Resort vendégkörének bemutatása, valamint a táplálkozási szokásuknak a vizsgálata
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
A budapesti szórakozónegyed külföldi vendégkörének vizsgálata turisztikai motivációk és elégedettség alapján
: Plauter Andrea
: Plauter Andrea
A budapesti Dürer Kert rendezvényeinek hatása és szerepe, mint a főváros kulturális underground közösségének összefogója.
: Milei Bálint Attila
: Milei Bálint Attila
Digitális kor és hagyományos értékek A kereskedelem kettős arca
: Besze Boglárka Dorottya
: Besze Boglárka Dorottya
A posztmodernitás és posztmodern marketing megjelenése és értelmezése a magyar turisztikai gyakorlatban
: Ördög Ágnes
: Ördög Ágnes
Az identitáspolitika jelenségének áttekintése és marketing szemléletű vizsgálatának jelentősége a posztmodern korban
: Hegyvári Gyula Dániel
: Hegyvári Gyula Dániel
Getting democracy right / Vázlatpontok a "sötét kor" anatómiájához
: Lantos Katalin
: Lantos Katalin
A fogyasztó hatása a reklámra és a reklám hatása a fogyasztóra - Az 'egykattintós' fogyasztói kor térnyerése
: Pálfi Alexandra
: Pálfi Alexandra
A luxus kategóriás divattermékek és azok hamisítványainak bemutatása a Michael Kors luxusmárkán keresztül
: Szentpéteri Zsófia
: Szentpéteri Zsófia
Egy kelet-magyarországi és egy nyugat-magyarországi wellness-szálloda vendégkörének, mutatóinak összehasonlító elemzése
: Angyal Diána
: Angyal Diána
A kiállítások világa Budapesten - az Esküvő Kiállítás példáján
: Smolek Petra
: Smolek Petra
Szállodai tendenciák feltérképezése Budapesten a Z generáció fogyasztói magatartásának tükrében
: Knyihár Lilla
: Knyihár Lilla
A televízióban látható erőszakos tartalmak hatása a jövő kor generációjára
: Bódor Virág
: Bódor Virág
A táncírás elemzése és modellezése a modern kor technikáinak segítségével
: Palagyi Szilárd Attila
: Palagyi Szilárd Attila
Hasonló tételek
-
A Szimpla Kert tevékenységének elemzése a 7P alapján
: Kós Gábor -
A budapesti Szimpla Kert CSR tevékenysége, és annak online kommunikációja
: Szücs Márta -
AZ ALTERNATÍV RENDEZVÉNYEK A DÜRER KERT PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Hársházi Viktória Mónika -
A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében
: Kármán Zsófia -
A romkocsmák múltja, jelene, jövője
: Papp Boróka Anna