Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben
Saved in:
Main Author: | Czapkó Fruzsina |
---|---|
Other Authors: | Fekete-Frojimovics Zsófia |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | Konfliktus Kommunikáció Konfliktus kezelése Konfliktus elemzés Konfliktus feltételei |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12181 |
Similar Items
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Belső konfliktusok kezelése a Nano bárban
: Kőhalmi Lilla Eszter
: Kőhalmi Lilla Eszter
Belső konfliktusok kezelése a szállodákon belül
: Ujvári Blanka
: Ujvári Blanka
Belső konfliktusok kezelése a Novotel City Budapestben
: Buzás Csilla Mónika
: Buzás Csilla Mónika
Belső konfliktus kezelése X, Y és Z generáció körében
: Czapkó Fruzsina
: Czapkó Fruzsina
Munkahelyi Belső Konfliktusok Kezelése a Bálna Terasz & Bisztróban
: Halasi Zsuzsanna Mónika
: Halasi Zsuzsanna Mónika
Belső konfliktusok kezelése a Velence Resort & Spa-n belül
: Kléman Zsanett
: Kléman Zsanett
Vendégkezelés az Nh Budapest City Hotel Frontvonalán
: Stelkovics Anett
: Stelkovics Anett
Az NH Budapest City hotel SWOT-analízise
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
Színházi konfliktusok és azok kezelése
: Bártfai Szonja
: Bártfai Szonja
Konfliktusok és a konfliktusok kezelése a Waberer's International fuvarozási részlegén
: Kátay Lukács
: Kátay Lukács
Panaszszituáció kezelése a Gellért Hotelben
: Antalka Szilvia
: Antalka Szilvia
A panaszszituáció kezelése az Astoria Hotelben
: Kátai Richárd
: Kátai Richárd
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Klabacsek Szilvia
: Klabacsek Szilvia
Munkahelyi kapcsolatok, konfliktusok kezelése, a vezető szerepe
: Zérci Tímea Fanni
: Zérci Tímea Fanni
Munkahelyi kapcsolatok, konfliktusok kezelése, a vezető szerepe
: Koszics Dániel
: Koszics Dániel
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Juhász Krisztina
: Juhász Krisztina
Az NH Budapest Hotel kínálatának (étlap, itallap) elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Marlok Edina
: Marlok Edina
Munkahelyi kapcsolatok, konfliktusok kezelése valamint a munkavállalók motivációja
: Herteg Rebeka
: Herteg Rebeka
A munkaerőpiacon a munkavállalók közötti konfliktusok és azok kezelése
: Vass Vivien
: Vass Vivien
Munkahelyi konfliktusok kezelése és a NetPincér helyzetének bemutatása
: Pusztai Angéla
: Pusztai Angéla
Nők sajátos karrierhelyzetéből fakadó munkahelyi konfliktusok és azok kezelése
: Nyitrai Erzsébet
: Nyitrai Erzsébet
Konfliktusok kialakulása és kezelése a kiskereskedelmi vállalatoknál az értékesítési szektorban
: Király Bence
: Király Bence
A 4 csillagos szállodák üzemeltetésének körülményei az NH Budapest City szálloda gazdasági háttere alapján
: Pálinkás Balázs
: Pálinkás Balázs
Manzanos étterem kínálatának elemzése vegetáriánus, ételallergia és szezonalitás szempontjából az nH Budapest Hotelban
: Tóth Virág
: Tóth Virág
A növekedés lehetséges új dimenziói - avagy a szervezeti konfliktusok kezelése
: Horváth Alexandra Mónika
: Horváth Alexandra Mónika
Visegrádi Négyek konfliktusok és együttműködések?
: Oláh Fruzsina
: Oláh Fruzsina
A belső kommunikáció és a munkahelyi konfliktusok a KLADADO büfében
: Tolnai Alexandra
: Tolnai Alexandra
"Bezzeg az én időmben" - Generációs konfliktusok kezelése a munkahelyeken a XXI. században
: Dézsi Adrienn
: Dézsi Adrienn
Egy vállalaton belüli több nemzetiségű alkalmazottak kulturális különbségeiből adódó konfliktusok kezelése
: Halmágyi Melinda Mónika
: Halmágyi Melinda Mónika
A motorvezérlők gyártása során felmerülő konfliktusok kezelése a Bosch hatvani telephelyén
: Óvári Nelli
: Óvári Nelli
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
A csapaton belüli konfliktusok kezelése - Konfliktuskezelési megoldások vizsgálata a Team Business szakirányon
: Pásztor Bence András
: Pásztor Bence András
Az értékesítési tevékenység bemutatása az ibis Budapest Citysouth Hotelben
: Bogyó Edvin
: Bogyó Edvin
Toborzási, kiválasztási, felvételi eljárások az Aquaworld Resort Budapest Hotelben
: Oláh Bettina Kinga
: Oláh Bettina Kinga
A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin
: Jakab Katalin
Új Spa Menü tervezet bemutatása a Boscolo Budapest Hotelben
: Angyal Diána
: Angyal Diána
Similar Items
-
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó -
Belső konfliktusok kezelése a Nano bárban
: Kőhalmi Lilla Eszter -
Belső konfliktusok kezelése a szállodákon belül
: Ujvári Blanka -
Belső konfliktusok kezelése a Novotel City Budapestben
: Buzás Csilla Mónika -
Belső konfliktus kezelése X, Y és Z generáció körében
: Czapkó Fruzsina