Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Czapkó Fruzsina
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Zsófia
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:Konfliktus
Kommunikáció
Konfliktus kezelése
Konfliktus elemzés
Konfliktus feltételei
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/12181

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg12181
005 20170830140737.0
008 170518suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Czapkó Fruzsina 
245 1 0 |a Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Czapkó Fruzsina 
246 1 0 |a Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a Projektmunkámat a belső konfliktuskezelésről írtam, kitértem benne többek között arra, hogy mi a kommunikáció, ezen kívül körbe jártam a konfliktust is, és több példán át elemeztem, hogy milyen egy jó és egy rossz kimenetelű konfliktus. Két kutatási módszerem volt, a kérdőíves kutatás és a mélyinterjú. Mindezt összegezve a végén, levontam a végső következtetést és javaslatokat tettem arra, hogy hogyan lehet ezeket a problémákat még jobban kezelni. 
695 |a Konfliktus 
695 |a Kommunikáció 
695 |a Konfliktus kezelése 
695 |a Konfliktus elemzés 
695 |a Konfliktus feltételei 
700 0 2 |a Fekete-Frojimovics Zsófia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/12181/1/Bels%C5%91%20konfliktusok%20kezel%C3%A9s%20az%20NH%20Budapest%20Hotelben.pdf  |z Dokumentum-elérés