A Profield Munkaerő-kölcsönző Kft. online és offline megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
Saved in:
Main Author: | Nagy Krisztina |
---|---|
Other Authors: | Harsányi Dr. Dávid |
Kulcsszavak: | Profield Munkaerő-kölcsönző Kft. online megjelenések javaslattétel a fejlesztésre |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/11892 |
Similar Items
Az Espresso Shop online megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
A NOVETEX Matrac Biomanufaktúra online megjelenéseinek vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
A Békás Kft. rendezvényeinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Buchala Eszter Kira
: Buchala Eszter Kira
A Vatera kommunikációs tevékenységének vizsgálata, javaslattétel fejlesztésre
: Vári Vivien Viktória
: Vári Vivien Viktória
A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Báldogi Richárd
: Báldogi Richárd
A Central Home online kommunikációs tevékenységeinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Tordai Eleonóra
: Tordai Eleonóra
A Fehérvári Fesztivál Kft külső kommunikációja és javaslattétel fejlesztésre
: Gorisevszki Emerencia
: Gorisevszki Emerencia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs tevékenységének vizsgálata , javaslattétel a fejlesztésre.
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
Az Accent Hotels rendezvény sztenderdjeinek vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Papp Bernadett
: Papp Bernadett
Egy adott cég belső kommunikációs tevékenységének vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Garad Kinga Bernadett
: Garad Kinga Bernadett
A Mucius Scaevola Kft. online megjelenéseinek és online kommunikációjának vizsgálata
: Óbíró Kitti
: Óbíró Kitti
A Raiffeisen Bank folyamatméréseire szolgáló alkalmazás részletes bemutatása és javaslattétel a fejlesztésre
: Báldogi Richárd
: Báldogi Richárd
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Egy munkaerő-kölcsönző cég üzleti környezetének elemzése
: Mikus Laura Petra
: Mikus Laura Petra
A Tricky Communications Kft. által képviselt márkák online megjelenéseinek vizsgálata.
: Buchala Edit Tamara
: Buchala Edit Tamara
Oney Magyarország Zrt. marketingkommunikációs tevékenységének elemzése egy kiemelt termékének vonatkozásában és javaslattétel a fejlesztésre
: Schlakker Evelin Emese
: Schlakker Evelin Emese
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
Magyar munkavállalók a német munkaerőpiacon munkaerő-kölcsönző cégen keresztül
: Kovács Anna
: Kovács Anna
A gazdasági világválság hatása egy választott munkaerő-kölcsönző cégre
: Oláh József
: Oláh József
Munkaerő kölcsönző cégek alkalmazásának előnyei és hátrányai vállalatok szemszögéből
: Kerekes Karina
: Kerekes Karina
Egy általam választott munkaerő-kölcsönző cég online marketingkommunikációs tevékenységének a hatása az értékesítésre
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
Munkaerő-kölcsönző cégek megítélése a Dekra Arbeit Magyarország Kft. gyakorlatán keresztül
: Csóli Klaudia
: Csóli Klaudia
A Humán Centrum Kft., a munkaerő-kölcsönző piac meghatározó szereplőjének vizsgálata, stratégiai tervének kidolgozása
: Perger Andrea
: Perger Andrea
A munkaerő-kölcsönzés sajátosságai és gyakorlata a Gamax Informatikai és Munkaerő-kölcsönző Kft. nagykanizsai kirendeltségének példáján
: Ludnik Eszter
: Ludnik Eszter
A toborzás és kiválasztás folyamatának bemutatása egy munkaerő kölcsönző, közvetítő cégen keresztül
: Szeles Noémi
: Szeles Noémi
A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése
: Horváth Karina
: Horváth Karina
A munkaközvetítő és munkaerő-kölcsönző cégek marketingkommunikációja és a munkavállalók elégedettsége ezzel kapcsolatban
: Keresztesi Anna Ilona
: Keresztesi Anna Ilona
Toborzás és kiválasztás folyamatának bemutatása a Prohuman 2004 munkaerő-kölcsönző, közvetítő cégen keresztül
: Honfi Anett
: Honfi Anett
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Az Év Honlapja díj online megjelenésének vizsgálata, javaslattétel azok javítására
: Bak Andrea
: Bak Andrea
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
A Global Leading Conferences Kft. marketing tevékenységének bemutatása, javaslatok az esetleges fejlesztésre
: Bárány Krisztina Csilla
: Bárány Krisztina Csilla
PROCYCLING® Hungary fogyasztóinak vizsgálata és javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Kanti Krisztina
: Kanti Krisztina
Az online és offline vásárlási szokások vizsgálata a XXI. században Magyarországon
: Korsós Csenge
: Korsós Csenge
Similar Items
-
Az Espresso Shop online megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Oláh Tímea Kinga -
A NOVETEX Matrac Biomanufaktúra online megjelenéseinek vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Hajdu Dávid Mihály -
A Békás Kft. rendezvényeinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Buchala Eszter Kira -
A Vatera kommunikációs tevékenységének vizsgálata, javaslattétel fejlesztésre
: Vári Vivien Viktória -
A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Báldogi Richárd