Hatékonyabb ügyfélkezelés SAP CRM segítségével a hazai szabadkereskedelmi gázpiacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hovodzák Mátyás
További közreműködők: Sándor Ágnes
Dokumentumtípus: Záródolgozat
Kulcsszavak:CRM
ERP
SAP
Kereskedelem
Gázipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/12151

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg12151
005 20170518133708.0
008 170518suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Hovodzák Mátyás 
245 1 0 |a Hatékonyabb ügyfélkezelés SAP CRM segítségével a hazai szabadkereskedelmi gázpiacon  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Hovodzák Mátyás 
246 1 0 |a Hatékonyabb ügyfélkezelés SAP CRM segítségével a hazai szabadkereskedelmi gázpiacon = Customer Management with SAP CRM in the hungarian gas trade market  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Final_paper 
520 3 |a A dolgozatban ismertettem a SAP és ezen keresztül a SAP CRM architektúráját. Az architektúra mellett igyekeztem kitérni az integrált rendszerek előnyeire és arra a technikára, amivel egy kiszállított ERP rendszert a saját üzleti igényeink alapján van lehetőségünk testre szabni. A következő részben CRM rendszerek jellemzőit és elvárásait mutattam be. A következő fejezetben bemutatom a magyar gázpiac kialakulását és jelenlegi szerkezetét. A törvényi háttér mellett figyelmet szenteltem a gázkereskedelmi működésnek, majd ország egyik piac meghatározó cégét a Főgáz Zrt.-t, melynél a bevezetési project számos üzleti folyamat került leképzésre.   Majd bemutatom, hogy a SAP CRM és az újonnan kidolgozott funkciók bevezetése eredményeként, mennyire lett szabályozottabb, gördülékenyebb a működés. A belső céges kultúra változása, az emberi erőforrások jobb kihasználása hatékonyabb működést eredményezett. Az adatok gyorsan elérhetőek a döntéshozók számára – segítve a piacon történő változásokra való gyors és hatékony reagálást. A cég versenyképességét és a versenypiacra való reagáló képességét növelik a fejlesztett funkciók, amelyekkel automatikusan lehet létrehozni tranzakciós adatokat segítve kereskedők és a társosztályok munkáját. CRM rendszer esetén lényeges szempont, az ügyfelekkel való kommunikáció – és az ügyfél oldaláról érkező megkeresések – leképzése tömeges funkciókkal, akár automatizmusok (árkorrekció) által– ezáltal is növelve a munkavállalók termelékenységét. A példaként leírt törvényi változások indukálta fejlesztések (például kWh áttérés) mellett a szervezetnek a versenypiac gyors változásaira is képesnek kell lennie, melyhez egy integrált rendszer elengedhetetlen eszköz. 
695 |a CRM 
695 |a ERP 
695 |a SAP 
695 |a Kereskedelem 
695 |a Gázipar 
700 0 1 |a Sándor Ágnes  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/12151/1/hovodzak_matyas_pyvw9x_20170518_0930.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/12151/7/Hovodz%C3%A1k_nyilatkozat%20%281%29.JPG  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/12151/8/Hovodz%C3%A1k_nyilatkozat%20%282%29.JPG  |z Dokumentum-elérés