Az SAP Product Support üzenetfeldolgozási folyamatainak kihívásai és azok kezelése az SAPMMC rendszer használatával
Saved in:
Main Author: | Pregitzer Viktor |
---|---|
Other Authors: | Dobák Dr. Dóra Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | SAP (System Application Product; vállalatirányítási rendszerszoftver) terméktámogatás Kihívások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12185 |
Similar Items
Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén
: Palatics Andrea
: Palatics Andrea
SAP HANA Product Support jelenlegi működése és jövője
: Mikó Zsombor
: Mikó Zsombor
Az SAP Product Support ticketing szoftverének felhő alapú rendszerbe való migrálása
: Boldog Nóra Edina
: Boldog Nóra Edina
Az SAP R/3 Product Support általános ismertetése és az MM-IV komponenes sajátosságai
: Lomen Dóra
: Lomen Dóra
Customer Support rendszerek fejlődése az SAP-nál
: Mogyorósi Balázs
: Mogyorósi Balázs
A munkavégzéshez használt gépekkel kapcsolatos költségek megjelenítése és kezelése az SAP használatával a MÁV Zrt.-nél
: Szabó Ottó Richárd
: Szabó Ottó Richárd
Product Support Without Incidents, Az ügyfél kiszolgálás egy újabb szintre lépése
: Fodor János Márk
: Fodor János Márk
Szoftverfejlesztési módszertanok vizsgálata, lehetőségei az SAP PE AIS Development Support munkacsoportban
: Poloma Beáta
: Poloma Beáta
Az SAP cloud-üzletágának fejlődési mechanizmusa értékesítési szempontból és a kapcsolódó support jelentősége
: Palotai Krisztián
: Palotai Krisztián
SAP rendszer pénzügyi folyamatainak elemzése egy nagyvállalatnál
: Kádár Nikolett
: Kádár Nikolett
A Nilfisk Production logisztikai folyamatainak elemzése
: Eőry Dávid
: Eőry Dávid
Színházi konfliktusok és azok kezelése
: Bártfai Szonja
: Bártfai Szonja
IT support platformok használata egy nagyvállalatnál
: Péter Richárd Szilveszter
: Péter Richárd Szilveszter
Innovation Policies Supporting SMEs in China
: Zheng Yiyi
: Zheng Yiyi
A Sun Enterprises B.V. anyaggazdálkodási folyamatainak optimalizálása a Lean Six Sigma módszer használatával
: Krajcsovicz Ditta
: Krajcsovicz Ditta
Az Eagle Ottawa Hungary Kft. raktári folyamatainak optimalizálása az SAP bevezetésével
: Marton Noémi
: Marton Noémi
Kommunikációs csatornák az IT support és az ügyfeleik között
: Bokor István
: Bokor István
IT Site Support működése és folyamatai az EATON szolgáltatóközpontjában
: Endrész Dávid
: Endrész Dávid
IT Data Support feladatok jelentősége nagyvállalati környezetben
: Tóth András
: Tóth András
Az ellenőrzés során feltárt hibák és azok számviteli kezelése
: Torda Gabriella
: Torda Gabriella
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése
: Reikort Anikó
: Reikort Anikó
Válsághelyzetek hatásai és azok kezelése Spanyolország turizmusában
: Huber Péter Szabolcs
: Huber Péter Szabolcs
A kanban módszer implementálása a Product Supportba a Kanboard szoftver segítségével (SAP)
: Mikó Zsombor
: Mikó Zsombor
Fogyasztói igény felmérése az utazási szoftverek használatával kapcsolatban
: Vári-Nagy Zalán
: Vári-Nagy Zalán
Bakelit lemezbolt webalkalmazás fejlesztése React használatával
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Betegségek előrejelzése gépi tanuló algoritmusok használatával.
: Soós Ferenc
: Soós Ferenc
Adatvizualizáció a Magyar Telekomnál az Oracle Application Express használatával
: Markó Levente
: Markó Levente
A munkaerőpiacon a munkavállalók közötti konfliktusok és azok kezelése
: Vass Vivien
: Vass Vivien
Nők sajátos karrierhelyzetéből fakadó munkahelyi konfliktusok és azok kezelése
: Nyitrai Erzsébet
: Nyitrai Erzsébet
Web fejlesztés a Google App Engine használatával
: Lammel Bence
: Lammel Bence
Az SAP webes kiterjesztése SAP Fiori alapokon
: Szántó Bence
: Szántó Bence
Bankkártyás visszaélések kezelése és azok megelőzése az Erste Bank Hungary Zrt-nél
: Volf Nikolett
: Volf Nikolett
Az SAP HANA rendszer és alkalmazásai
: Fórizs Máté
: Fórizs Máté
Az SAP vállalatirányítási rendszer banki környezetben
: Komáromi Vivien
: Komáromi Vivien
E-Business és az SAP rendszer
: Makra Richárd
: Makra Richárd
Ügyfélpanaszok és azok kezelése a Hungary Private Transfers Kft-nél
: Palatin Levente
: Palatin Levente
Olaszországi rendelések engedélyeztetési folyamata az Avis Budget Group Business Support Centre-nél
: Varga Adrienn
: Varga Adrienn
Izrael Állam kihívásai, azok érvényesülése a diplomáciában, kapcsolati rendszere a 21. században
: Molnár Orsolya
: Molnár Orsolya
Ellátási lánc folyamatok támogatása elektronikus adatcsere (EDI) használatával
: Török Zsolt
: Török Zsolt
A Robert Bosch kft. késztermék kiszállítása Sleepshit használatával
: Molnár Máté
: Molnár Máté
Similar Items
-
Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén
: Palatics Andrea -
SAP HANA Product Support jelenlegi működése és jövője
: Mikó Zsombor -
Az SAP Product Support ticketing szoftverének felhő alapú rendszerbe való migrálása
: Boldog Nóra Edina -
Az SAP R/3 Product Support általános ismertetése és az MM-IV komponenes sajátosságai
: Lomen Dóra -
Customer Support rendszerek fejlődése az SAP-nál
: Mogyorósi Balázs