A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban
Saved in:
Main Author: | Munkácsi Péter |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Közösségi média Online marketing Marketingkommunikáció Marketingkommunikációs eszközök Közösségi oldalak |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1205 |
Similar Items
A közösségi média - az online marketingkommunikáció eszköze
: Bata Bettina
: Bata Bettina
A közösségi média, mint vállalati eszköz
: Magi Rebeka Jusztina
: Magi Rebeka Jusztina
Korszerű költséggazdálkodás elméletben és gyakorlatban
: Viniczai Ágnes
: Viniczai Ágnes
Vezetési stílusok elméletben és gyakorlatban
: Békési Robin
: Békési Robin
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián
: Zsíros Krisztián
Az ügyfélkapcsolatok kezelése elméletben és gyakorlatban
: Békési Robin
: Békési Robin
Egy kisvállalkozás pénzügyi tervének bemutatása elméletben és gyakorlatban
: Petrőczi Ildikó Zsófia
: Petrőczi Ildikó Zsófia
A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében
: Mihu Krisztina
: Mihu Krisztina
VÁLLALATI PÉNZÜGYI TERVEZÉS ELMÉLETBEN ÉS GYAKORLATBAN
: Bessenyi Krisztina
: Bessenyi Krisztina
Közraktári hitelezés az elméletben és a gyakorlatban
: Csizmadia Gergely
Published: (2014)
: Csizmadia Gergely
Published: (2014)
T-Systems-ben használt Digital Media Signage rendszerek bemutatása, ezek továbbfejlesztése elméletben és gyakorlatban
: Vajsz Bence
: Vajsz Bence
Szervezeti belső kommunikáció az elméletben és a gyakorlatban
: Szivák Dóra
: Szivák Dóra
A biztosítók beszámolójának sajátosságai - elemzési lehetőségek elméletben és gyakorlatban
: Sámel Katalin
: Sámel Katalin
A hatékony értékesítés elméletben és gyakorlatban az Eurosped Zrt.-nél
: Szakács Éva Zita
: Szakács Éva Zita
A közösségi média, mint a Formula 1 szurkoló központú átalakulásának eszköze
: Vislovszki Eszter
: Vislovszki Eszter
A tengeri konténeres szállítmányozás biztonsági kockázatainak kezelése elméletben és gyakorlatban
: Varga Eszter
: Varga Eszter
Az emberi erőforrás menedzsment alapjai. A toborzás-kiválasztás elméletben és gyakorlatban.
: Guttin Julianna Réka
: Guttin Julianna Réka
Kontrollpontok a döntéstámogatásban – a funkcionális ellenőrzési tevékenységek bemutatása az elméletben és a gyakorlatban
: Vér Viktória
: Vér Viktória
A blog, mint marketingkommunikációs eszköz A szépségblogokban rejlő reklámozás lehetőségei
: Bóna Katalin Emese
: Bóna Katalin Emese
A katasztrófavédelem válságkommunikációja elméletben és gyakorlatban – Belső és Külső válságok kezelése
: Váradi Adrienn
: Váradi Adrienn
Krízis- és válsághelyzet kezelés elméletben és gyakorlatban - Válságkommunikáció a PR világában
: Újvári Laura
: Újvári Laura
Webáruház felépítése az alapoktól elméletben és gyakorlatban napjaink megváltozott piaci körülményei között
: Makra Márió
: Makra Márió
A közösségi média szerepe a kereskedelmi gyakorlatban
: Kacsó Ákos
: Kacsó Ákos
Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
: Izing Orsolya
: Izing Orsolya
Formula 1 közösségi média marketingkommunikációs innovációi
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Tehetségkutató, mint közvetett marketingkommunikációs eszköz egy énekes karrierjében
: Vass Viktória
: Vass Viktória
A munkaerő-fejlesztés eszközei és folyamatai elméletben és gyakorlatban a szellemi munkavállalók körében
: Bálint Anita
: Bálint Anita
Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
: Schindl Gabriella Éva
: Schindl Gabriella Éva
Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve
: Dudás Dávid
: Dudás Dávid
A közösségi média, mint reklám
: Oláh Vanda
: Oláh Vanda
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
Közösségi média marketing a magyar gyakorlatban, hatásai az Y generációra
: Baksai Bianka
: Baksai Bianka
Humán és személyzeti controlling elméletben és a gyakorlatban bemutatva a pandémia alatt, vállalati példán keresztül
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon
: Hammer Clió Ágnes
: Hammer Clió Ágnes
Páko Kft. a Hangfoglalás kiállításon, mint a cég kiemelt fontosságú marketingkommunikációs eszköze
: Somogyi Róbert
: Somogyi Róbert
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
Pénzügyi tervezés elméletben, valamint egy biztosítótársaság gyakorlatában
: Nagy Bálint Takehito
: Nagy Bálint Takehito
Az e-kommunikáció, mint társadalmi kapcsolat eszköze
: Hugyecz István Péter
: Hugyecz István Péter
Similar Items
-
A közösségi média - az online marketingkommunikáció eszköze
: Bata Bettina -
A közösségi média, mint vállalati eszköz
: Magi Rebeka Jusztina -
Korszerű költséggazdálkodás elméletben és gyakorlatban
: Viniczai Ágnes -
Vezetési stílusok elméletben és gyakorlatban
: Békési Robin -
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián