A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Krisztián |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Projektmunka |
Kulcsszavak: | Mercure Hotelstars Felújítás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12093 |
Hasonló tételek
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
: Boros Dóra
: Boros Dóra
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella
: Hoffmann Laura Gabriella
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
A szállodák üzemelés alatti felújításának hatásvizsgálata a Mercure Budapest City Center példáján keresztül
: Urbanek Enikő
: Urbanek Enikő
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella
: Láng Daniella
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
Az egészségturizmus fejlesztése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett
: Petró Nikolett
Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
: Izing Orsolya
: Izing Orsolya
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
A Housekeeping emberi erőforrás szükségletei a Novotel Budapest City szállodában
: Varga Nikolett
: Varga Nikolett
A szállodai értékesítés tevékenysége és szerepe a Mercure Budapest City Centerben
: Gubán Zsanett
: Gubán Zsanett
A Front Office sikerének titka- az információszolgáltatás fontossága- a Mercure Budapest Buda Szállodában
: Boros Gabriella
: Boros Gabriella
Accor szállodalánc hűségprogramjának elemzése a Mercure Budapest City Centerben gyűjtött tapasztalatok alapján
: Fodor Fanni
: Fodor Fanni
Az értékesítésben dolgozók szervezetének felépítése, munkakörök, alkalmazott felszolgálási módok a Mercure Budapest Korona Szállodában
: Karászi Emese
: Karászi Emese
A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában
: Kapitány Kármen
: Kapitány Kármen
Szálláshely minősítés alapján a tisztaság fontossága a szállodai szobákban
: Koszti Rita
: Koszti Rita
A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
Marketingstratégia a Z-generáció eléréséhez a bankszektorban
: Mircea-Dászkál Írisz
: Mircea-Dászkál Írisz
A Forbes Travel Guide minősítés jelentősége egy szálloda életében, a Four Seasons Budapest példáján keresztül
: Darvas Nóra
: Darvas Nóra
Boscolo Budapest Autograph Collection ***** superior szálloda tevékenységének komplex bemutatása
: Tolnai Judit Anna
: Tolnai Judit Anna
A Magyar Posta Zrt. csomagfeldolgozási technológiája és a folyamatos piaci dominanciához szükséges fejlesztések
: Kocsis Mirella
: Kocsis Mirella
A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A minőség és a minősítés szerepe az Fevita Hungary Zrt-nél
: Soltész László
: Soltész László
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Az Accor Szállodaláncon belüli Fejlesztések, Pályázatok ezen belül a Novotel Budapest City és a Novotel Budapest Danube fejlesztéseinek összehasonlítása
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
: Harmati Beáta
: Harmati Beáta
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
Hasonló tételek
-
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra -
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin -
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor -
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin -
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág